Dat weet ik niet precies meer, maar je hebt bij jou in de stad vast wel zo'n voedingswinkel, daar hebben ze het wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel kilo is hij ervan aangekomen en in hoe lange tijd? Hoeveel kost het? Welk merk?
Val je ook weer af als je stopt met het gebruik ervan? Ik wil namelijk niet blijvend aankomen, 3 tot 6 kilo is goed. De tuinen? Bioherba?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies meer, maar je hebt bij jou in de stad vast wel zo'n voedingswinkel, daar hebben ze het wel.
Van die spiertieten zoals die loverboys hadden, pak hem er even bij wikwakka2quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is toch niet zo dat je er vieze spieren van gaat krijgen?
Als je meerdere keren per week gaat benchpressen dan welquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is toch niet zo dat je er vieze spieren van gaat krijgen?
- foto van loverboy verwijderd -quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van die spiertieten zoals die loverboys hadden, pak hem er even bij wikwakka2?
OHnee ik sport niet, behalve soms fietsen naar school, dus geen gevaar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je meerdere keren per week gaat benchpressen dan wel.
Nasty motherfuckers zijn hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]\
^Bilmiyorem nadat ze wat anabolen heeft gebruikt.
Tsja, ik ben geen expert hierin, dus je huisarts kan je nog altijd het beste helpenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
OHnee ik sport niet, behalve soms fietsen naar school, dus geen gevaar?
wij zijn de gymnasiumklas, wij vallen daar niet op... blalballba dan kun je natuurlijk verwachten dat het een lofferboy is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
Daar val je wel op
Mehmet en Èmèl, klinkt wel goed tochquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel échte Turkse namen volgens mij; Murat en Mehmet.
maar ze zien er niet uit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel échte Turkse namen volgens mij; Murat en Mehmet.
Het is de aangetrouwde familie van mijn aangetrouwde familie, hij is homo, misschien iets voor jou?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mehmet en Èmèl, klinkt wel goed toch
niet per sequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij juist van snorren hield.
Volgens Bortecinem zou hij dan allang onthoofd zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is de aangetrouwde familie van mijn aangetrouwde familie, hij is homo, misschien iets voor jou?
Ze leven in Nederland.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens Bortecinem zou hij dan allang onthoofd zijn
Koppelen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind zijn snor wel heel stoer, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |