quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ja kei hard zelfs.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je het dumpertfilmpje van rookert gezien, vmbo-meisjes schijnen daar op te vallen.
Jij ook?
De koningin is oud.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)tuele-contacten.html
De Koningin haat dit topic.![]()
Er zit wel wat in vind ik.
Ze heeft wel een punt, wel leuk om te lezen dat ze toch wel een beetje een idee heeft van wat er zich in de hedendaagse samenleving afspeelt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)tuele-contacten.html
De Koningin haat dit topic.![]()
Er zit wel wat in vind ik.
Ze heeft gelijk! Mensen kennen hun buren niet eens!quote:
Dit kan nog best waar zijn ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij genereert dit topic meer posts dan de populairste Nederlands-Turkse fora op één dag.
habaababababammbam is dan ook een faalforum.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij genereert dit topic meer posts dan de populairste Nederlands-Turkse fora op één dag.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:13 schreef IHVK het volgende:
haha wik lekker voor je met je lapo.![]()
*Bilmi modus uit
Hij playede mij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
Bortecinem heeft gisteren nog een loverboy geplayed
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:13 schreef IHVK het volgende:
haha wik lekker voor je met je lapo.![]()
*Bilmi modus uit
hababam.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
habaababababammbam is dan ook een faalforum.
Zeg jij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vindt je het gek met zo een josti als jij.
Owned.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij playede mij.Ik met mijn vmbo verstand trapte zo in zijn versiertrucs.
Het is oorspronkelijk ook nog niet eens van Turken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
habaababababammbam is dan ook een faalforum.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
git annanin gotunu yala pezevenk
Dat taaltje wat dat gesproken wordtquote:
Ben je al zwanger?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij playede mij.Ik met mijn vmbo verstand trapte zo in zijn versiertrucs.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben je al zwanger?![]()
Taartetende anabolenslikkende dikkertjes worden dat
Ik zit daar ook, is leuk hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat taaltje wat dat gesproken wordt![]()
. Marokko.nl heeft daar ook last van volgens mij
.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
was leuk der gekend te hebben.
Jij heet toch Bilmiyorem, of niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat heeft dat met mij te maken? alsof ik dat heb gepost
Je hebt het zelf niet getypt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
wat zitten jullie met je "", alsof ik dat wilde posten
ja, maar ik heb dat toch niet gepost ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij heet toch Bilmiyorem, of niet?
Schizofreen, kijk eens in Marokkanentopicquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar ik heb dat toch niet gepost ?
jonge rotopquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Marokkanen op FOK! # 30 - Waar Samira een slettennaam is
ja, ken je feitenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:24 schreef IHVK het volgende:
schizofrenie heeft verder niets te maken met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis.
quote:Een belangrijk kenmerk is dat er tijdens het verloop van de ziekte minimaal eenmaal een psychotische episode is opgetreden. Doorgaans komen deze episoden vaker voor. Ze gaan gepaard met een afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen. Vroeger werd voor deze aandoening ook de term dementia praecox (=dementie op jonge leeftijd) gebruikt. Inmiddels is de terminologie belangrijk verfijnd.
Het woord schizofrenie betekent letterlijk "gespleten geest". Deze vertaling heeft tot nogal wat misverstanden rond schizofrenie geleid. Mensen die aan de ziekte lijden, hebben immers géén gespleten geest of hersenen die gespleten zouden functioneren. Ook is inmiddels bekend dat deze mensen géén gespleten persoonlijkheid hebben; ze bestaan niet uit meerdere, verschillende personen. Schizofrenie wordt namelijk vaak verward met dissociatieve identiteitsstoornis.
het is internet abiquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toevallig geen last van een gespleten persoonlijkheid of Gilles de la Tourette?
Zo, met zulke grappen vallen de dames voor je als bosjesquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
ik moest kloppen want de bel doet het niet.
die heb ik eerder gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
Ik wist het wel, je bent een kloon van mutantquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
Mwaa, zeg heee, Gertje, is het Marlenneke of meneer Spaghetti?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
Ik wil geen bosjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo, met zulke grappen vallen de dames voor je als bosjes
Zal ik doen meneer Triggershot.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Triggershot het volgende:
Bil, als jij het niet bent, verander je wachtwoord dan.
Nee, oké, dat je het nu in ieder geval toegeeft is een stap in de goede richting.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is internet abineem in het echt niet zo snel scheldwoorden in m'n mond en zeker deze niet
Ten eerst is het Albertoooo en ten tweede kan ik geen Spaghetti meer maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwaa, zeg heee, Gertje, is het Marlenneke of meneer Spaghetti?
wat is de volgende stap?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, oké, dat je het nu in ieder geval toegeeft is een stap in de goede richting.
Jij mag Mijnheer zeggen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zal ik doen meneer Triggershot.
*klop op de deur*quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerst is het Albertoooo en ten tweede kan ik geen Spaghetti meer maken.
Te diep in het glaasje gekeken gisteren?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn hoofd staat op springen, ik volg het allemaal even niet meer.
Je hebt issues?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil ik dat? zeg me, wil ik dat?!@?!??!
kersemus stressquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn hoofd staat op springen, ik volg het allemaal even niet meer.
Nee, deze vreemde discussie, IHVK die mij voor bilmiyorem aanziet en de vele Samson en Gert quotes in combinatie met de warmte doen mijn arme hoofdje geen goed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Te diep in het glaasje gekeken gisteren?
Dan wordt de hele tent afgebroken, vechtpartijen en scheldkannonades binnen vijf minuten. Broers en neven die even vlug op komen dagen, skinheads, bontkraagjes.... Vlaggen die verbranden, een rare mengelmoes van tig verschillende talen.quote:
Waar hebben we het de hele tijd al over?quote:
huhquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, deze vreemde discussie, IHVK die mij voor bilmiyorem aanziet en de vele Samson en Gert quotes in combinatie met de warmte doen mijn arme hoofdje geen goed.
Tijd voor een kop koffie, denk ik.
huh waar ziet ihvk mij aan voor jouquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, deze vreemde discussie, IHVK die mij voor bilmiyorem aanziet en de vele Samson en Gert quotes in combinatie met de warmte doen mijn arme hoofdje geen goed.
Tijd voor een kop koffie, denk ik.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan wordt de hele tent afgebroken, vechtpartijen en scheldkannonades binnen vijf minuten.
Ik heb toch al toegegeven dat ik het was, maar zulke scheldwoorden in het echt niet in m'n mond neem?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar hebben we het de hele tijd al over?Hou je niet zo van de domme, zeg. Maar goed, ik lijk wel een fucking moraalridder hier. Doe wat je wil.
doe normaal?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef Triggershot het volgende:
[Centraal] Vragen over de Islam #9
verklaart meteen Bilmiyorems toestand.
Ja ik ook, maar stiekem lijkt het me ook wel grappig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in het echt heel rustig en aardig is.
Hoezo, het is toch een mogelijkheid :quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je het hebt? Misschien is de oorzaak van controle verlies toch iets anders?
Abisi, bi okuyup üfleyiversen?!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef Triggershot het volgende:
[Centraal] Vragen over de Islam #9
verklaart meteen Bilmiyorems toestand.
Nefesim sifalidir.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Abisi, bi okuyup üfleyiversen?!
Wat voor plek? Het wordt wel erkend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:37 schreef IHVK het volgende:
Heeft zwarte magie echt een plek binnen de Islam dan?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar stiekem lijkt het me ook wel grappig.
Ik vraag me eigenlijk af of Bortecinem in het echt ook zo fel is.![]()
Lijkt me grappig om te zien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Of ik ineens een stoel naar mijn hoofd geworpen krijg na een opmerking.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
tis internet triggerquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch een mogelijkheid :
[..]
Nee hoor. Ik raegeer soms ietwat agressief terwijl ik het eigenlijk helemaal niet zo bedoel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Of ik ineens een stoel naar mijn hoofd geworpen krijg na een opmerking.
Of het ook als iets serieus wordt beschouwd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor plek? Het wordt wel erkend.
ben jij toevallig mijn abi?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Abisi, bi okuyup üfleyiversen?!
Kan Bortecinem een lekkere wietcake voor ons bakken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ontken het en je bent een Kafir.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Of het ook als iets serieus wordt beschouwd.
wjoow, niet aan gedachtquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien heb je dan wel sihr via een virus opgelopen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik raegeer soms ietwat agressief terwijl ik het eigenlijk helemaal niet zo bedoel.
shit gaat wel ver.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ontken het en je bent een Kafir.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan Bortecinem een lekkere wietcake voor ons bakken.
Hoe denk je dat ik je uit WFL heb gekregen.quote:
Ik vroeg me al af waar dat varkensvet op mijn voordeur vandaan kwam nadat ik gestopt was met modden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik je uit WFL heb gekregen.
Ik moet die rekening nog betalenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar dat varkensvet op mijn voordeur vandaan kwam nadat ik gestopt was met modden.
quote:
Jullie kunnen ook gewoon een burka aandoen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ben getirim mi? wij hebben hele mooie thuis, omdat je niet naar borte mag kijken, mag je wel naar mijn gordijn kijken
Nee, dat mag niet!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook gewoon een burka aandoen.
Komen kamervragen van.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was van plan wat mee te nemen, maar heb me bedacht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wikwakka, ga jij humus halen voor me uit Egypte? HVJWJNMK
Bilmi wordt spontaan zwanger als ze jongens zietquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey, gaan jullie maar meeten, ben gelirim, op afstand, verslag uitbrengen.
Echt een slecht grapje, houd het voortaan voor je. Bedankt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bilmi wordt spontaan zwanger als ze jongens ziet![]()
--->Grapje<---
Eerst een onderzoek naar of we wel familie zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan toch met z'n allen in de 'familieruimte' gaan zitten?
Lek Ya HAWYANNNN Koel Garaquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was van plan wat mee te nemen, maar heb me bedacht.
Overigens is de hommus die ik hier heb gegeten nou niet echt denderend geweest tot nu toe.
Zit je IHVK nou te playen, is dit Turkse code voor iets héééééél andersquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ben getirim mi? wij hebben hele mooie thuis, omdat je niet naar borte mag kijken, mag je wel naar mijn gordijn kijken
Een dagje Efteling met z'n allen. Dan voelen we ons lekker thuis in de Fata Morgana.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
*hier een slechte grap over neven en nichten*quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eerst een onderzoek naar of we wel familie zijn.
nee, zo te zien probeer je iets te leren van andere culturen, maar met een gordijn bedoel ik toch echt een gordijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zit je IHVK nou te playen, is dit Turkse code voor iets héééééél anders?
Wel als ik het doequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar veel publiciteit van komt hoor.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een dagje Efteling met z'n allen. Dan voelen we ons lekker thuis in de Fata Morgana.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
*hier een slechte grap over neven en nichten*.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een dagje Efteling met z'n allen. Dan voelen we ons lekker thuis in de Fata Morgana.![]()
[ afbeelding ]
Inmiddels heb je 8mp mobieltjes met Carl Zeiglassquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is zoo paupersmobieltjeszodatjededadersnietziet-2004
Jij wint.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komen we wel achter dan, buk je even?
RIPquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb last van m'n nek, m'n zusje heeft hem gebroken
Ik heb 5MP met Carl Zeiss-lens jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inmiddels heb je 8mp mobieltjes met Carl Zeiglass
Niet kijkenswaardig zeg je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook niet gezien, maar ik denk het niet.
Geen idee, waarschijnlijk word ik dan weggejaagd omdat ik allochtoon benquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maarre kom jij Masjid Al-Azhar binnen btw?
Sowieso geen fan van KV.quote:
Van?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb 5MP met Carl Zeiss-lens ja
Ik weet niet, in Damascus zou je de Ommayaden moskee dus wel binnenkomen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk word ik dan weggejaagd omdat ik allochtoon ben.
Gaat mij meer om de geheime theorieën en verklaringen dan actie honestly.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sowieso geen fan van KV.
Maar Muro was bijvoorbeeld best saai, om in de bioscoop te zien. Thuis is ie nog wel een beetje te doen.
Ja en dat is dus soms vergezocht, vooral omdat er volkstammen zijn die het letterlijk 1 op 1 serieus nemen. Maar ik was weg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gaat mij meer om de geheime theorieën en verklaringen dan actie honestly.
zie pi.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en dat is dus soms vergezocht, vooral omdat er volkstammen zijn die het letterlijk 1 op 1 serieus nemen. Maar ik was weg.
Tenminste cheap, heb hem nu ruim een jaar en doet het perfect, echt hele goede filmpjes en geluiden kan ie op nemenquote:
Absoluut, heb erg veel van genoten. Totie dood dingquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tenminste cheap, heb hem nu ruim een jaar en doet het perfect, echt hele goede filmpjes en geluiden kan ie op nemen
Oh, ik deed daar nooit aan. Ik was beschaafd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op de één of andere manier was het 'keistoer' toen om te eindigen met 'siktrilan esolesek'
Met nadruk op 'was'?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ik deed daar nooit aan. Ik was beschaafd.
Shit, na hoeveel jaar? Kan ik aftellenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Absoluut, heb erg veel van genoten. Totie dood ding
Zou ik niet doen, mijne was 2ehands en nat gewordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Shit, na hoeveel jaar? Kan ik aftellen
Ah, ik heb hem van de week nog in 15 cm sneeuw laten vallen, gelukkig stond muziek aan, anders vond ik hem niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, mijne was 2ehands en nat geworden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem van de week nog in 15 cm sneeuw laten vallen, gelukkig stond muziek aan, anders vond ik hem niet meer
overblijfselen van het Ottomaanse Rijk waar de huidige Republiek altijd voor op moet komen en their ass moet redden..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Libanese Turkmenen. Wist niet eens dat ze bestonden.
rookert wat is jou afkomst..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem van de week nog in 15 cm sneeuw laten vallen, gelukkig stond muziek aan, anders vond ik hem niet meer
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allah bilir ben je zo een Merakli Melahat.
Er bestaan zelfs Christelijke Turmenen in Libanon. Vet raar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:21 schreef mezzy het volgende:
[..]
overblijfselen van het Ottomaanse Rijk waar de huidige Republiek altijd voor op moet komen en their ass moet redden..
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
je hangt hier wel heel vaak rond voor een autochtoon..?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had ik al gemeld sjaak, moeder uit Groningen, vader uit 't Gooi
Jij barbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Kafes
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef IHVK het volgende:
wie kent kus dili.
Kefes safalak. defelifi.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stuur je dan wel een prins die mij komt redden?
Zie het als een heropvoedingskamp.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Maar jij bent de beul, jij sluit mij op. Dan kun je mij toch niet ook nog eens komen redden.
Geef mij de baklava en je mag der hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:32 schreef IHVK het volgende:
Precies dat maakt mij dus de prins op het roze paard.
Gewoon, chille mensen en beetje cultuur opsnuiven ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef mezzy het volgende:
[..]
je hangt hier wel heel vaak rond voor een autochtoon..?vanwaar die interesse
Roze paard is best gay.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:33 schreef IHVK het volgende:
Sultan Triggershot die met ijzeren hand over de gebieden regeert, wordt verslagen door een prins op een roze paard. Ongehoord!
heb je een speciale band met Turken of Turkije?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon, chille mensen en beetje cultuur opsnuiven ofzoHad volgens mij in elke SC kunnen blijven plakken, maar het is deze geworden
Zoo..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef mij de baklava en je mag der hebben
no offence mezzy, maar als dit soort vragen aan mij gesteld worden vind ik het heel irritant.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef mezzy het volgende:
[..]
heb je een speciale band met Turken of Turkije?
thanks, nu weet ik waar je zwakke plek zit..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
no offence mezzy, maar als dit soort vragen aan mij gesteld worden vind ik het heel irritant.
Ja maar voor een bakje baklava, k voel me goedkoop.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wilde er toch uit?
Maak jij baklava dan?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mond gaat al wijd open, goedzo.
Grapje, het was enkel om je te testen hoe trouw en sadik je bent. Het ging me puur om jou in mijn leven te hebben mijn parelquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar voor een bakje baklava, k voel me goedkoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeps vergeten..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef Garso het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de Turken op fok![]()
Hallo allemaal
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grapje, het was enkel om je te testen hoe trouw en sadik je bent. Het ging me puur om jou in mijn leven te hebben mijn parelTooo much zoetsappigheid, ik word er misselijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat niet verder dan de döner, sorryquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef mezzy het volgende:
[..]
heb je een speciale band met Turken of Turkije?
Yeter Ulen...Yapacaksin!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tooo much zoetsappigheid, ik word er misselijk van.![]()
![]()
Grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik geef je wel de middelen om het te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je vind Turkije niks?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het gaat niet verder dan de döner, sorryLijkt me wel chill om een keer naartoe te gaan, maar ik vind reizen sowieso chill, dus eigenlijk zegt dat ook niets
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yeter Ulen...Yapacaksin!Nayirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Nolamazzzz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik geef je wel de middelen om het te maken
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef mezzy het volgende:
[..]
oeps vergeten..sex was taboe hier in dit AKahPe topic
Blijft leuk al is het reteoudquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nayirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Nolamazzzz.
Het is 'seks', niet met een X, hou oud ben je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef mezzy het volgende:
[..]
Ja echt een groot taboe hier sex.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef mezzy het volgende:
[..]
oud genoeg om SEX te hebben..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is 'seks', niet met een X, hou oud ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe idd die blijft leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijft leuk al is het reteoud
Hoi liebling.quote:
uuuff lan uuf, seni taniyanlar senden hic sikilmiyor mu? terbiye al birazquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef mezzy het volgende:
[..]
Bilmiyorem, ben jij er zo 1, dat wanneer sex ter sprake komt, dat je slaap hebt..
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:47 schreef mezzy het volgende:
[..]
oud genoeg om SEX te hebben..
Je komt meer gefrustreerd over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef mezzy het volgende:
he Triggershot, ik vind je een beetje praten in een toon zoals Recep Tayyip Erdogan, net zoals een ongeschoolde imam de les voorleest, met andere woorden: Ik word er niet goed van..
Kijk zie je daarom moet ik je niet, herkeze sapur supur bize yarabi sukur.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehehe idd die blijft leuk.![]()
[..]
Hoi liebling.
Schrijf dat woord dan op z'n minst in hoofdletters.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
uuuff lan uuf, seni taniyanlar senden hic sikilmiyor mu? terbiye al biraz
Bingo!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef mezzy het volgende:
he Triggershot, ik vind je een beetje praten in een toon zoals Recep Tayyip Erdogan, net zoals een ongeschoolde imam de les voorleest, met andere woorden: Ik word er niet goed van..
de i met hoofdletter?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schrijf dat woord dan op z'n minst in hoofdletters.
En Emrah is de shitbom.Vicdansizlar.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
uuuff lan uuf, seni taniyanlar senden hic sikilmiyor mu? terbiye al biraz
Maar hij is gay. So its okeeey.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk zie je daarom moet ik je niet, herkeze sapur supur bize yarabi sukur.
Yazik bizeeeeee...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schrijf dat woord dan op z'n minst in hoofdletters.
En Emrah is de shitbom.Vicdansizlar.
Ja, fok politiek. Laten we gewoon met z'n allen Honki Ponki zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Donder eens op met die politieke shit. Ik heb daar nu echt geen zin in.
Hey, lang geleden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey een Emel.
Fijn kerstfeest
Dat is enkel een strategie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar hij is gay. So its okeeey.
Hoi!quote:
quote:
Zeker lang geleden!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey, lang geleden.
Ook een fijne kerstfeest.
kullandigin kelimelere az dikkat et, biz burda hepimiz akpciyizquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef mezzy het volgende:
[..]
wat is er terbiyesiz aan het vervelen van meisjes
Nu vakantie ja, maar ik was meer dan een jaar niet op fok geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeker lang geleden!
Vakantie?
I am not here to judge.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet waar! Neyse, geloof mij maar niet.
[..]
How come, druk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Nu vakantie ja, maar ik was meer dan een jaar niet op fok geweest.
Goed, goed, goed, met u?quote:Alles goed met je?
Laat maar.quote:
Prima, dankje.quote:
ga je de sharia toepassen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kullandigin kelimelere az dikkat et, biz burda hepimiz akpciyiz
Ben jij dat op dat plaatjequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Nu vakantie ja, maar ik was meer dan een jaar niet op fok geweest.
Alles goed met je?
3 maal goed, moet wel goed zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
How come, druk?
[..]
Goed, goed, goed, met u?
Heb niets te klagenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:59 schreef Emel het volgende:
[..]
3 maal goed, moet wel goed zijn![]()
ja heel erg druk. Is leuk om weer even terug te zijn.
Nope, dat ben ik niet. Ik weet ook niet meer wie het is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ben jij dat op dat plaatje(UI)? Of naja, wie is dat eigenlijk
?
eeh, yapsalar bile, sana noluyor lan? Onlarin yaptigi icin sen mi inanmiyorsun?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef mezzy het volgende:
[..]
ga je de sharia toepassen..
ga lekker zogenaamd geld verzamelen voor het bouwen van moskeeën, en vul je eigen zakken daarmee.![]()
Oki. Ze ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Nope, dat ben ik niet. Ik weet ook niet meer wie het is.als ik het weer weet, dan hoor je het van me.
Deze week even, ik heb vakantie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb niets te klagen
Even, je bent zo weer zeg?
Zekersquote:
Netjes, nog steeds werkzaam, daar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:02 schreef Emel het volgende:
[..]
Deze week even, ik heb vakantie.
Fijn dat het goed met je gaat. Klaar met studie enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |