Neequote:Op zondag 27 december 2009 19:58 schreef Bamba het volgende:MI, heb je het boekje al binnen gekregen?
Ik heb je nog gewaarschuwd , eigenwijs !quote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
oh-oh, de cappuccino milkshake gaat eruit!
quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Ml-etje het volgende:douchen, zo weer trug met appeltaart en slagroom
Als ik de zeep moet aangeven , moet je het zeggen he ?quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Ml-etje het volgende:douchen, zo weer trug met appeltaart en slagroom
Maandag! Balen zeg! De post liep sowieso achter geloof ik, want er zijn meerdere dingen nog niet van me aangekomenquote:
laat jij em nou maar niet vallen als loveless in de buurt is...quote:Op zondag 27 december 2009 20:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ik de zeep moet aangeven , moet je het zeggen he ?
Ja , die kerel dacht echt dat ik een homootje ben , jammer dat ik hem moet teleurstellen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
laat jij em nou maar niet vallen als loveless in de buurt is...
Heb je nog tijd voor ons, met je huisgast?quote:Op zondag 27 december 2009 20:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
*ploft ook nog even binnen*
Hoi Cat.
Jawel hoor, Zwabbergast heeft zijn eigen laptop mee en vermaakt zich wel zo te zien.quote:Op zondag 27 december 2009 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nog tijd voor ons, met je huisgast?
Nee ik zie alles gewoon hoorquote:Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Is bij iemand anders de layout van Fok ook 'weg'?
Ik heb een witte pagina waar ik de tekst van de posts in kan lezen en een antwoordvenster. Maar that's it.
Nope hier ook de gewone baggerlayoutquote:Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Is bij iemand anders de layout van Fok ook 'weg'?
Ik heb een witte pagina waar ik de tekst van de posts in kan lezen en een antwoordvenster. Maar that's it.
Dan maar niet quoten toch? We snappen heus wel wat je bedoeld.quote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Bizar.... FP doet het gewoon maar het forum ligt op zijn gat hier.
Nja, maar gewon doorposten, maar quoten wordt lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |