rookert wat is jou afkomst..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem van de week nog in 15 cm sneeuw laten vallen, gelukkig stond muziek aan, anders vond ik hem niet meer
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allah bilir ben je zo een Merakli Melahat.
Er bestaan zelfs Christelijke Turmenen in Libanon. Vet raar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:21 schreef mezzy het volgende:
[..]
overblijfselen van het Ottomaanse Rijk waar de huidige Republiek altijd voor op moet komen en their ass moet redden..
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem van de week nog in 15 cm sneeuw laten vallen, gelukkig stond muziek aan, anders vond ik hem niet meer
je hangt hier wel heel vaak rond voor een autochtoon..?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had ik al gemeld sjaak, moeder uit Groningen, vader uit 't Gooi
Jij barbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Kafes
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef IHVK het volgende:
wie kent kus dili.
Kefes safalak. defelifi.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stuur je dan wel een prins die mij komt redden?
Zie het als een heropvoedingskamp.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Maar jij bent de beul, jij sluit mij op. Dan kun je mij toch niet ook nog eens komen redden.
Geef mij de baklava en je mag der hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:32 schreef IHVK het volgende:
Precies dat maakt mij dus de prins op het roze paard.
Gewoon, chille mensen en beetje cultuur opsnuiven ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef mezzy het volgende:
[..]
je hangt hier wel heel vaak rond voor een autochtoon..?vanwaar die interesse
Roze paard is best gay.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:33 schreef IHVK het volgende:
Sultan Triggershot die met ijzeren hand over de gebieden regeert, wordt verslagen door een prins op een roze paard. Ongehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |