Een SC volgens de TT, maar pin me er niet op vast.quote:
ja uiteraard..maar rond dit tijdstip over f&f lullen lijkt me nou ook niet echt gepast.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bekend met het concept slowchat?
Gaat nergens over dit topic, als je wil meedoen moet je eerst een diamantabonnement nemen en een cursus ABN gaan volgen anders knikkeren ze je er uit.quote:
Je kunt weer gaan , je begint meteen met vloeken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:16 schreef Trigalti het volgende:
ja uiteraard..maar rond dit tijdstip over f&f lullen lijkt me nou ook niet echt gepast.
Ik kom gvd net van m'n werk af, Bergh
Wat voor werk doe je eigenlijk , toch geen politieagent of zoiets zeker ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:16 schreef Trigalti het volgende:
ja uiteraard..maar rond dit tijdstip over f&f lullen lijkt me nou ook niet echt gepast.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
hey je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:19 schreef kitao het volgende:
[..]
Je kunt weer gaan , je begint meteen met vloeken.
maar rond dit tijdstip in de ffsc kan je best vertellen hoe je plant niet aan fotosynthese doet of je parkiet slaaptquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
hey je hebt gelijkmaar in mijn spreek-taal-gebruik had ik dat nooit zo verwoord
sorry.
Gvd was meer bedoeld als: rechtstreeks
xx
quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar rond dit tijdstip in de ffsc kan je best vertellen hoe je plant niet aan fotosynthese doet of je parkiet slaapt![]()
En hoe je poes krols oneindig ligt te draaien op de bank...quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:27 schreef DeZwabber het volgende:
maar rond dit tijdstip in de ffsc kan je best vertellen hoe je plant niet aan fotosynthese doet of je parkiet slaapt![]()
Sterkte meid , mijn kerstportie zit er gelukkig op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen!
*slaap uit ogen wrijft*
Ik ga douchen en werken.
Doei!
nee, bijbaantje in de horecaquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk , toch geen politieagent of zoiets zeker ?
Je hebt gelijk , ik eet even wat en dan zie ik morgen wel weer verder.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik rol ook maar m'n nest in denk ik,
anders ben ik pas weer wakker als kerst voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |