1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Tja , tegen Louis Armstrong kan zelfs Kyteman niet op , de rillingen lopen over mn rug , echt prachtig.quote:
Had je gezien aan welke twee nummers Sorry me deed denken?quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Tja , tegen Louis Armstrong kan zelfs Kyteman niet op , de rillingen lopen over mn rug , echt prachtig.
Ik vraag me wel eens af hoeveel LP's in New Orleans verloren zijn gegaan tijdens Katrina , duizenden waarschijnlijk.
Moment , even die platenspeler opnieuw opwinden...zwengel , zwengel.quote:Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Kitao, heb er nog ff over nagedacht en 'Sorry' van Kyteman doet aan twee nummer denken. Misschien dat je een van de twee bedoelde?
en
Nee die had het idee dat ie het topic stuk had gemaakt en zei toen dat ie maar weer huilend naar bed gingquote:
Die van Sting scratch ik alvast , lijkt er m.i. niet echt op.quote:Op zondag 27 december 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Had je gezien aan welke twee nummers Sorry me deed denken?
Was het voor jou misschien Sympathy waarvan je dacht dat het een cover was?
Of die andere?
Het is Mariillion , dat hoorde ik na 2 seconden , maar volgens mij is deze intro van Marillion ook niet origineel.quote:Op zondag 27 december 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Had je gezien aan welke twee nummers Sorry me deed denken?
Was het voor jou misschien Sympathy waarvan je dacht dat het een cover was?
Of die andere?
Sommige kleine riedeltjes wel. Maar Sympathy lijkt er meer op denk ik.quote:Op zondag 27 december 2009 17:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Die van Sting scratch ik alvast , lijkt er m.i. niet echt op.
Uriah Heep geloof ik, het origineel?quote:Op zondag 27 december 2009 17:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Het is Mariillion , dat hoorde ik na 2 seconden , maar volgens mij is deze intro van Marillion ook niet origineel.
Dit nummer komt toch van iemand anders , ik zit meer in de hoek van Sinatra of Basey te denken ?
Kyteman - Sorryquote:Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef ocf81 het volgende:
Ik liet laatst Sorry van Kyteman horen aan een huisgenoot, en voor ons beiden gold: Het lijkt zo op een oud liedje, misschien een jazz standard ofzo. Weet iemand of er (delen) reeds eerder te horen waren in een ander liedje?
Yep , is volgens mij van een sixties hippy band dus Uriah Heep is dan best mogelijk.quote:
Grappig! Heb het daar ook even gepost dat het mij in elk geval aan Sympathy doet denken.quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef kitao het volgende:
Ik ben ook niet de enige die denkt dat het nummer van Kyteman een beetje gecoverd is , via google kwam ik bij het volgende foktopic :
[..]
Kyteman - Sorry
Ik had ook een druk nachtje, maar daar post ik niet overquote:Op zondag 27 december 2009 17:06 schreef JJH het volgende:@ TT
Ik was er pas net uit. Lag er vanmorgen om 7u pas in. Druk nachtje.
Nu net bijgepost of heb je een dubbele identiteit ?quote:Op zondag 27 december 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
Grappig! Heb het daar ook even gepost dat het mij in elk geval aan Sympathy doet denken.
Maar het is hoe dan ook een prachtig nummer met een toffe uitvoering!
Nu net, nadat jij het linkje gafquote:Op zondag 27 december 2009 17:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu net bijgepost of heb je een dubbele identiteit ?
Toch waren er blijkbaar weinig mensen die hetzelfde dachten aangezien het topic niet verder kwam als 5 posts.
Daar zal ocf81 blij mee zijn , vertel er gelijk bij dat we hier ook een Loveless85 naäper hebben zitten...quote:
Uhuh.quote:
Dat horen we na 23:30quote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:
Is dat een date tussen zwabber en a-e of alleen platonisch???
quote:Op zondag 27 december 2009 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waardeloos, kom noot meer langs hoor
Voor de man van A-E hoop ik dat het platonisch isquote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:
Oh, dat ja!quote:
Ik begin groen te zien , maar ik gun het m'n maat , dus even op de tanden bijten en dan gaat t wel weer.quote:
Nog wel...quote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:
Een Loveless naäper?quote:Op zondag 27 december 2009 17:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Daar zal ocf81 blij mee zijn , vertel er gelijk bij dat we hier ook een Loveless85 naäper hebben zitten...
Manlief én zoonlief zijn er gewoon bij.quote:Op zondag 27 december 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de man van A-E hoop ik dat het platonisch is
[..]
En wat zijn jullie aan het doen danquote:Op zondag 27 december 2009 17:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Manlief én zoonlief zijn er gewoon bij.
fok!kenquote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat zijn jullie aan het doen dan
Er is vaak gezegd dat ik niet te volgen ben , toch is het niet zo moeilijk , ze hebben allebei een getal achter hun naam staan , de één 81 , de ander 85.quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Een Loveless naäper?
Ik snappumnie?
Er is maar één echte Loveless![]()
Ja , ik zag iedere keer iets anders waarop ik kon reageren om het tot op het naadje voor je uit te leggen .quote:Op zondag 27 december 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
Je reageert nu drie keer op dezelfde quote?
Gek he, dat je af en toe niet te volgen bent
Dat laatste kan je wel laten hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , ik zag iedere keer iets anders waarop ik kon reageren om het tot op het naadje voor je uit te leggen .
en meteen LL een sneer te geven
komt het in het kort wel op neer jaquote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber en A-E, wat gaan jullie nou doen dan?
Gewoon samen pc-en?
Nou mooie meet is dat danquote:Op zondag 27 december 2009 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
komt het in het kort wel op neer ja
Vraag hem dan ook van mij af te blijven , dan kunnen we wellicht vrienden worden , ok ?quote:Op zondag 27 december 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Dat laatste kan je wel laten hoor.
Wie aan Ll komt, komt aan mij/ons
gezellig toch, scheelt in het IRCenquote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En daar ga je helemaal voor naar A-E
Ik snap het niet
Negeer elkaar dan gewoon als je elkaar niet ligt.quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Vraag hem dan ook van mij af te blijven , dan kunnen we wellicht vrienden worden , ok ?
Ik vind het juist leuk!quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gezellig toch, scheelt in het IRCen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk!
Of jij nou in je uppie met je teen zit of gezellig bij A-E thuis! Is dat laatste veel leuker!
Dat zouden meer SC-ers moeten doen, gewoon voor de gezellig
Had ze nog wat sushi voor je over?
Dat laatste van die groene augurk ontgaat me , maar het is moeilijk negeren als je publiekelijk eventjes onder vuur wordt genomen naar aanleiding van posts in NWS notabene.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
Negeer elkaar dan gewoon als je elkaar niet ligt.
Zo moeilijk is dat niet volgens mij?
En anders werpen wij wel weer wat courgettes heur
Bea zal er ook blij mee zijn , die is tegen anonieme intern-ettertjes had ik begrepen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist leuk!
Of jij nou in je uppie met je teen zit of gezellig bij A-E thuis! Is dat laatste veel leuker!
Dat zouden meer SC-ers moeten doen, gewoon voor de gezellig
Had ze nog wat sushi voor je over?
Laat ons meegenieten , dump even een linkje , wil je ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef nieslief het volgende:
Oooh alweer zo'n ouwetje in de top 2000 je hoort gewoon de krassen in de plaat.
COURGETTE is het stopwoord, als mensen irritant met elkaar gaan zitten bekvechten.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat laatste van die groene augurk ontgaat me , maar het is moeilijk negeren als je publiekelijk eventjes onder vuur wordt genomen naar aanleiding van posts in NWS notabene.
Had nog geeneens éen grammetje met F&F te maken.
\quote:Op zondag 27 december 2009 18:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Laat ons meegenieten , dump even een linkje , wil je ?
Bedankt voor de uitleg , als ik de volgende keer zo'n zure bom voorbij ziet vliegen dan weet ik dat ik in de PM moet duiken.quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
COURGETTE is het stopwoord, als mensen irritant met elkaar gaan zitten bekvechten.
Ik heb net een advil genomen ook, hier komt t van het niksdoen, en bij u???quote:
Wat ben je toch volwassen, het is zo schattigquote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , ik zag iedere keer iets anders waarop ik kon reageren om het tot op het naadje voor je uit te leggen .
en meteen LL een sneer te geven
dus die tassen komen er niet?quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen denderen*
GIL! Lush nieuws! Lush #165 Heerlijk geurend de kerst in
Ik ga morgen shoppen in Den Bosch.![]()
Maar eerst avondeten en in dan lekker weken in bad. Ik ben helemaal stijf en heb spierpijn vna een dag zingen en zaken regelen.
Whassup met de TT? Is mijn JJ
H
tje geveld?
![]()
Q ging gister stappen, dus drie keer radenquote:Op zondag 27 december 2009 18:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb net een advil genomen ook, hier komt t van het niksdoen, en bij u???
Nee, ik heb de hele dag geslapen omdat ik afgelopen nacht gewerkt heb, en dat stonf biijkbaar geinig in de TTquote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen denderen*
Maar eerst avondeten en in dan lekker weken in bad. Ik ben helemaal stijf en heb spierpijn vna een dag zingen en zaken regelen.
H
tje geveld?
![]()
Ik zie toch echt 'grab bag' staan in de post van M-M daar in dat linkjequote:
Was jij ook degeen die Louis Armstrong plaatste , dan is die top 2000 zeker net begonnen ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef nieslief het volgende:
Momentje ik was al aan het zoeken maar deze is wel heeeel oud.
Hmm, zou dat even goed zijn als de UK actie?quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen denderen*
H
tje geveld?
![]()
Ik denk van die 1,5e fles wodka en 6 bier van gisterenquote:Op zondag 27 december 2009 18:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb net een advil genomen ook, hier komt t van het niksdoen, en bij u???
Zie je ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ben je toch volwassen, het is zo schattig![]()
Ga anders nog even wat ouddated nieuwsberichten zoeken over harde criminelen die op vlucht worden neergeschoten door de politie en het dan neerzetten als een executie door de nazi's van de totalitaire staat in NL
Ik denk dat ze die zakken nog wel los gaan verkopen hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 'grab bag' staan in de post van M-M daar in dat linkje
Maar het gaat wel iets anders dan anders inderdaad. Ik sla wel over denk ik.
Geen idee. In de winkel kun je kiezen uit tassen, produkten of kadoos als je voor 30 euro hebt uitgegeven. En online krijg je bij een bestelling van 30 euro een tas.quote:
Gawd! Kon je nog overeind blijven staan? Klinkt als een dodelijke hoeveelheid alcohol!quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk van die 1,5e fles wodka en 6 bier van gisteren
Ooooh je had m wel zien aankomen dusquote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga morgen wel ff snel kijken in de pauze, neem ik wel wat maskers idd, als er dan grote kadoots liggen om uit te kiezen natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee. In de winkel kun je kiezen uit tassen, produkten of kadoos als je voor 30 euro hebt uitgegeven. En online krijg je bij een bestelling van 30 euro een tas.
Maar het kan best zijn dat ze die tassen later nog in de verkkoop gaan gooien.
Ik ga dit keer voor de kadoos. Een Lush Legends scoren voor 30 euro.![]()
![]()
![]()
Als die er ligt en op de datum is en zo. Ik ga mijn Lush Times eens doornemen op favo kadoos.
![]()
En daarna in de UK wat retro bestellen en daar ook een kadootje krijgen.![]()
Typisch zondagvoer.quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Heer G is patatjes oorlog, frikandellen speciaal en milkshakes aan het halen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Gelukkig, ik schrok al.quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele dag geslapen omdat ik afgelopen nacht gewerkt heb, en dat stonf biijkbaar geinig in de TT
Verstandig.quote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga hier zo meteen heel gezond aan de zelfgemaakte kippensoep, vond ik wel een prima plan zo na de feestdagen
Dat bezorgen ze hier niet hoor, snacks?quote:Op zondag 27 december 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Typisch zondagvoer.
Laat je dat niet bezorgen?
Jezus Q, dat is echt niet gezond hoorquote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
COURGETTE!quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Zie je ?
Een stigma omdat ik achtervolgd word vanuit andere topics , niet eerlijk.
Goed plan inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga hier zo meteen heel gezond aan de zelfgemaakte kippensoep, vond ik wel een prima plan zo na de feestdagen
Patatje oorlog , die kan ik ook wel gebruiken , dat is toch met mayo , rooie ketchup , pindasaus en versnipperde uien ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
she-modus: 'doe normaal!'quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
n Zwolle kan ik alles laten bezorgen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bezorgen ze hier niet hoor, snacks?
Het enige dat ik kan laten bezorgen is shoarma/pizza's
I
Ik dus ook nog ff.quote:[..]
Goed plan inderdaad
Maar ik heb me eigenlijk totaal niet volgevreten met Kerst! Serieus niet.
Bij schoonmoeders een plakje rollade, gevuld eitje en wat stoofpeertjes. Meer had ik toen geen trek in.
Nu lekker vette bek
taptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptapquote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Kiek dan: Chico nieuwe schoenen!
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Dat getrappel van die schoenen ook
quote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef Ynske het volgende:
nies hoe issie bij jou?
hier zit t ff tegen, voel me ronduit geradbraakt...
Is dat dat programma wat een half jaar geleden ook al voor zoveel hilariteit zorgde? Met die heul domme dames waar dan mannen op moeten reageren?quote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
In dat programma 'Lekker Slim' (per ongeluk op gezapt) de vraag 'In welk land wordt het grootste gedeelte van de Tour de France gereden'. Antwoorden die dames gewoon Duitsland
Met als logica 'Frankrijk is niet zo groot, dus ze zullen het meeste wel in Duitsland fietsen'.
OMG
Sorry , maar ik zie geen schoenen....quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je bent niet de enige!!!!! En ik heb geen bal uitgevoerd de afgelopen dagen. Alhoewel ik ben nu zover dat het babyvestje in elkaar zit nu nog het sierrandje haken.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Was jij ook degeen die Louis Armstrong plaatste , dan is die top 2000 zeker net begonnen ?
Zo , weet je wat er net gebeurde , ik drukte op de spatiebalk en de hele internetverbinding werd verbroken.
Computers , ze blijven je verbazen.
Ja, die RTL5, ik ben maar even blijven hangenquote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat dat programma wat een half jaar geleden ook al voor zoveel hilariteit zorgde? Met die heul domme dames waar dan mannen op moeten reageren?
Duitsland!
Dat is minder.quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zijn vandaag even gaan kijken voor een eigen daglichtlamp. maar neit geslaagd.
Ken jij de Ekdom versie? Vooral die van 2 jaar geleden uit het glazen huis is prachtig!quote:Op zondag 27 december 2009 18:49 schreef nieslief het volgende:
[..]dat was ik ja.
Ze zijn al bij nummer: 1273
Net was Living Doll van Cliff Richard erop ik heb leuk meegebleeerd.
het zijn dan ook niet bepaald kisten van maat 47quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Sorry , maar ik zie geen schoenen....
Dan zal ik toch maar even die laatste van jou aanklikken , ben benieuwd.quote:Op zondag 27 december 2009 18:49 schreef nieslief het volgende:dat was ik ja.
Ze zijn al bij nummer: 1273
Net was Living Doll van Cliff Richard erop ik heb leuk meegebleeerd.
Zeg, heb je nou naar Chico's sjoene gekeken??quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
De avondvierdaagse loop je in hoeveel dagen?
Nou, in drie dagen zeggen de dames, want je begint op een avond dus die dag die daarvoor zit telt dan niet mee
Ze gaan sneller dan het licht die tapkistjes , niet met een camera te vangen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
het zijn dan ook niet bepaald kisten van maat 47
Op een gegeven moment is het net alsof ie er rondjes mee op een atletiekbaan aan het lopen isquote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Ik was even met mijn milkshake aan het vechten, heb het filmpje net bekeken, zie hierboven!quote:Op zondag 27 december 2009 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg, heb je nou naar Chico's sjoene gekeken??
Volgens mij kijk jij nu de enige aflevering van dat programma die ik ooit es gezien heb.
Of stellen ze elke keer dezelfde vragen?
Ja hoor. En ik sliep als een blok. En vanochtend en vanmiddag ook niks aan het handje... totdat ik ging slapen van 16u tot 18uquote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Gawd! Kon je nog overeind blijven staan? Klinkt als een dodelijke hoeveelheid alcohol!
Joah, pretty muchquote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh je had m wel zien aankomen dus
Hij loopt dr echt apetrots op, ook buitenquote:Op zondag 27 december 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het net alsof ie er rondjes mee op een atletiekbaan aan het lopen is
Tappetappetap
Ho, ho. Die 1,5e fles hebben we met zn 3'en soldaat gemaakt. Dus laat ik een halve tot 3 kwart fles hebben gehad. Dus das +- 8 wodka jus.quote:
Ja dies fakking lekker hequote:Op zondag 27 december 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
ooh en ik heb de cappuccino milkshake van de mac gehad vanmiddag. My gawd! Goddelijk
Dát zei je er niet bij, je zei het alsof JIJ dus 1,5 fles op had en dan nog wat andere drankjes!quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho, ho. Die 1,5e fles hebben we met zn 3'en soldaat gemaakt. Dus laat ik een halve tot 3 kwart fles hebben gehad. Dus das +- 8 wodka jus.
Over een hele avond! Van 17:00 tot 02:00
Ik vond hem wat slapjes. En hij kwam ook niet in de hendig sjieke beker die je in de reclame ziet.quote:
Nou, nee gelukkig niet dusquote:Op zondag 27 december 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát zei je er niet bij, je zei het alsof JIJ dus 1,5 fles op had en dan nog wat andere drankjes!
Maar gelukkig.
ja!quote:
DAt klinkt beter, 1,5 liter wodka, ik heb mensen met minder op out zien gaan.quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho, ho. Die 1,5e fles hebben we met zn 3'en soldaat gemaakt. Dus laat ik een halve tot 3 kwart fles hebben gehad. Dus das +- 8 wodka jus.
Ja ik ook.quote:
Mwah, je weet t niet he, ik zou dr ff heenrijden hoor, en vragen om een MacShake Cappuchinoquote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wil ik hem ook! Ze hebben ze zeker niet bij de BK?
Nopequote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wil ik hem ook! Ze hebben ze zeker niet bij de BK?
Volgens mij kunnen we het aardig vinden , tenminste als er jus bij die wodka wordt geschonken.quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ken jij de Ekdom versie? Vooral die van 2 jaar geleden uit het glazen huis is prachtig!
En dit jaar.
Lekker.quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Hoe heet het als je met je schaatsen over het land moet?
Racletten!
Hihihiiiiiiiiiiiiiiihihiquote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef oh-oh het volgende:
CHICO NIEUWE SCHOEEEEENEN!
[ afbeelding ]
Dus niet , dat heet klunen.quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Racletten!
Als ik Chico de afgelopen weken in zn blote niks naar buiten had moeten sleuren was ie doodgebibberdquote:Op zondag 27 december 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiiiiihihi
Ik ben niet zo van de kleertjes en schoentjes bij honden, dat weet je, maar Chico lijkt het niet te storen
Ranja met een rietje is bullshit.quote:Op zondag 27 december 2009 19:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we het aardig vinden , tenminste als er jus bij die wodka wordt geschonken.
En het beste tegen een kater is geen capuccino maar een ranja met een rietje heb ik me laten vertellen.
[ afbeelding ]
Nee hè?quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, je weet t niet he, ik zou dr ff heenrijden hoor, en vragen om een MacShake Cappuchino![]()
Wie niet waagt wie niet wint
Nope, maar daar ben ik met een half uur, vandaar. We hebben trouwens drie macs in Zwolle. In de binnenstad inderdaad, eentje bij de afrit noord een eentje op de Marslanden. Naast de Penintiare Inrichting.quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope
Maar de mac zit in het centrum
Is er behalve op het station een BK in zwolle?
En daar bij het deltion ofzo langs de a nog wat zit er ook 1
quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Racletten!
Ooh! Die op de marslanden wist ik dus niet. En afrit noord is die idd in de buurt van het deltion.quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hè?![]()
[..]
Nope, maar daar ben ik met een half uur, vandaar. We hebben trouwens drie macs in Zwolle. In de binnenstad inderdaad, eentje bij de afrit noord een eentje op de Marslanden. Naast de Penintiare Inrichting.
O ja , leg uit , is dat niet een rauw ei met een shot wodka ?quote:
Weer mis , je kunt beter wodka/jus wisselen met water , dan ga je langer mee.quote:Ik had gisteren gewoon fris tussendoor moeten drinken.
Die in de binnenstad kom ik nooit, Meestal pak ik ff de McDrive, maar alleen als het niet drruk is. En dat doe ik ook doodleuk voor enkel een Shake of een bak koffie.quote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh! Die op de marslanden wist ik dus niet. En afrit noord is die idd in de buurt van het deltion.
Die in de stad is te goor voor woordenkouwe burgers, kleffe en keiharde patat en 3 handen ijs en 1 scheut cola in je beker
onzin. Of je het nou wisselt met water of met fris, maakt geen flikker uit. Als je maar zorgt dat je het afwisselt met iets zonder alcohol omdat je hersenen door de alcohol vocht verliezen en dus inkrimpen.quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef kitao het volgende:
[..]
O ja , leg uit , is dat niet een rauw ei met een shot wodka ?
[..]
Weer mis , je kunt beter wodka/jus wisselen met water , dan ga je langer mee.
Grappig , hoe vrouwen altijd denken dat de meest schunnige opmerkingen ok zijn zolang het maar hun huisdieren betreft.quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Kees is gisteren bruut verkacht door Bella trouwens![]()
Hey girl, wanna play?
Damn, ipv mn kleine gaylord heb ik nu een loeiharde lesbo chihuahua in de roedel
Ik kom ook zelden bij de mac. Geef mij in zwolle maar die donner zaak eat first ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Die in de binnenstad kom ik nooit, Meestal pak ik ff de McDrive, maar alleen als het niet drruk is. En dat doe ik ook doodleuk voor enkel een Shake of een bak koffie.
Bwahahahaha die 2de fotoquote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Kees is gisteren bruut verkacht door Bella trouwens![]()
Hey girl, wanna play?
[ afbeelding ]
Nope, just wanna fuck:
[ afbeelding ]
Hmmmmm likje dr op![]()
[ afbeelding ]
Damn, ipv mn kleine gaylord heb ik nu een loeiharde lesbo chihuahua in de roedel
Mijn brain heeft er geen last van anders , maar als jij liever je maag volpompt met een laag koolzuur op 40% alco dan moet je dat zelf weten hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
onzin. Of je het nou wisselt met water of met fris, maakt geen flikker uit. Als je maar zorgt dat je het afwisselt met iets zonder alcohol omdat je hersenen door de alcohol vocht verliezen en dus inkrimpen.
Ik word een beetje moe van je. Met je betweterig gedoe.quote:Op zondag 27 december 2009 19:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Mijn brain heeft er geen last van anders , maar als jij liever je maag volpompt met een laag koolzuur op 40% alco dan moet je dat zelf weten hoor.
Daar ben ik nog nooit geweest. Meestal Hawai.quote:Op zondag 27 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom ook zelden bij de mac. Geef mij in zwolle maar die donner zaak eat first ofzo
En met die reuen van mij doet ze niks he.quote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bwahahahaha die 2de foto
"Moet je echt in mn reet?"
Ja nee, in bier zit géén koolzuur.quote:Op zondag 27 december 2009 19:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Mijn brain heeft er geen last van anders , maar als jij liever je maag volpompt met een laag koolzuur op 40% alco dan moet je dat zelf weten hoor.
Gewoon helemaal niet reageren werkt primaquote:Op zondag 27 december 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van je. Met je betweterig gedoe.
Ja doh, dat was de grap nou juist.quote:
ik moet de eerste rooie wodka met 40% nog tegen komenquote:
En wat te denken van een Baco, of Cola Beerenburg!quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet de eerste rooie wodka met 40% nog tegen komen
ja dat is zo ! dat doen we!quote:Op zondag 27 december 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet reageren werkt prima
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat te denken van een Baco, of Cola Beerenburg!
Fris helpt ook al, maar water is wel het beste tussendoor geloof ikquote:Op zondag 27 december 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
onzin. Of je het nou wisselt met water of met fris, maakt geen flikker uit. Als je maar zorgt dat je het afwisselt met iets zonder alcohol omdat je hersenen door de alcohol vocht verliezen en dus inkrimpen.
dat komt omdat er in water meer % water zit dan in frisquote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Fris helpt ook al, maar water is wel het beste tussendoor geloof ik
Zeg, jij bent wel ongebruikelijk stil daar bij A-E, wat zijn de nevenactiviteiten??????quote:Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat komt omdat er in water meer % water zit dan in fris
Nou al , maar ik spreek uit ervaring , zo ben ik menig nacht tot het einde in Parkzicht doorgekomen , zonder pillen of andere shit.quote:Op zondag 27 december 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
Ik word een beetje moe van je. Met je betweterig gedoe.
scrabbelenquote:Op zondag 27 december 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg, jij bent wel ongebruikelijk stil daar bij A-E, wat zijn de nevenactiviteiten??????
Cool, I loooooove scrabblequote:
Ik dacht dat het een Zwolse term was.....my mistake.quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Ja doh, dat was de grap nou juist.
Die dames op tv zeiden dat het racletten heette.
racletten is ongeveer zelfde als gourmettenquote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Zwolse term was.....my mistake.
een cake zo snijden dat hij er precies in pastquote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje![]()
Al helemaal gesetteld?
Pfffff ik zit heel hard te denken wat ik es in mn bento ga doen
Wodka is toch doorzichtig , (een vraag dus geen correctie)quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
ik moet de eerste rooie wodka met 40% nog tegen komen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
ja en jaquote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Wodka is toch doorzichtig , (een vraag dus geen correctie)
En kun je het dan nog wel wodka noemen als het geen 40% is ? (wederom een vraag)
quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje![]()
Al helemaal gesetteld?
Pfffff ik zit heel hard te denken wat ik es in mn bento ga doen
Gemaakt van russisch revolutionair bloed of van overgebleven ketchup van het patatje oorlog ?quote:
Bij racletten moet ik aan diarree denkenquote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
racletten is ongeveer zelfde als gourmetten
Oooh wat leuk! * jaloers is sushiquote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
sushi nog niet aan begonnen, komt nog wel
je hanteert wel een voornamelijk op fecalien gebaseerde manier van denken hequote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij racletten moet ik aan diarree denken
what else is new?quote:Op zondag 27 december 2009 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hanteert wel een voornamelijk op fecalien gebaseerde manier van denken he
Neequote:Op zondag 27 december 2009 19:58 schreef Bamba het volgende:MI, heb je het boekje al binnen gekregen?
Ik heb je nog gewaarschuwd , eigenwijs !quote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
oh-oh, de cappuccino milkshake gaat eruit!
quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Ml-etje het volgende:douchen, zo weer trug met appeltaart en slagroom
Als ik de zeep moet aangeven , moet je het zeggen he ?quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Ml-etje het volgende:douchen, zo weer trug met appeltaart en slagroom
Maandag! Balen zeg! De post liep sowieso achter geloof ik, want er zijn meerdere dingen nog niet van me aangekomenquote:
laat jij em nou maar niet vallen als loveless in de buurt is...quote:Op zondag 27 december 2009 20:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ik de zeep moet aangeven , moet je het zeggen he ?
Ja , die kerel dacht echt dat ik een homootje ben , jammer dat ik hem moet teleurstellen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
laat jij em nou maar niet vallen als loveless in de buurt is...
Heb je nog tijd voor ons, met je huisgast?quote:Op zondag 27 december 2009 20:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
*ploft ook nog even binnen*
Hoi Cat.
Jawel hoor, Zwabbergast heeft zijn eigen laptop mee en vermaakt zich wel zo te zien.quote:Op zondag 27 december 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nog tijd voor ons, met je huisgast?
Nee ik zie alles gewoon hoorquote:Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Is bij iemand anders de layout van Fok ook 'weg'?
Ik heb een witte pagina waar ik de tekst van de posts in kan lezen en een antwoordvenster. Maar that's it.
Nope hier ook de gewone baggerlayoutquote:Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Is bij iemand anders de layout van Fok ook 'weg'?
Ik heb een witte pagina waar ik de tekst van de posts in kan lezen en een antwoordvenster. Maar that's it.
Dan maar niet quoten toch? We snappen heus wel wat je bedoeld.quote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Bizar.... FP doet het gewoon maar het forum ligt op zijn gat hier.
Nja, maar gewon doorposten, maar quoten wordt lastig.
Kots je m dr uit of bedoel je dat ie uit het assortiment gaat?quote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
oh-oh, de cappuccino milkshake gaat eruit!
Zij kiezen, en t komt vanzelf dr bij in je bestellijstquote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en Cat... hoe zit dat met de uk actie van Lush?
Ik hoef daar niets speciaals voor te doen of aan te vinken of wat dan ook?
Gewoon voor 20 of 50 pond bestellen en dan krijg je automatisch wat gratis spullen?
En zij kiezen dan wat?
Morgen ff bestellen
quote:Op zondag 27 december 2009 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kots je m dr uit of bedoel je dat ie uit het assortiment gaat?
Dat tweede wist ik, tis een kerstspecial toch?
Ik heb nu een heeeeerlijke zelfgemaakte smoothie , bakje frambozen van de zomer van de markt, banaantje , yoghurt![]()
En mn bento is echt überlui gevuld met stoomcake en 3 minibapaos uit de vriezer, bijgevuld met tutti frutti, bakje sambal en mineola dr bij, en klaar was mn lunch voor morgen
Okido, dus ik kan gewoon bestellen net als anders?quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zij kiezen, en t komt vanzelf dr bij in je bestellijst
Jaaa zeker, het was super! En de jouwe?quote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne kerst en 3e kerstdag gehad?
Kijk je ook Mary P?
Ammenooitniet.quote:Op zondag 27 december 2009 20:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ik de zeep moet aangeven , moet je het zeggen he ?
Komt goed johquote:Op zondag 27 december 2009 20:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maandag! Balen zeg! De post liep sowieso achter geloof ik, want er zijn meerdere dingen nog niet van me aangekomen.
Uit het assortiment snuggere appie. Heb er net nog snel 1 gehaaldquote:Op zondag 27 december 2009 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kots je m dr uit of bedoel je dat ie uit het assortiment gaat?
Dat tweede wist ik, tis een kerstspecial toch?
Ik heb nu een heeeeerlijke zelfgemaakte smoothie , bakje frambozen van de zomer van de markt, banaantje , yoghurt![]()
En mn bento is echt überlui gevuld met stoomcake en 3 minibapaos uit de vriezer, bijgevuld met tutti frutti, bakje sambal en mineola dr bij, en klaar was mn lunch voor morgen
quote:
weetjewelhoeverdatis?quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
kom maar halen hoor heb nog een halve taart
Ik heb ook een hot toddie besteldquote:Op zondag 27 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido, dus ik kan gewoon bestellen net als anders?
Top! Dat kan ik wel!
(Was ff bang dat ik iets zou vergeten anders)
En ik mag ook gewoon Christmas stuff bestellen? Ben benieuwd naar die Hot Toddies en Christmas Kisses!
Ja nee JIJ bent snugger hier, tis nogal wiedes dat t dr uit gaat als het een kerst item is he, helder lichtquote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uit het assortiment snuggere appie. Heb er net nog snel 1 gehaalden een medium patat
Er komt een chocolade shake voor terug
Ah ik ga jouw lijstje er morgen even bij houden!quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook een hot toddie besteld![]()
Ja dat mag dus.
Mijn lijstje:
Hot toddy
It’s a date
Psycodelic
Aura Suavis
Gumback express
Blue Skies
Snowfairy sp
HIWTK sp
Snowfairy 500 ml
Trichomania 2 keer
Curly wurly
American Cream 500 ml
Creamed Almond & coconut smoothie
Creamy Candy bath
Pop in the Bath
You’ve been Mangoed 2x
Candy Cane bubble Bar
Heel veel badspul voor mijn doen.
En Snowfairy en AC voor de honden
Ja maar dat is toch stomquote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee JIJ bent snugger hier, tis nogal wiedes dat t dr uit gaat als het een kerst item is he, helder licht![]()
Chocoladeshake lijkt me ook vet goor
Bedoel je dat je een slechte batch had of dat je dr niks aan vindt?quote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ik ga jouw lijstje er morgen even bij houden!
Ik vond de vorige keer de You've Been Mangoed alleen wat tegenvallen!
en dat heet waarde kunstmatig hooghoudenquote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh trouwens hea..
De AH had truffels.. champagne truffels overgoten met witte chocolade. 8 fucking stuks, 4,99Dus ik dacht bij mezelf "Ha! kerst is voorbij! En ze zijn tot vandaag houdbaar dus ik ga ze mooi scoren met zeker 50% korting." Ja, niet dus
35%. Heb ze maar laten liggen
En dan ook nog gewoon vandaan voor een excellent rollade en eendeborstfile en hertembiefstuk iets van 13 euro durven te vragenterwijl het tot vandaag houdbaar is
Mac Donalds patat vind ik nooit echt de moeite.quote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch stomze hadden hem toch kunnen verlengen
Chocoladeshake is vet goorooit eens gehad, zum kotsen.
Patatjes waren wel lekker trouwens. Alleen ik bedacht me net dat ze bij de snackbar goedkoper zijn + heb je meer + mayo
macdonalds patat is gefrituurd kartonquote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mac Donalds patat vind ik nooit echt de moeite.
Zelfgemaakt is pas echt lekker
Geen idee of ik een slechte batch had, ik had er twee en ik vond het niet zoveel doen eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bedoel je dat je een slechte batch had of dat je dr niks aan vindt?
Ik vind m heerlijk , ik heb dr 2 genomen
En dan ook nog slap.quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
macdonalds patat is gefrituurd karton
Oh je wordt dr zelf zo heerlijk mangoig vanquote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee of ik een slechte batch had, ik had er twee en ik vond het niet zoveel doen eigenlijk?
Het rook lekker hoor, maar schuim geeft het niet, een vaag onbestemd kleurtje en verder... niets eigenlijk
Maar ze kunnen het straks wel mooi wegpleuren, want wie is er nou zo debiel om iets wat vandaag nog houdbaar is voor zo duur te kopenquote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat heet waarde kunstmatig hooghouden
als ze ze heel erg in de aanbieding gooien op de laatste dag, haalt niemand em meer voor de volle prijs
Deze waren niet slap! En lekker zoutig!quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan ook nog slap.
Zelfs Chico lust dat niet altijd en die moordt voor friet indien nodig
dat doen ze dan ookquote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het straks wel mooi wegpleuren, want wie is er nou zo debiel om iets wat vandaag nog houdbaar is voor zo duur te kopen
Wanneer kom je maken? En aangezien je gek bent op hamburgers, maak die dan ook ffquote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mac Donalds patat vind ik nooit echt de moeite.
Zelfgemaakt is pas echt lekker
Oh ja getver, ze mikken dr ook nog es zo veel zout op altijd idd!quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze waren niet slap! En lekker zoutig!
i love zoutquote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja getver, ze mikken dr ook nog es zo veel zout op altijd idd!
quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze waren niet slap! En lekker zoutig!
Ik ben helemaal niet gek op hamburgers, wat een nonsens.quote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer kom je maken? En aangezien je gek bent op hamburgers, maak die dan ook ff
Ik kook zowat zoutvrij en daar proef je niks van als je goed kan kokenquote:
Waren die rollade, eendeborstfilet en hertenbiefstuk dan niet afgeprijsd met 35 % korting?quote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh trouwens hea..
De AH had truffels.. champagne truffels overgoten met witte chocolade. 8 fucking stuks, 4,99Dus ik dacht bij mezelf "Ha! kerst is voorbij! En ze zijn tot vandaag houdbaar dus ik ga ze mooi scoren met zeker 50% korting." Ja, niet dus
En dan ook nog gewoon vandaan voor een excellent rollade en eendeborstfile en hertembiefstuk iets van 13 euro durven te vragenterwijl het tot vandaag houdbaar is
Ja van dattummmmmquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
macdonalds patat is gefrituurd karton
LOL!quote:
You ve been Mangood hoort ook niet te schuimen Greys. Het is een soort badolie, die moet lekker ruiken en je velletje zacht en verzorgd achterlaten.quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee of ik een slechte batch had, ik had er twee en ik vond het niet zoveel doen eigenlijk?
Het rook lekker hoor, maar schuim geeft het niet, een vaag onbestemd kleurtje en verder... niets eigenlijk
neequote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waren die rollade, eendeborstfilet en hertenbiefstuk dan niet afgeprijsd met 35 % korting?
5 eurootjes voor echte truffels , dat is toch een koopje , weet je wel hoe duur die paddo's zijn ?quote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh trouwens hea..
witte zijn duur, zwarte nietquote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef kitao het volgende:
[..]
5 eurootjes voor echte truffels , dat is toch een koopje , weet je wel hoe duur die paddo's zijn ?
Ja evil he, dat ze die prijzen bij gaan trekken de verkeerde kant opquote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You ve been Mangood hoort ook niet te schuimen Greys. Het is een soort badolie, die moet lekker ruiken en je velletje zacht en verzorgd achterlaten.
In de UK moet je nu trouwens flink bestellen, per 1 januari gaan de prijzen flink omhoog.
Dat je de moeite nog neemtquote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
witte zijn duur, zwarte niet
en chocolade ook niet
Waar hebben we vorig jaar afgesproken voor de asielactie?quote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh! Die op de marslanden wist ik dus niet. En afrit noord is die idd in de buurt van het deltion.
Die in de stad is te goor voor woordenkouwe burgers, kleffe en keiharde patat en 3 handen ijs en 1 scheut cola in je beker
pfoei , je hebt me gered maat , ik dacht even dat ik links gelegen werd.quote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
witte zijn duur, zwarte niet
en chocolade ook niet
Marslandenquote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar hebben we vorig jaar afgesproken voor de asielactie?![]()
Hoi trouwens
check, en de zwarte zijn niet echt zeldzaam, dus die kopen ze met kilo's tegelijkertijd inquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
pfoei , je hebt me gered maat , ik dacht even dat ik links gelegen werd.
Maar truffels zijn toch van die dingen die everzwijnen opsnoeteren ?
Die truffels die je koopt in de supermarkt zijn gewoon van chocolade hoorquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
pfoei , je hebt me gered maat , ik dacht even dat ik links gelegen werd.
Maar truffels zijn toch van die dingen die everzwijnen opsnoeteren ?
Oeh klinkt goed, doe maar een recept als Zwabber t lustquote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wij gaan nu eten.![]()
Spniazietaart it is.
Eens kijken of Zwabbermans het lekker gaat vinden.
Eetsequote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wij gaan nu eten.![]()
Spniazietaart it is.
Eens kijken of Zwabbermans het lekker gaat vinden.
Het is idd absurd duur, maar het is dan ook een luxe product. Ik werk zelf bij de Albert Heijn en die hertenbiefstuk en eendenborstfilet of struisvogelbiefstuk liep het minste hard.quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee![]()
Stom toch? En dan ook serieus rond de 13 euro durven te vragen voor 2 hapjes eendenborstfilet
Hee Ing!quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Catjuuuuuh!![]()
Hoe heeft je neefje zich gedragen 2e kerstdag?
Dan zou er eigenlijk een copyright op die dingen moeten staan ( en laat die toets nu net niet op mn toetsenbordje zitten...)quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Die truffels die je koopt in de supermarkt zijn gewoon van chocolade hoor
Dat zijn niet die peperdure lelijke paddo's.
Geeeeeeeen idee.quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom doet die Wish list het gewoon nog steeds niet op de uk site, Cat en oh-oh?
How the fuck am I supposed to know?quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom doet die Wish list het gewoon nog steeds niet op de uk site, Cat en oh-oh?
Nou eh... jullie komen toch wel eens op een Lush forum?quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
How the fuck am I supposed to know?
Ik heb geen credit card, ik type in Word wat ik hebben mot en mail dat door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |