die zin is zo raar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan kloppen want in de jaren '00 kwamen we alleen maar dieptepunten tegen dat door de mens is ontstaan.
Er zijn genoeg mensen die niet zwak zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar de mens is gewoon zwak.
o.us: Mensen zijn altijd zwak geweest.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan kloppen want in de jaren '00 kwamen we alleen maar dieptepunten tegen dat die door de mens is zijn ontstaan.
Dat de mens toegeeft aan verleidingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zwak en sterk zijn relatieve begrippen, dus in vergelijking met wat?
Dat hoeft nog niet zwak te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat de mens toegeeft aan verleidingen.
git annanin gotunu yala pezevenkquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die niet zwak zijn.
In jouw wereld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat hoeft nog niet zwak te zijn.
Je hebt gewoon geen weerwoord. Geeft niet, alleen kom niet met dergelijke achterlijke uitspraken aanzetten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
git annanin gotunu yala pezevenk
Spreek jij Turks, of was het in een andere taal?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen weerwoord. Geeft niet, alleen kom niet met dergelijke achterlijke uitspraken aanzetten.
Geen weerwoord nodig voor jouw opmerking. Gewoon zo laag.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen weerwoord. Geeft niet, alleen kom niet met dergelijke achterlijke uitspraken aanzetten.
Zo, met zulke grappen vallen de dames voor je als bosjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moest kloppen, want de bel doet het niet.
Ordinair schelden wanneer je een discussie niet kan winnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spreek jij Turks, of was het in een andere taal?
Ik wil geen bosjes dames. Ik wil alleen Marokkaanse18.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo, met zulke grappen vallen de dames voor je als bosjes.
Discussie winnen? Winnen van jou? Laag met laag bestrijden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ordinair schelden wanneer je een discussie niet kan winnen.
ik begrijp de reden voor die scheldpartij eigenlijk niet. Wat is de vertaling ervan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je ziet wel overal een soort van competitie in. Dat is slecht voor je bloeddruk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als het werkelijk een laag niveau betreft, dan zou het toch niet zo moeilijk zijn mij klem te lullen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Discussie winnen? Winnen van jou? Laag met laag bestrijden.
Jawel, je bent eigenwijs en achterlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als het werkelijk een laag niveau betreft, dan zou het toch niet zo moeilijk zijn mij klem te lullen?
laat ik het maar niet vertalen....quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik begrijp de reden voor die scheldpartij eigenlijk niet. Wat is de vertaling ervan?
Houd mij levendig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je ziet wel overal een soort van competitie in. Dat is slecht voor je bloeddruk.
Waarom steel je mijn uitspraken? Zwak hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, je bent eigenwijs en achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |