Het is 'seks', niet met een X, hou oud ben je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef mezzy het volgende:
[..]
oeps vergeten..sex was taboe hier in dit AKahPe topic
Ja echt een groot taboe hier sex.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef mezzy het volgende:
[..]
oeps vergeten..sex was taboe hier in dit AKahPe topic
oud genoeg om SEX te hebben..quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is 'seks', niet met een X, hou oud ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe idd die blijft leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijft leuk al is het reteoud
Hoi liebling.quote:
uuuff lan uuf, seni taniyanlar senden hic sikilmiyor mu? terbiye al birazquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:45 schreef mezzy het volgende:
[..]
Bilmiyorem, ben jij er zo 1, dat wanneer sex ter sprake komt, dat je slaap hebt..
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:47 schreef mezzy het volgende:
[..]
oud genoeg om SEX te hebben..
Je komt meer gefrustreerd over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef mezzy het volgende:
he Triggershot, ik vind je een beetje praten in een toon zoals Recep Tayyip Erdogan, net zoals een ongeschoolde imam de les voorleest, met andere woorden: Ik word er niet goed van..
Kijk zie je daarom moet ik je niet, herkeze sapur supur bize yarabi sukur.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehehe idd die blijft leuk.![]()
[..]
Hoi liebling.
Schrijf dat woord dan op z'n minst in hoofdletters.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
uuuff lan uuf, seni taniyanlar senden hic sikilmiyor mu? terbiye al biraz
Bingo!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef mezzy het volgende:
he Triggershot, ik vind je een beetje praten in een toon zoals Recep Tayyip Erdogan, net zoals een ongeschoolde imam de les voorleest, met andere woorden: Ik word er niet goed van..
de i met hoofdletter?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schrijf dat woord dan op z'n minst in hoofdletters.
En Emrah is de shitbom.Vicdansizlar.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
uuuff lan uuf, seni taniyanlar senden hic sikilmiyor mu? terbiye al biraz
Maar hij is gay. So its okeeey.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk zie je daarom moet ik je niet, herkeze sapur supur bize yarabi sukur.
Yazik bizeeeeee...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Schrijf dat woord dan op z'n minst in hoofdletters.
En Emrah is de shitbom.Vicdansizlar.
Ja, fok politiek. Laten we gewoon met z'n allen Honki Ponki zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Donder eens op met die politieke shit. Ik heb daar nu echt geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |