quote:
Gevalletje GMTA LTTA (Lazy Turks Think Alike)?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch maar slapen.Trusten allemaal.
*meldt zich*quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:24 schreef Bortecinem het volgende:
Wie heeft er spierballen hier?
Moeder uit Groningen, vader uit 't Gooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:26 schreef mezzy het volgende:
Rookert wat ben jij precies voor afkomst?
http://www.theglobeandmai(...)kout/article1394953/quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)lleen-maar-goed.html
ik klik op Globe and Mail, maar kan dat verslag niet vinden?
dankjewelquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
http://www.theglobeandmai(...)kout/article1394953/
Even verder zoeken, slechte link van Nu.nl
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, ben afgevallen, maar boeiend, heb er geen zin meer in
In het aankomen of het afvallen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, ben afgevallen, maar boeiend, heb er geen zin meer in
ik ben sterk en zo erg is het nog nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neem een anker mee, straks waai je weg
aankomen, te veel werkquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het aankomen of het afvallen?
Ga naar zo'n voedingswinkel waar ze van dat poeder o.i.d. verkopen voor mensen die aan krachttraining doen. Dat schijnt erg goed te helpen.quote:
Je hebt niks aan kracht als je niks weegtquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben sterk en zo erg is het nog niet
Is dat niet ongezond? Misschien ondervind je de nadelige gevolgen ervan niet meteen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar zo'n voedingswinkel waar ze van dat poeder o.i.d. verkopen voor mensen die aan krachttraining doen. Dat schijnt erg goed te helpen.
dat denk jequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt niks aan kracht als je niks weegt
Nee, het zit gewoon boordevol met (gezonde) voedingsstoffen. Ik ken iemand die het vroeger wel eens gebruikte omdat hij van nature heel mager was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat niet ongezond? Misschien ondervind je de nadelige gevolgen ervan niet meteen..
Serieus? Hoeveel kilo is hij ervan aangekomen en in hoe lange tijd? Hoeveel kost het? Welk merk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, het zit gewoon boordevol met (gezonde) voedingsstoffen. Ik ken iemand die het vroeger wel eens gebruikte omdat hij van nature heel mager was.
In wat? Onderspuiten met deo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denk je![]()
Ik kan anders wel winnen van mensen die 15 kilo meer wegen
Dat weet ik niet precies meer, maar je hebt bij jou in de stad vast wel zo'n voedingswinkel, daar hebben ze het wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel kilo is hij ervan aangekomen en in hoe lange tijd? Hoeveel kost het? Welk merk?
Val je ook weer af als je stopt met het gebruik ervan? Ik wil namelijk niet blijvend aankomen, 3 tot 6 kilo is goed. De tuinen? Bioherba?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies meer, maar je hebt bij jou in de stad vast wel zo'n voedingswinkel, daar hebben ze het wel.
Van die spiertieten zoals die loverboys hadden, pak hem er even bij wikwakka2quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is toch niet zo dat je er vieze spieren van gaat krijgen?
Als je meerdere keren per week gaat benchpressen dan welquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is toch niet zo dat je er vieze spieren van gaat krijgen?
- foto van loverboy verwijderd -quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van die spiertieten zoals die loverboys hadden, pak hem er even bij wikwakka2?
OHnee ik sport niet, behalve soms fietsen naar school, dus geen gevaar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je meerdere keren per week gaat benchpressen dan wel.
Nasty motherfuckers zijn hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]\
^Bilmiyorem nadat ze wat anabolen heeft gebruikt.
Tsja, ik ben geen expert hierin, dus je huisarts kan je nog altijd het beste helpenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
OHnee ik sport niet, behalve soms fietsen naar school, dus geen gevaar?
wij zijn de gymnasiumklas, wij vallen daar niet op... blalballba dan kun je natuurlijk verwachten dat het een lofferboy is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
Daar val je wel op
Mehmet en Èmèl, klinkt wel goed tochquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel échte Turkse namen volgens mij; Murat en Mehmet.
maar ze zien er niet uit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel échte Turkse namen volgens mij; Murat en Mehmet.
Het is de aangetrouwde familie van mijn aangetrouwde familie, hij is homo, misschien iets voor jou?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mehmet en Èmèl, klinkt wel goed toch
niet per sequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij juist van snorren hield.
Volgens Bortecinem zou hij dan allang onthoofd zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is de aangetrouwde familie van mijn aangetrouwde familie, hij is homo, misschien iets voor jou?
Ze leven in Nederland.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens Bortecinem zou hij dan allang onthoofd zijn
Koppelen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind zijn snor wel heel stoer, hoor.
Nee, hij is daar te mooi en te jong voor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geef het nummer van dat 13-jarige jochie van school aan die homo
Meen je dat? Waarom? Voel je iets voor hem? Hij is veel te jong joh! Doe eens normaalquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, hij is daar te mooi en te jong voor.
Ohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Grapje he over dat mooi, voor jullie het weer te serieus nemen.
Weet je hoe dat heet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haar bovenbenen raken elkaar tot de knieën?Nasty
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
!!!!11111!!11
![]()
1!!!
![]()
!!!!11!!!
whahahahhaha![]()
![]()
![]()
!11111!!!!!!!!!!
![]()
EINZZZZZZZZZZZZ
ik heb o-benen, x-benen en rechte benenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb jij geen last van he![]()
Met je x-benen
Spin met je 6 potenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb o-benen, x-benen en rechte benen
Gelukkig zien de meeste Turken er niet zo uit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
Damn die foto's van die Turkse pimps zijn echt nasty.
Ik dacht wel dat jij er op zou vallen? Weet je hoeveel taarten ze kunnen dragen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
mAaR zE zIjN zOo l3kKaHquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig zien de meeste Turken er niet zo uit.
Doet me trouwens wel denken aan plaatsen als Bodrum, waar veel Nederlandse meisjes voor een Koerd vallen.
Alleen eerste foto is mooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha iewhhh.
Trouwens, dit krijg je als je een Rus en een Somalier mixt. Ze zouden vaker moeten neuken.
Katja Shchekina
http://upload.wikimedia.o(...)a_Shchekina_crop.jpg
http://2.bp.blogspot.com/(...)Dv-4/s320/00290m.jpg
http://www.facebook.com/profile/pic.php?oid=AAAAAQAQ8WnYb0XhnLDvp5NVzCLTvAAAAAp7eVGTrbUzCS27R2HGi2-_&size=normal
Vind je? Ik vind haar echt super. Je ziet ook echt de Somalische en Russische trekjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alleen eerste foto is mooi![]()
Maar doe je plicht, ga heen en vermenigvuldig u!
3de ook wel. Tweede is eng.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alleen eerste foto is mooi![]()
Maar doe je plicht, ga heen en vermenigvuldig u!
Wat een rotkop.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha iewhhh.
Trouwens, dit krijg je als je een Rus en een Somalier mixt. Ze zouden vaker moeten neuken.
Katja Shchekina
http://upload.wikimedia.o(...)a_Shchekina_crop.jpg
http://2.bp.blogspot.com/(...)Dv-4/s320/00290m.jpg
http://www.facebook.com/profile/pic.php?oid=AAAAAQAQ8WnYb0XhnLDvp5NVzCLTvAAAAAp7eVGTrbUzCS27R2HGi2-_&size=normal
Oh had niet op 3e geklikt, 2e is niksquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar echt super. Je ziet ook echt de Somalische en Russische trekjes.
Ik ben toch geen Somalier of een Rus.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh had niet op 3e geklikt, 2e is niks
Je hebt toch ook mooie Turkse meisjes
Vrijwel nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
De winkels zijn vandaag toch wel geopend?
Ja, maar vond haar gewoon mooi. Apart. Een mix tussen Russisch en Somalisch zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh had niet op 3e geklikt, 2e is niks
Je hebt toch ook mooie Turkse meisjes
Maar die heeft dan ook niks te vieren, hij is nu gewoon aan het cashenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
De Afghaanse bakker bij ons is wel open.
Ga dan naar je eigen landquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff
Inderdaad, ik eis een verbod op Kerstmis. Blijkbaar doen moslims dat volgens het nieuws.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ze geven ons toch ook geen vrij met suikerfeest.
Integratie is een schitterend woord.
*IHVK negeermodus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad, ik eis een verbod op Kerstmis. Blijkbaar doen moslims dat volgens het nieuws.
Oh?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad, ik eis een verbod op Kerstmis. Blijkbaar doen moslims dat volgens het nieuws.
Er zijn te weinig mensen die suikerfeest vieren, bovendien ligt het niet al eeuwen vast in de Nederlandse cultuur, dus ja. Over een tijd misschien ook vrij voor suikerfeestquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ze geven ons toch ook geen vrij met suikerfeest.
Integratie is een schitterend woord.
Jup en we hebben een probleem met het kruis van Sinterklaas en met Kerstbomen op de Haagse Hogeschool.quote:
Ja, en moslims geven afquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup en we hebben een probleem met het kruis van Sinterklaas en met Kerstbomen op de Haagse Hogeschool.
Oh ja dat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup en we hebben een probleem met het kruis van Sinterklaas en met Kerstbomen op de Haagse Hogeschool.
Gelukkig kan je nog altijd Home Alone kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik niet uit vanavond, gaat tegen mijn principes in
Komt inderdaad nog. Islamisering.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zijn te weinig mensen die suikerfeest vieren, bovendien ligt het niet al eeuwen vast in de Nederlandse cultuur, dus ja. Over een tijd misschien ook vrij voor suikerfeest
Heb je het dumpertfilmpje van rookert gezien, vmbo-meisjes schijnen daar op te vallenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
Chill, voor de 8927348792834xquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nog altijd Home Alone kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |