eerder vervelingquote:Op maandag 28 december 2009 01:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Had het ook gezien... zal wel een eindejaarsspurt zijn om alle frustraties van zich af te schrijven
wat heb je gedaanquote:
Indahquote:
quote:
linkquote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef indahnesia.com het volgende:
een gruwelijke moord op Bali. Sappig.
ik steek geen vuurwerk meer aanquote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef john-frusciante het volgende:
Wij gaan oud op nieuw vieren bij mijn ouders, flink vuurwerk gekocht, lekker knallen
met 3 vingers gaat het postgemiddelde zeker omlaagquote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik steek geen vuurwerk meer aan
heb toen straks die uitzending van undercover in nederland gezien
Dear Burak, ik ben al te oud om nog ergens essays of dissertaties in te dienenquote:Op maandag 28 december 2009 01:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je mag eronder zetten als je het quoteert ergens in één van essaysmet : Burakius 2009
ik typ met 2 vingersquote:Op maandag 28 december 2009 01:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
met 3 vingers gaat het postgemiddelde zeker omlaagniet doen dus
Dan wil ik géén italiaanse koffie proberenquote:Op maandag 28 december 2009 01:49 schreef Burakius het volgende:
Somalische koffie is pas sterk, besef ik me net. Heb het een keer mogen proeven in Amsterdamn. Turkse koffie en Egyptische koffie lijken erg op elkaar. Klein kopje en sterk en veel prut. Alleen de Egyptische heb een soort van mint er nog bij wat wel lekkerder is naar mijn mening dan de Turkse.
De Italiaanse koffie is (en ik citeer mijn vader): net een spijker in je maag.
Mijn pa kon niet meer slapen! Uiterst handig voor het rijden. Minder handig toen we in de boot stapten naar Griekenland toe. Kon hij niet aan zijn slaap komen ahhaha.quote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan wil ik géén italiaanse koffie proberen
dissertaties. That'a first. Wat is dat? Geen zin in google.quote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dear Burak, ik ben al te oud om nog ergens essays of dissertaties in te dienen
Goh, waar ken ik dat van.... Als ik het met links doe gaat het beter dan met rechts, maar vraag me andersom te doen en ik bak er pruimen vanquote:
je vader bedoelde zeker de italiaanse espresso.quote:Op maandag 28 december 2009 01:49 schreef Burakius het volgende:
Somalische koffie is pas sterk, besef ik me net. Heb het een keer mogen proeven in Amsterdamn. Turkse koffie en Egyptische koffie lijken erg op elkaar. Klein kopje en sterk en veel prut. Alleen de Egyptische heb een soort van mint er nog bij wat wel lekkerder is naar mijn mening dan de Turkse.
De Italiaanse koffie is (en ik citeer mijn vader): net een spijker in je maag.
Wat ik me kan herinerren, is dat een hele grote hoeveelheid gemalen koffiebonen in een wel heel klein kopje ging.quote:Op maandag 28 december 2009 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vader bedoelde zeker de italiaanse espresso.
die is echt een aanval op je maagwand
Een dissertatie is een afstudeerproject voor hoger opgeleidenquote:Op maandag 28 december 2009 01:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
dissertaties. That'a first. Wat is dat? Geen zin in google.
dat is idd espressoquote:Op maandag 28 december 2009 01:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinerren, is dat een hele grote hoeveelheid gemalen koffiebonen in een wel heel klein kopje ging.
Uni? Goed dat ik het weet, sta ik straks niet met een mond vol tanden.quote:Op maandag 28 december 2009 01:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Een dissertatie is een afstudeerproject voor hoger opgeleiden
Met cobra-gifquote:Op maandag 28 december 2009 01:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd espresso
wij noemen het hier een gifbekertje
dat hoeft er niet in het is zo een sterk bakkie dat je lepeltje bijna weg smeltquote:
dissertatiequote:Op maandag 28 december 2009 01:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Uni? Goed dat ik het weet, sta ik straks niet met een mond vol tanden.
Dan heb ik dat tijdens de huwelijksreis/vakantie op... voordat ik op dat verdoemde paard zatquote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hoeft er niet in het is zo een sterk bakkie dat je lepeltje bijna weg smelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |