Nee, deze vreemde discussie, IHVK die mij voor bilmiyorem aanziet en de vele Samson en Gert quotes in combinatie met de warmte doen mijn arme hoofdje geen goed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Te diep in het glaasje gekeken gisteren?
Dan wordt de hele tent afgebroken, vechtpartijen en scheldkannonades binnen vijf minuten. Broers en neven die even vlug op komen dagen, skinheads, bontkraagjes.... Vlaggen die verbranden, een rare mengelmoes van tig verschillende talen.quote:
Waar hebben we het de hele tijd al over?quote:
huhquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, deze vreemde discussie, IHVK die mij voor bilmiyorem aanziet en de vele Samson en Gert quotes in combinatie met de warmte doen mijn arme hoofdje geen goed.
Tijd voor een kop koffie, denk ik.
huh waar ziet ihvk mij aan voor jouquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, deze vreemde discussie, IHVK die mij voor bilmiyorem aanziet en de vele Samson en Gert quotes in combinatie met de warmte doen mijn arme hoofdje geen goed.
Tijd voor een kop koffie, denk ik.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan wordt de hele tent afgebroken, vechtpartijen en scheldkannonades binnen vijf minuten.
Ik heb toch al toegegeven dat ik het was, maar zulke scheldwoorden in het echt niet in m'n mond neem?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar hebben we het de hele tijd al over?Hou je niet zo van de domme, zeg. Maar goed, ik lijk wel een fucking moraalridder hier. Doe wat je wil.
doe normaal?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef Triggershot het volgende:
[Centraal] Vragen over de Islam #9
verklaart meteen Bilmiyorems toestand.
Ja ik ook, maar stiekem lijkt het me ook wel grappig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in het echt heel rustig en aardig is.
Hoezo, het is toch een mogelijkheid :quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je het hebt? Misschien is de oorzaak van controle verlies toch iets anders?
Abisi, bi okuyup üfleyiversen?!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef Triggershot het volgende:
[Centraal] Vragen over de Islam #9
verklaart meteen Bilmiyorems toestand.
Nefesim sifalidir.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Abisi, bi okuyup üfleyiversen?!
Wat voor plek? Het wordt wel erkend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:37 schreef IHVK het volgende:
Heeft zwarte magie echt een plek binnen de Islam dan?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar stiekem lijkt het me ook wel grappig.
Ik vraag me eigenlijk af of Bortecinem in het echt ook zo fel is.![]()
Lijkt me grappig om te zien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Of ik ineens een stoel naar mijn hoofd geworpen krijg na een opmerking.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
tis internet triggerquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch een mogelijkheid :
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |