1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:24 schreef tombolafan het volgende:
Mulan is een meisje
Heeft DeZwabber weer wat geleerd , die zei dat ik Mulan Murat een nekslag kon geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je trouwens een pic van dat grietje ?megalomaniac
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Heeft DeZwabber weer wat geleerd , die zie dat ik Mulan Murat een nekslag kon geven.
Heb je trouwens een pic van dat grietje ?
quote:
met stripfiguren kun je alleen slapend naar bed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:34 schreef Harajuku. het volgende:
JIj bent de enige die het daarover heeft, hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:36 schreef kitao het volgende:
[..]
met stripfiguren kun je alleen slapend naar bed.
ik kreeg een lego brandweerwagentje voor mijn zwemdiplomaquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had trouwens vroeger de Prins Erik barbiepop! Kreeg ik voor mijn zwemdiploma.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Heeft DeZwabber weer wat geleerd , die zei dat ik Mulan Murat een nekslag kon geven.
Ik kreeg volgens mij niks voor mijn zwemdiploma, zowel A als B niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kreeg een lego brandweerwagentje voor mijn zwemdiploma
Full Metal Jacket , tuurlijk , wie niet ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:37 schreef DeZwabber het volgende:
nu we toch over japanse dingen blaten, iemand ooit Full Metal Alchemist gezien?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had trouwens vroeger de Prins Erik barbiepop! Kreeg ik voor mijn zwemdiploma.
ja die heb ik ook gezien, maar dat is toch iets andersquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Full Metal Jacket , tuurlijk , wie niet ?
quote:
nee , nooit gezien , dump ff een trailertje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef DeZwabber het volgende:
ja die heb ik ook gezien, maar dat is toch iets anders
quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kreeg volgens mij niks voor mijn zwemdiploma, zowel A als B niet.
Hahah, je ouders haten je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
je ouders wilden helemaal niet dat je je diploma haalde zeker! was je badeendje toevallig een anker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben zielig.quote:
En jij vertikt het nu om te zwemmen als je te water raakt om deze redenquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf zinken inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:46 schreef trovey het volgende:
[..]
En jij vertikt het nu om te zwemmen als je te water raakt om deze reden...geen beloning geen zwemmen
is volgens mij geen trailer voor, is een anime seriequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:44 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , nooit gezien , dump ff een trailertje.
Zal ik je dan maar een reddingsboei toegooien als beloning als ik je zie spartelenquote:
ja, vandaar diequote:
quote:Trouwens, ik ben wel een espressoapparaat aan het loslullen voor mijn verjaardag.
Die had je sneller door dan ik destijdsquote:
Strips !quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:47 schreef DeZwabber het volgende:
is volgens mij geen trailer voor, is een anime serie
klik
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Die had je sneller door dan ik destijds
Ik ben geen nintendo fan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, vandaar die![]()
[..]
ik heb een ds gekregen vorige verjaardag
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Die had je sneller door dan ik destijds
Ik wel! Heb ook een wiiquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen nintendo fan.
wel een prijzig kado!
Ik hou van alle spelcomputersquote:
Dat kan niet! Het is SNES of SEGA!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van alle spelcomputers
Ik heb Atari nog net meegemaakt voor ie doodging, mijn eerstequote:Op zaterdag 26 december 2009 04:02 schreef DeZwabber het volgende:
oh wacht we kiezen allemaal een andere?
Atari!![]()
[ afbeelding ]
ik wil een snes, ik mocht er vroeger geenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan niet! Het is SNES of SEGA!
Heb ik welquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil een snes, ik mocht er vroeger geen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb Atari nog net meegemaakt voor ie doodging, mijn eerste
Ik neem mijn eerdere heldpost terug.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil een snes, ik mocht er vroeger geen
Een kamaraadje in de brugklas had een N64. Prachtig voor mariokart met z'n allen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toen ik klein was mocht ik helemaal geen spelcomputers
ik speelde er altijd op bij vriendjes, op de snes, de n64, de atari en de sega
heb later wel een atari en een megadrive gekocht, moet nog steeds een n64 en een snes![]()
mijn eerste eigenste speldinges was een gameboy color, en daarna een geemkjoeb
Ik heb een NESquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik eet van twee walletjes!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
he ik heb wel een sega en geen snes, helpt dat niet een klein beetje?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem mijn eerdere heldpost terug.
mariokart op de wii is echtquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Een kamaraadje in de brugklas had een N64. Prachtig voor mariokart met z'n allen.
Mariokart is echt het enige nintendospel wat ik leuk vind!quote:
monkeyball op de gamecube isquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mariokart is echt het enige nintendospel wat ik leuk vind!
En dat is gewoon niet genoeg om een console voor aan te schaffen.
Emulator.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
nee, dat is wel zonde van je geld danquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:18 schreef DeZwabber het volgende:
kerst is leuk, ik heb hier een megafles jaegermeister met een tappompje erop![]()
Wij hebben een echte nachtchat...tenminste meestal...vanavond is het door de Kerst en niet moeten werken extra drukquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:19 schreef Cue_ het volgende:
Sorry was even weg, maar toch vele posts hier
quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:19 schreef Cue_ het volgende:
Slaap zequote:
je bent terug op het juiste moment, kitao is weg!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:19 schreef Cue_ het volgende:
Kitao moet je even flink toespreken dan wordt hij een stuk braverquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je bent terug op het juiste moment, kitao is weg!
kitao laat ik compleet linksliggen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Kitao moet je even flink toespreken dan wordt hij een stuk braver
Ga je ook al weg?quote:
nee ik zwaai de tombola uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:25 schreef JJH het volgende:
[..]
kitao laat ik compleet linksliggen.
[..]
Ga je ook al weg?
Zolang hij zich naar mij toe gedraagt zoals afgesproken geef ik hem een kans...en mijn PM heeft destijds heel goed geholpen....quote:
Dan is het goed.quote:
Dat vind ik prima. Ik vind zijn manier van posten nog steeds niet echt in lijn met dit topic, ik zal hem er niet op aanvallen, maar quoten of reageren zul je mij niet zien doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Zolang hij zich naar mij toe gedraagt zoals afgesproken geef ik hem een kans...en mijn PM heeft destijds heel goed geholpen....
Hij post inderdaad voordat hij denkt maar als hij maar lang genoeg doorpost en gecorrigeerd wordt dan of betert hij zijn leven of hij geeft het op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef JJH het volgende:
Dat vind ik prima. Ik vind zijn manier van posten nog steeds niet echt in lijn met dit topic, ik zal hem er niet op aanvallen, maar quoten of reageren zul je mij niet zien doen.
Na het eerste plaatje lag ik al dubbel!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:31 schreef DeZwabber het volgende:
had ik deze al gepost hier?
[ afbeelding ]
*gaat zoeken op naam*quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:38 schreef kitao het volgende:
Kolere , sorry voor de afwezigheid , maar ik ben mijn vriend DeZwabber iets schuldig dus ik heb ongeveer een kwartier gezocht naar de door mij bedoelde strip.
Hier is tie dan eindelijk.
http://mom.biblion.nl/olifant/olifant.dll?doctype=AI&bibliotheek=Rotterdam&style=0&ppn=237135930&isbn=9034322696
[ afbeelding ]
Artist : Vicente Segrelles
Blij dat je er weer bent , ik zat net over je te roddelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:19 schreef Cue_ het volgende:
Ach wij ook over jouquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Blij dat je er weer bent , ik zat net over je te roddelen.
Ik heb nog een 2e-hands shoarma te koop voor je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef JJH het volgende:Dat vind ik prima. Ik vind zijn manier van posten nog steeds niet echt in lijn met dit topic, ik zal hem er niet op aanvallen, maar quoten of reageren zul je mij niet zien doen.
Ik heb liever een verse, dank je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2e-hands shoarma te koop voor je.
Die gast tekent niet , maar aquarelt ; mijn smaak is nog niet zo onontwikkeld als sommigen hier willen beweren.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef JJH het volgende:
Dat vind ik prima. Ik vind zijn manier van posten nog steeds niet echt in lijn met dit topic, ik zal hem er niet op aanvallen, maar quoten of reageren zul je mij niet zien doen.
quote:
Doe dan ook gewoon normaal, je act hebben we nu wel gezien hoor. Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt ja, mag t een onsje minder zijn ?
Onvoorstelbaar hoe snel jij bent met die pics , die plaatjes branden gewoon in je geheugen , ik herken ze meteen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:42 schreef DeZwabber het volgende:
*gaat zoeken op naam*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die gast kan aardig tekenen
Ik ben alleen maar vol hoop over jequote:Op zaterdag 26 december 2009 04:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt ja, mag t een onsje minder zijn ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:00 schreef JJH het volgende:
*Laatste slokje wijn eringiet.
*Horizontaal gaat.
Trusten fokkertjes.
Bekijk t lekker trut.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dan ook gewoon normaal, je act hebben we nu wel gezien hoor. Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:00 schreef JJH het volgende:
*Laatste slokje wijn eringiet.
*Horizontaal gaat.
Trusten fokkertjes.
-1quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft niet veel over Kitao als je mensen gaat uitschelden voor trut.....vooral vrouwen houden daar niet van![]()
Enfin...ik ga slapen.....voordat mijn broer morgen aan het voeteneind staat klaar om te gourmetten en ik nog lig te slapen....slaap ze allemaal
....tot later
Lijkt me beter , eerst kwam er nog iets zinnigs japans koeterwaals uit , maar dat werd ook al snel minder.quote:
Truste , en sterkte met kniekapje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:17 schreef trovey het volgende:
Blijft niet veel over Kitao als je mensen gaat uitschelden voor trut.....vooral vrouwen houden daar niet van![]()
Enfin...ik ga slapen.....voordat mijn broer morgen aan het voeteneind staat klaar om te gourmetten en ik nog lig te slapen....slaap ze allemaal
....tot later
Hij schijnt geen probleem te hebben met tegen zichzelf praten, soit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft niet veel over Kitao als je mensen gaat uitschelden voor trut.....vooral vrouwen houden daar niet vanen omdat hier veel vrouwen zitten......
....tot later
oomph & nina hagen :quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:30 schreef kitao het volgende:
Tijd voor videopics.., eindelijk alleen.
[ afbeelding ]
Ik fluister liever zachtjes in je oor, maar je geeft me geen kans.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:33 schreef Harajuku. het volgende:
Hij schijnt geen probleem te hebben met tegen zichzelf praten, soit.
Een jappen bowlingbal , kijk maar uit , voor je t weet wordt je hier op t strafbankje gezet voor crewbashing...quote:
Een SC volgens de TT, maar pin me er niet op vast.quote:
ja uiteraard..maar rond dit tijdstip over f&f lullen lijkt me nou ook niet echt gepast.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bekend met het concept slowchat?
Gaat nergens over dit topic, als je wil meedoen moet je eerst een diamantabonnement nemen en een cursus ABN gaan volgen anders knikkeren ze je er uit.quote:
Je kunt weer gaan , je begint meteen met vloeken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:16 schreef Trigalti het volgende:
ja uiteraard..maar rond dit tijdstip over f&f lullen lijkt me nou ook niet echt gepast.
Ik kom gvd net van m'n werk af, Bergh
Wat voor werk doe je eigenlijk , toch geen politieagent of zoiets zeker ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:16 schreef Trigalti het volgende:
ja uiteraard..maar rond dit tijdstip over f&f lullen lijkt me nou ook niet echt gepast.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
hey je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:19 schreef kitao het volgende:
[..]
Je kunt weer gaan , je begint meteen met vloeken.
maar rond dit tijdstip in de ffsc kan je best vertellen hoe je plant niet aan fotosynthese doet of je parkiet slaaptquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
hey je hebt gelijkmaar in mijn spreek-taal-gebruik had ik dat nooit zo verwoord
sorry.
Gvd was meer bedoeld als: rechtstreeks
xx
quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar rond dit tijdstip in de ffsc kan je best vertellen hoe je plant niet aan fotosynthese doet of je parkiet slaapt![]()
En hoe je poes krols oneindig ligt te draaien op de bank...quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:27 schreef DeZwabber het volgende:
maar rond dit tijdstip in de ffsc kan je best vertellen hoe je plant niet aan fotosynthese doet of je parkiet slaapt![]()
Sterkte meid , mijn kerstportie zit er gelukkig op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen!
*slaap uit ogen wrijft*
Ik ga douchen en werken.
Doei!
nee, bijbaantje in de horecaquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk , toch geen politieagent of zoiets zeker ?
Je hebt gelijk , ik eet even wat en dan zie ik morgen wel weer verder.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik rol ook maar m'n nest in denk ik,
anders ben ik pas weer wakker als kerst voorbij is
Ik zou ze graag aanbieden als ik wist waarvoor , behalve dan voor dat miniscule scheldwoordje.quote:
Excuuuuuuuse me? Ben ik ooit onaardig tegen jou geweest? Ik stel een vraag, want ik ben werkelijk geïnteresseerd, en jij komt gelijk met zo'n reactie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou ze graag aanbieden als ik wist waarvoor , behalve dan voor dat miniscule scheldwoordje.
Je bent dus toch lief af en toe , dat siert je.
![]()
Ja zeker , ik zal even quoten hoe bot je op mij reageerde :quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:19 schreef Harajuku. het volgende:
Excuuuuuuuse me? Ben ik ooit onaardig tegen jou geweest? Ik stel een vraag, want ik ben werkelijk geïnteresseerd, en jij komt gelijk met zo'n reactie.
En waarom , geen idee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:55 schreef Harajuku. het volgende:
Doe dan ook gewoon normaal, je act hebben we nu wel gezien hoor. Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?
Dat gaat dan ook over je gehele oeuvre. De reden waarom de helft hier je negeert.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja zeker , ik zal even quoten hoe bot je op mij reageerde :
[..]
En waarom , geen idee.
Het enigste wat ik op dat moment deed was het opzoeken en plaatsen van een Spaanse schilderskunstenaar.
Ik voel me onterecht behandeld.
In feite komt jouw gequote vorige post erop neer dat ik hier beter kan oppleuren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:29 schreef Harajuku. het volgende:
Dat gaat dan ook over je gehele oeuvre. De reden waarom de helft hier je negeert.
Niet waar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:32 schreef kitao het volgende:
[..]
In feite komt jouw gequote vorige post erop neer dat ik hier beter kan oppleuren.
Waar of niet ?
Mogge Bamba , lekker geslapen ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:15 schreef Bamba het volgende:
Mogguh! Ik zit nog vol van gisteren en dan moeten we vandaag weer gaan eten bij mijn ouders![]()
![]()
Natuurlijk! Alleen het dessert hebben we geskipt, omdat we anders zouden hebben gaan kotsenquote:
Gelul.quote:
Dit is echt een oproep om te verdwijnen , iedere blinde kan dat zien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?
Dat is twijfel aan plezier die je eraan beleefd. Niet een vraag of je alsjeblieft op wil pleuren. Harajuku negeert je immers niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Gelul.
[..]
Dit is echt een oproep om te verdwijnen , iedere blinde kan dat zien.
Gelukkig heb ik Tim om voor mij te praten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is twijfel aan plezier die je eraan beleefd. Niet een vraag of je alsjeblieft op wil pleuren. Harajuku negeert je immers niet.
En dat begrijp ik terwijl dit mijn 10de post in deze reeks is.
Je vergeet mijn mmmmmenquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Tim om voor mij te praten.
Veel plezier met gladde Tim dan , ik ga pitten en ik hoop dat het hiermee is afgedaan , ok?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig heb ik Tim om voor mij te praten.
Ghihihi, na een post denk je me meteen te kunnen veroordelen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Veel plezier met gladde Tim dan , ik ga pitten en ik hoop dat het hiermee is afgedaan , ok?
Ik breng ook wel eens leuke posts hoor , het is niet altijd om te huilen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghihihi, na een post denk je me meteen te kunnen veroordelen?Ik moest er een beetje om giechelen.
Ow, ik moest vooral giechelen omdat ik na drie posts van je gelezen te hebben, nu al snap waarom mensen ervoor kiezen je te negeren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik breng ook wel eens leuke posts hoor , het is niet altijd om te huilen.
Ach so , meneer is vlug van begrip en gaat meteen ook in de aanval ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:52 schreef timmmmm het volgende:
Ow, ik moest vooral giechelen omdat ik na drie posts van je gelezen te hebben, nu al snap waarom mensen ervoor kiezen je te negeren.
Maar ik dacht dat jij naar bed ging?
Ik zat net je topic te lezenquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:51 schreef blckbb het volgende:
Helaas niet hier... Vandaag te horen gekregen dat naast een ontsteking de hond ook nog een kwaadaardige tumor in haar bek heeft
Hier ookquote:
He bah ik zat net je topic te lezen. Sterkte.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:51 schreef blckbb het volgende:
Helaas niet hier... Vandaag te horen gekregen dat naast een ontsteking de hond ook nog een kwaadaardige tumor in haar bek heeft
Mogguhquote:
Dat dus vooral jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
You're the queen of the superficial
And how long before you tell the truth
oh dat had je gemist? Hij heeft een (volgens mij) nigeriaanse vrouw die nu in nigeria zit, en in de tussentijd eet hij alleen uit blik en maakt hij niet schoon, dat laat ie aan zijn "vriendinnendelletje" over, die hij naast zijn vrouw heeft....quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Kitao heeft gewoon een vrouw zogezegd?![]()
![]()
Maar hij was toch homo, en zal een gezellig huwelijk zijn met een kerel die op de gekste tijden achter de PC zit, en een schijntje gezelligheid of iets heb ik er deze kerst ook nog niet aan kunnen ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allen!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dat had je gemist? Hij heeft een (volgens mij) nigeriaanse vrouw die nu in nigeria zit, en in de tussentijd eet hij alleen uit blik en maakt hij niet schoon, dat laat ie aan zijn "vriendinnendelletje" over, die hij naast zijn vrouw heeft....Ah dat maakt het beeld wel een beetje compleet jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allen!
![]()
And baby, you can turrrrn me onquote:
Wij hebben vannacht nog the 2005yearmix van TMF gezien....was eeeenigquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Weer even met wat nostalgie goed wakker worden![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah dat maakt het beeld wel een beetje compleet ja
Ik hou wel van Tom Jonesquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
And baby, you can turrrrn me on![]()
Kutnummer
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben vannacht nog the 2005yearmix van TMF gezien....was eeeenig
Daar hield ik nooit van; ik was meer van de happy hardcorequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het blijft zo af en toe best ff leuk, al die ouwe shit van Mental Theo, Paul Elstak, Dune, weer ff te draaien.
Verder is het nooit echt m'n ding geweest, wel 2x naar Nightmare in Rotterdam geweest, maar dat was meer de échte keiharde hardcore, dat vond ik dan weer niet zo heul bijzonder. Al was die 2e keer Nightmare Outdoor, in Hoek van Holland (), die was wel echt tof, qua omgeving, dat je gewoon de containerschepen daar voorbij ziet varen enzo
![]()
Maar verder aaaaaaaaaltijd kutsfeer / vechten op die feestjes en iedereen loopt met een halve apotheek in z'n mik.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Weer even met wat nostalgie goed wakker worden![]()
Ja, ze moeten gewoon es zo'n feessie doen. Met Mental Theo & Charly Lownoise enzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar hield ik nooit van; ik was meer van de happy hardcore
Jaaaa, een nineties-partyquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ze moeten gewoon es zo'n feessie doen. Met Mental Theo & Charly Lownoise enzo
quote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
I thought I was a fool for no one, but oh baby I'm a fool for you
Kitao
quote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
You're the queen of the superficial
And how long before you tell the truth
Ooooohoooooohooooo
Supermassive Blackhole
Je ziet ze wel steeds meer, het was eerst voornamelijk 80s parties, en nu heb je al best al regelmatig 90s parties, en dat 'We all love 80s & 90s'-feest is ook best populair volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, een nineties-party![]()
Lekker hakkuuuuh![]()
Ik ga me es douchen en aankleden, m'n schone zussen zijn al bij m'n schoonmoeder hoor ik net
Oooh, wat kutquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 10:51 schreef blckbb het volgende:
quote:
De kaasfondue was lekker! En de chocoladefondue ook! Het was een erg leuke avondquote:
Wat een leuk liedjequote:
Fijn dat het lekker was!!! En dat je dag in elk geval leuk eindigdequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De kaasfondue was lekker! En de chocoladefondue ook! Het was een erg leuke avond
Gisteren overdag was minder, ik was labielerigMaar dat was 's avonds over dus
Ik heb helemaal niet bijgelezen, jij ook een fijne eerste kerstdag gehad?
quote:
En vandaag nog wat geplanned?quote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn dat het lekker was!!! En dat je dag in elk geval leuk eindigde
Ik heb het heel rustig gehad, moest wat familie "chauffeuren" en verder lekker niks
Goed hoor, hij heeft nog steeds de pest in die kap natuurlijk maar voorlopig zien de hechtingen er netjes uit, eet hij zijn medicijnen keurig zonder dwang op. Af en toe als hij bij me ligt dan haal ik de kap er even af zodat hij even lekker kan wassen. Hij valt dan wel zijn kap aanquote:
Oh ja, dat had ik al ergens gevraagd, maar dat had je niet gezien denk ik. Waarom heeft Hummer een kap?quote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed hoor, hij heeft nog steeds de pest in die kap natuurlijk maar voorlopig zien de hechtingen er netjes uit, eet hij zijn medicijnen keurig zonder dwang op. Af en toe als hij bij me ligt dan haal ik de kap er even af zodat hij even lekker kan wassen. Hij valt dan wel zijn kap aan
Fijn dat het zo goed gaat met Hummer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed hoor, hij heeft nog steeds de pest in die kap natuurlijk maar voorlopig zien de hechtingen er netjes uit, eet hij zijn medicijnen keurig zonder dwang op. Af en toe als hij bij me ligt dan haal ik de kap er even af zodat hij even lekker kan wassen. Hij valt dan wel zijn kap aan
Bij Buffy kregen we er wel eentje mee, voor als ze aan d'r hechtingen gingen likken/knabbelen, maar dat was helemaal niet nodig om om te doen. Ook geen medicijnen meer meegekregen volgens mij ernaquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik al ergens gevraagd, maar dat had je niet gezien denk ik. Waarom heeft Hummer een kap?Toen Spider gecastreerd werd hoefde dat helemaal niet. Die heeft ook echt nergens last van gehad. Fijn dat het goed gaat!
Ik ga vanavond eten bij mn ouders, en morgen vieren we sinterklaas (i knowquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En vandaag nog wat geplanned?
Wij gaan straks naar mijn moeder, Ziggy afzetten, dan even naar Re zn moeder (heeft 2 honden, dus Z kan niet mee) dan weer terug naar mn moeder en dan eten vooral(Gourmet)
Hij heeft dus heel goed door dat die kap een rotding is!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze hebben tijdens de castratie meteen een navelbreukje gedichtquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik al ergens gevraagd, maar dat had je niet gezien denk ik. Waarom heeft Hummer een kap?Toen Spider gecastreerd werd hoefde dat helemaal niet. Die heeft ook echt nergens last van gehad. Fijn dat het goed gaat!
Maar Buffy is een zij. Een sterilisatie is een veel heftigere operatie dan een castratie. Bij Spider zaten er niet eens hechtingen geloof ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij Buffy kregen we er wel eentje mee, voor als ze aan d'r hechtingen gingen likken/knabbelen, maar dat was helemaal niet nodig om om te doen. Ook geen medicijnen meer meegekregen volgens mij erna
Sinterklaas?quote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten bij mn ouders, en morgen vieren we sinterklaas (i know) dus ik ben nog bezig met surprise/rijmen etc...
![]()
Gourmetten hebben wij al een hele tijd niet meer gedaan ("omdat we dat zo vaak doen" zodat we het nu nooit meer doen) heb ik ook wel weer eens zin in! Ga je met de auto? Hoe vindt Ziggy dat?
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eten bij mn ouders, en morgen vieren we sinterklaas (i know) dus ik ben nog bezig met surprise/rijmen etc...
![]()
Gourmetten hebben wij al een hele tijd niet meer gedaan ("omdat we dat zo vaak doen" zodat we het nu nooit meer doen) heb ik ook wel weer eens zin in! Ga je met de auto? Hoe vindt Ziggy dat?
![]()
[..]
Hij heeft dus heel goed door dat die kap een rotding is!![]()
Aaah okquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze hebben tijdens de castratie meteen een navelbreukje gedichtEr zitten een stuk of zes hechtingen in en hij blijft er niet af dus vandaar de kap.
Oh, rijmen vind ik altijd leuk, dat is geen probleem!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:32 schreef MissBliss het volgende:
Sinterklaas?Haha! Succes met het rijmen
Wij gaan gourmetten omdat mn moeder geen zin heeft om te koken.
Ziggy vindt het niet echt superleuk, maar ze gedoogd het. Ze gaat regelmatig met de auto dus ze is het inmiddels wel gewend. In het begin was het mauwen, mauwen, mauwen, maar nu gaat ze (soms) gewoon rustig liggenHet is niet echt leuk voor dr, maar het is niet anders, ze kan niet alleen thuis blijven.
Dat is fijn! Dan krijg je tenminste geen ruzie!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
JaHij richt zich echt op de kap, maar dat heeft hij met borstelen ook, hij word boos op de borstel en nooit op mij
De 31e mogen de hechtingen eruit. En op zich gaat het al beter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaah okNou fijn dat dat er gelijk bij kon!
Kappen zijn niet leuk he? Nou ja, ze wennen eraan. Of hij mag al af voor hij gewend is (hoop ik dan)
Volgens mij kan dat wel hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Een van die overhemdjes die ik heb gehad is iets te groot. Zeg maar niet genoeg te groot om een maatje kleiner te halen, maar voor het mooi is het wel fijn alstie ietsje krimpt.
Het is 100% katoen, is wassen op 60 graden en ff drogen in droger dan goed plan of word het dan maatje baby?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Een van die overhemdjes die ik heb gehad is iets te groot. Zeg maar niet genoeg te groot om een maatje kleiner te halen, maar voor het mooi is het wel fijn alstie ietsje krimpt.
Het is 100% katoen, is wassen op 60 graden en ff drogen in droger dan goed plan of word het dan maatje baby?
Slapen doet Ziggy nooit in de auto jammer genoegquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, rijmen vind ik altijd leuk, dat is geen probleem!Maar ik wist heel lang niet wat voor surprise ik moest maken, dat was wel rot... Maar gelukkig is het goedgekomen... Wel fijn dat Ziggy nu iets rustiger in de auto is... Onze kat was in het mandje altijd in paniek, maar als ie "los" aan een tuigje mocht dan ging ie slapen...
Gelukkigquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:35 schreef senesta het volgende:
[..]
De 31e mogen de hechtingen eruit. En op zich gaat het al beter.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:51 schreef blckbb het volgende:
wow, een half jaar!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:38 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig
Ziggy was op een gegeven moment echt vergroeid met dat kapje, ze deed er alles meeMaar ja, ze heeft hem ook dik een half jaar om gehad
Ben jij nou een vrouwquote:
Fijn te horen dat het weer goed gaat...en die tip met de kap met kammen is een goed idee voor de kattendame hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
JaHij richt zich echt op de kap, maar dat heeft hij met borstelen ook, hij word boos op de borstel en nooit op mij
Ook chocoladefondeau gehad als toetjes gisteren...alleen was de chocolade voor een heel klein deel iets te hard gegaan (versuikerd)......maar dat deel wat vloeibaarder gemaakt met kookroom en gewoon weer verder gegetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De kaasfondue was lekker! En de chocoladefondue ook! Het was een erg leuke avond
Gisteren overdag was minder, ik was labielerigMaar dat was 's avonds over dus
Ik heb helemaal niet bijgelezen, jij ook een fijne eerste kerstdag gehad?
quote:
Nee alleen teenslippers?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
MrSubtle zit toch in Marokko? Ik hoop dat ie regenlaarzen mee heeft
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Hoi Trovey
Zou het druk zijn in Blijdorp vandaag? Zal wel he?
quote:
Blijdorp? Vandaag? Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Hoi Trovey
Zou het druk zijn in Blijdorp vandaag? Zal wel he?
ik denk wel dat het lukt, zoals missbliss ook zegt, maar ik heb het nog nooit gedaan dus ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij nou een vrouw![]()
Nou ja ik ga het wel gewoon proberen![]()
Het is de eerste keer dat ik 'm was, en katoen krimpt wel een beetje toch?
quote:
quote:
Ja, ze leunde er altijd op als ze lag en sindsdien ligt ze vaak headdown met dr koppie plat naar benedenquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wow, een half jaar!!!!![]()
Zal wel wennen zijn geweest voor haar toen ie er af ging?
Ik zag hetquote:
Ja, ik hoorde het gister! Overstromingen toch!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
MrSubtle zit toch in Marokko? Ik hoop dat ie regenlaarzen mee heeft
quote:
quote:Doden door noodweer in Marokko
RABAT - Zware regenval heeft vrijdag in Marokko zeker vijf levens geëist en grote gebieden onder water gezet. Dat meldden lokale media.
In de buurt van Agadir stierven drie familieleden. Ze zaten in een auto die door een watermassa werd meegesleurd. In de buurt van Marrakech kwam een Spaanse vrouw om het leven. Ook zij werd in haar auto door hoog water gegrepen. Haar Marokkaanse echtgenoot en hun kind konden worden gered. Bij het noordoostelijk gelegen Taza liep de poging van een vrouw om een ondergelopen dal over te zwemmen, fataal af.
Tientallen mensen raakten gewond in Casablanca en Marrakech door instortende huizen, die de met bakken uit de lucht vallende regen niet meer konden dragen. Ook in Tanger en Tetouan in Noord-Marokko zette de regen hele stadsdistricten onder water.
Ja, wij hadden er slagroom bijgegooid, dat schijnt te helpenquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook chocoladefondeau gehad als toetjes gisteren...alleen was de chocolade voor een heel klein deel iets te hard gegaan (versuikerd)......maar dat deel wat vloeibaarder gemaakt met kookroom en gewoon weer verder gegeten..volgende keer even iets eerder van vuur halen bij smelten.....vanavond bij gourmetten advocaatijs met slagroom en fruit
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blijdorp? Vandaag? Ik zou het niet doen
Ah oke. Bummerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef trovey het volgende:
[..]
2e Kerstdag, 95% van Nederland is vrij en verveelt zich nu al stierlijk....het zonnetje schijnt.....je kunt over de koppen lopen.....niet doen als ik jou was
....ik ga nooit ergens naar toe met dit soort dagen wanneer iedereen hetzelfde idee heeft
Bleef even hangenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het
Ik ben echt nog aan het bijslapen hoor. Ik lag om 16:00 al weer te pitten op de bank!
Vannacht bijzonder aangenaam gedroomd
Ziggy doet niet aan ademenquote:
Met het borsteltje?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef ferrari_rood het volgende:
goed verwend dus
fijne kerst nog iedereen ik ga helpen de champions klaar maken.
quote:
Die was na 50 minuten braden gewoon nog kei-rauw van binnen, zo bleek bij schoonmoeders.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Hoe was je rollade eigenlijk geworden?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was na 50 minuten braden gewoon nog kei-rauw van binnen, zo bleek bij schoonmoeders.
Arghhhhhhh, het lukt me echt NOOIT he gewoon![]()
Maar goed, daar nog even onder wat folie in de oven en toen was ie prima
Dus what were those people thinking toen ze op internet '25 minuten braden' schreven? Na het dubbele van die tijd was ie gewoon nog rauw van binnen. Ik doe vast iets niet goed
quote:
Zou je denken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was na 50 minuten braden gewoon nog kei-rauw van binnen, zo bleek bij schoonmoeders.
Arghhhhhhh, het lukt me echt NOOIT he gewoon![]()
Maar goed, daar nog even onder wat folie in de oven en toen was ie prima
Dus what were those people thinking toen ze op internet '25 minuten braden' schreven? Na het dubbele van die tijd was ie gewoon nog rauw van binnen. Ik doe vast iets niet goed
En de biefstuktest is? Dat met de muis van je hand enzo? En met een bolle lepel er op drukken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet je oven aanzetten....volgende keer even de biefstuktest doen om te zien hoe ver je rollade is.
Ik heb gedroomd dat ik op ijshockey zat en heel veel ging schaatsen (om daarna rozig bij het haarvuur te zitten met allemaal mooie mensen). Hoe komt een mens erop!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef trovey het volgende:
Bleef even hangenen we hadden met plaatsgenoten even een topic gekaapt
...ben nu weer fris en fruitig
en waarvan heb jij gedroomd.....van
of
Waarvan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef ElisaB het volgende:
Dito!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef ElisaB het volgende:
Do tell/showquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, ik heb weer heel andere talenten
Je wilt schaatsen in teamverband en vindt de mensen in je omgeving toch maar zo zo qua uiterlijk en dat komt allemaal onbewust naar boven in je dromenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik op ijshockey zat en heel veel ging schaatsen (om daarna rozig bij het haarvuur te zitten met allemaal mooie mensen). Hoe komt een mens erop!
Het zijn lieve foto's! Maar ik weet niet of ze niet iets anders heeft waardoor haar hoofd zo "hangt"? Onze kat had dat ook (wij dachten van ouderdom...) en daarbij bleek dat hij kaliumgebrek had, waardoor zn spieren niet meer goed werkten en daarom hing hij zoquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze leunde er altijd op als ze lag en sindsdien ligt ze vaak headdown met dr koppie plat naar benedenIk zoek even een foto:
Reden van kapje:
[ afbeelding ]
Met kapje:
[ afbeelding ]
Daarna
[ afbeelding ]
Plat op den bek:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik op ijshockey zat en heel veel ging schaatsen (om daarna rozig bij het haarvuur te zitten met allemaal mooie mensen). Hoe komt een mens erop!
Ja, vastquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef trovey het volgende:
Je wilt schaatsen in teamverband en vindt de mensen in je omgeving toch maar zo zo qua uiterlijk en dat komt allemaal onbewust naar boven in je dromen
Ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef senesta het volgende:
Op de één andere manier vind ik ijshockey ook wel bij je passen
Wel juist! Die kloppen vaak wel hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Volgens de Blijdorp Druktekalender valt het vandaag mee en is het morgen juist druk
http://www.blijdorp.nl/p3.php?DocID=3602
Maar die moet ik niet geloven zeker?
Ging kitao niet ook naar Blijdorp vandaag?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel juist! Die kloppen vaak wel hoor!
Ik zou gewoon gaan, idd groot kans dat veel mensen vandaag verplichtingen hebben en morgen gaan!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ging kitao niet ook naar Blijdorp vandaag?
Dan zorg ik dat ik de wc deur op slot doe deze keerquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ging kitao niet ook naar Blijdorp vandaag?
Check wel even of hij zich niet verstopt heeft in de spoelbak of zoquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
Dan zorg ik dat ik de wc deur op slot doe deze keer
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check wel even of hij zich niet verstopt heeft in de spoelbak of zo
Fijne dag, en fijne Sinterklaas (quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, nog even iets ophalen voor sinterklaas morgen! Misschien tot later!!!
Ab-so-lu-tely nothing!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn je plannen voor vandaag Grijsje?
Jij ook liefjequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
*heeft niet bijgelezen en zwaait jullie een hele fijne dag toe![]()
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ab-so-lu-tely nothing!Als Blijdorp niet doorgaat, that is...
Ach ja, het zal ook wel met ouderdom te maken hebben hoor. En veel spieren heeft ze niet meer vanwege dr schildklier en zwalken doet ze ook, ze is enorm instabiel.. Maar dat 'hangen' doet ze sinds dat kapje af is. En ze komt vaak genoeg bij de dierenartsquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het zijn lieve foto's! Maar ik weet niet of ze niet iets anders heeft waardoor haar hoofd zo "hangt"? Onze kat had dat ook (wij dachten van ouderdom...) en daarbij bleek dat hij kaliumgebrek had, waardoor zn spieren niet meer goed werkten en daarom hing hij zo(hij zwalkte ook wel eens met lopen, en viel vaker van de bank... wij dachten dat het kwam doordat hij oud werd, maar het ging dus vrijwel helemaal over toen hij kalium toegediend kreeg...
)
Misschien toch eens vragen als je weer eens bij de DA zit?
(en dat is niet om je ongerust te maken ofzo hoor!! Maar ze doet me wel aan Tommie denken, die lag ook zo... en zonder kalium was hij ook wel gelukkig, maar met iets meer...)
Ik weet het jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkerrrr
Als je nog gaat moet je wel nú zo'n beetje beslissen?
Knopen doorhakken is nooit mijn sterkste punt geweest, weet je?quote:
Luieren, zo ff tsjekken of m'n overhemdje niet verziekt is, daarna ff beetje opruimen en rond 16u naar vrienden. Daar met zn vieren eten, komt na het eten nog een vijfde en wellicht een zesde en dan beetje drinken, filmpie kijken e.d.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Knopen doorhakken is nooit mijn sterkste punt geweest, weet je?
En ik heb het Musical Kerstgala op staan en dat vind ik ook leuk
Wat ga jij doen vandaag dan?
Ik ben stiekem wel blij dat ik maar 1 dag familiedingen hadquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef JJH het volgende:
Stomme familie. Mij een beetje wakkerbellen.![]()
Maar daar was het ook wel tijd voor. Zo douchen en richting Meppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |