Hey, lang geleden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey een Emel.
Fijn kerstfeest
Dat is enkel een strategie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar hij is gay. So its okeeey.
Hoi!quote:
quote:
Zeker lang geleden!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey, lang geleden.
Ook een fijne kerstfeest.
kullandigin kelimelere az dikkat et, biz burda hepimiz akpciyizquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef mezzy het volgende:
[..]
wat is er terbiyesiz aan het vervelen van meisjes
Nu vakantie ja, maar ik was meer dan een jaar niet op fok geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeker lang geleden!
Vakantie?
I am not here to judge.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet waar! Neyse, geloof mij maar niet.
[..]
How come, druk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Nu vakantie ja, maar ik was meer dan een jaar niet op fok geweest.
Goed, goed, goed, met u?quote:Alles goed met je?
Laat maar.quote:
Prima, dankje.quote:
ga je de sharia toepassen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kullandigin kelimelere az dikkat et, biz burda hepimiz akpciyiz
Ben jij dat op dat plaatjequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Nu vakantie ja, maar ik was meer dan een jaar niet op fok geweest.
Alles goed met je?
3 maal goed, moet wel goed zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
How come, druk?
[..]
Goed, goed, goed, met u?
Heb niets te klagenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:59 schreef Emel het volgende:
[..]
3 maal goed, moet wel goed zijn![]()
ja heel erg druk. Is leuk om weer even terug te zijn.
Nope, dat ben ik niet. Ik weet ook niet meer wie het is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ben jij dat op dat plaatje(UI)? Of naja, wie is dat eigenlijk
?
eeh, yapsalar bile, sana noluyor lan? Onlarin yaptigi icin sen mi inanmiyorsun?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef mezzy het volgende:
[..]
ga je de sharia toepassen..
ga lekker zogenaamd geld verzamelen voor het bouwen van moskeeën, en vul je eigen zakken daarmee.![]()
Oki. Ze ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Nope, dat ben ik niet. Ik weet ook niet meer wie het is.als ik het weer weet, dan hoor je het van me.
Deze week even, ik heb vakantie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb niets te klagen
Even, je bent zo weer zeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |