Ik vroeg me al af waar dat varkensvet op mijn voordeur vandaan kwam nadat ik gestopt was met modden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik je uit WFL heb gekregen.
Ik moet die rekening nog betalenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar dat varkensvet op mijn voordeur vandaan kwam nadat ik gestopt was met modden.
quote:
Jullie kunnen ook gewoon een burka aandoen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ben getirim mi? wij hebben hele mooie thuis, omdat je niet naar borte mag kijken, mag je wel naar mijn gordijn kijken
Nee, dat mag niet!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook gewoon een burka aandoen.
Komen kamervragen van.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was van plan wat mee te nemen, maar heb me bedacht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wikwakka, ga jij humus halen voor me uit Egypte? HVJWJNMK
Bilmi wordt spontaan zwanger als ze jongens zietquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey, gaan jullie maar meeten, ben gelirim, op afstand, verslag uitbrengen.
Echt een slecht grapje, houd het voortaan voor je. Bedankt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bilmi wordt spontaan zwanger als ze jongens ziet![]()
--->Grapje<---
Eerst een onderzoek naar of we wel familie zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan toch met z'n allen in de 'familieruimte' gaan zitten?
Lek Ya HAWYANNNN Koel Garaquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was van plan wat mee te nemen, maar heb me bedacht.
Overigens is de hommus die ik hier heb gegeten nou niet echt denderend geweest tot nu toe.
Zit je IHVK nou te playen, is dit Turkse code voor iets héééééél andersquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ben getirim mi? wij hebben hele mooie thuis, omdat je niet naar borte mag kijken, mag je wel naar mijn gordijn kijken
Een dagje Efteling met z'n allen. Dan voelen we ons lekker thuis in de Fata Morgana.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
*hier een slechte grap over neven en nichten*quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eerst een onderzoek naar of we wel familie zijn.
nee, zo te zien probeer je iets te leren van andere culturen, maar met een gordijn bedoel ik toch echt een gordijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zit je IHVK nou te playen, is dit Turkse code voor iets héééééél anders?
Wel als ik het doequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar veel publiciteit van komt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |