het is internet abiquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toevallig geen last van een gespleten persoonlijkheid of Gilles de la Tourette?
Zo, met zulke grappen vallen de dames voor je als bosjesquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
ik moest kloppen want de bel doet het niet.
die heb ik eerder gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
Ik wist het wel, je bent een kloon van mutantquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
Mwaa, zeg heee, Gertje, is het Marlenneke of meneer Spaghetti?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
Ik wil geen bosjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo, met zulke grappen vallen de dames voor je als bosjes
Zal ik doen meneer Triggershot.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Triggershot het volgende:
Bil, als jij het niet bent, verander je wachtwoord dan.
Nee, oké, dat je het nu in ieder geval toegeeft is een stap in de goede richting.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is internet abineem in het echt niet zo snel scheldwoorden in m'n mond en zeker deze niet
Ten eerst is het Albertoooo en ten tweede kan ik geen Spaghetti meer maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwaa, zeg heee, Gertje, is het Marlenneke of meneer Spaghetti?
wat is de volgende stap?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, oké, dat je het nu in ieder geval toegeeft is een stap in de goede richting.
Jij mag Mijnheer zeggen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zal ik doen meneer Triggershot.
*klop op de deur*quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerst is het Albertoooo en ten tweede kan ik geen Spaghetti meer maken.
Te diep in het glaasje gekeken gisteren?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn hoofd staat op springen, ik volg het allemaal even niet meer.
Je hebt issues?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil ik dat? zeg me, wil ik dat?!@?!??!
kersemus stressquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn hoofd staat op springen, ik volg het allemaal even niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |