quote:
Gevalletje GMTA LTTA (Lazy Turks Think Alike)?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch maar slapen.Trusten allemaal.
*meldt zich*quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:24 schreef Bortecinem het volgende:
Wie heeft er spierballen hier?
Moeder uit Groningen, vader uit 't Gooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:26 schreef mezzy het volgende:
Rookert wat ben jij precies voor afkomst?
http://www.theglobeandmai(...)kout/article1394953/quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)lleen-maar-goed.html
ik klik op Globe and Mail, maar kan dat verslag niet vinden?
dankjewelquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
http://www.theglobeandmai(...)kout/article1394953/
Even verder zoeken, slechte link van Nu.nl
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, ben afgevallen, maar boeiend, heb er geen zin meer in
In het aankomen of het afvallen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, ben afgevallen, maar boeiend, heb er geen zin meer in
ik ben sterk en zo erg is het nog nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neem een anker mee, straks waai je weg
aankomen, te veel werkquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het aankomen of het afvallen?
Ga naar zo'n voedingswinkel waar ze van dat poeder o.i.d. verkopen voor mensen die aan krachttraining doen. Dat schijnt erg goed te helpen.quote:
Je hebt niks aan kracht als je niks weegtquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben sterk en zo erg is het nog niet
Is dat niet ongezond? Misschien ondervind je de nadelige gevolgen ervan niet meteen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar zo'n voedingswinkel waar ze van dat poeder o.i.d. verkopen voor mensen die aan krachttraining doen. Dat schijnt erg goed te helpen.
dat denk jequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt niks aan kracht als je niks weegt
Nee, het zit gewoon boordevol met (gezonde) voedingsstoffen. Ik ken iemand die het vroeger wel eens gebruikte omdat hij van nature heel mager was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat niet ongezond? Misschien ondervind je de nadelige gevolgen ervan niet meteen..
Serieus? Hoeveel kilo is hij ervan aangekomen en in hoe lange tijd? Hoeveel kost het? Welk merk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, het zit gewoon boordevol met (gezonde) voedingsstoffen. Ik ken iemand die het vroeger wel eens gebruikte omdat hij van nature heel mager was.
In wat? Onderspuiten met deo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denk je![]()
Ik kan anders wel winnen van mensen die 15 kilo meer wegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |