quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh had niet op 3e geklikt, 2e is niks
Je hebt toch ook mooie Turkse meisjes
Vrijwel nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
De winkels zijn vandaag toch wel geopend?
Ja, maar vond haar gewoon mooi. Apart. Een mix tussen Russisch en Somalisch zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh had niet op 3e geklikt, 2e is niks
Je hebt toch ook mooie Turkse meisjes
Maar die heeft dan ook niks te vieren, hij is nu gewoon aan het cashenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
De Afghaanse bakker bij ons is wel open.
Ga dan naar je eigen landquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff
Inderdaad, ik eis een verbod op Kerstmis. Blijkbaar doen moslims dat volgens het nieuws.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ze geven ons toch ook geen vrij met suikerfeest.
Integratie is een schitterend woord.
*IHVK negeermodus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad, ik eis een verbod op Kerstmis. Blijkbaar doen moslims dat volgens het nieuws.
Oh?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad, ik eis een verbod op Kerstmis. Blijkbaar doen moslims dat volgens het nieuws.
Er zijn te weinig mensen die suikerfeest vieren, bovendien ligt het niet al eeuwen vast in de Nederlandse cultuur, dus ja. Over een tijd misschien ook vrij voor suikerfeestquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ze geven ons toch ook geen vrij met suikerfeest.
Integratie is een schitterend woord.
Jup en we hebben een probleem met het kruis van Sinterklaas en met Kerstbomen op de Haagse Hogeschool.quote:
Ja, en moslims geven afquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup en we hebben een probleem met het kruis van Sinterklaas en met Kerstbomen op de Haagse Hogeschool.
Oh ja dat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup en we hebben een probleem met het kruis van Sinterklaas en met Kerstbomen op de Haagse Hogeschool.
Gelukkig kan je nog altijd Home Alone kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik niet uit vanavond, gaat tegen mijn principes in
Komt inderdaad nog. Islamisering.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zijn te weinig mensen die suikerfeest vieren, bovendien ligt het niet al eeuwen vast in de Nederlandse cultuur, dus ja. Over een tijd misschien ook vrij voor suikerfeest
Heb je het dumpertfilmpje van rookert gezien, vmbo-meisjes schijnen daar op te vallenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
Damn die foto's van die Turkse pimps zijn echt nasty.
Chill, voor de 8927348792834xquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nog altijd Home Alone kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |