quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef JJH het volgende:
Dat vind ik prima. Ik vind zijn manier van posten nog steeds niet echt in lijn met dit topic, ik zal hem er niet op aanvallen, maar quoten of reageren zul je mij niet zien doen.
quote:
Doe dan ook gewoon normaal, je act hebben we nu wel gezien hoor. Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt ja, mag t een onsje minder zijn ?
Onvoorstelbaar hoe snel jij bent met die pics , die plaatjes branden gewoon in je geheugen , ik herken ze meteen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:42 schreef DeZwabber het volgende:
*gaat zoeken op naam*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die gast kan aardig tekenen
Ik ben alleen maar vol hoop over jequote:Op zaterdag 26 december 2009 04:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt ja, mag t een onsje minder zijn ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:00 schreef JJH het volgende:
*Laatste slokje wijn eringiet.
*Horizontaal gaat.
Trusten fokkertjes.
Bekijk t lekker trut.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dan ook gewoon normaal, je act hebben we nu wel gezien hoor. Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:00 schreef JJH het volgende:
*Laatste slokje wijn eringiet.
*Horizontaal gaat.
Trusten fokkertjes.
-1quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft niet veel over Kitao als je mensen gaat uitschelden voor trut.....vooral vrouwen houden daar niet van![]()
Enfin...ik ga slapen.....voordat mijn broer morgen aan het voeteneind staat klaar om te gourmetten en ik nog lig te slapen....slaap ze allemaal
....tot later
Lijkt me beter , eerst kwam er nog iets zinnigs japans koeterwaals uit , maar dat werd ook al snel minder.quote:
Truste , en sterkte met kniekapje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:17 schreef trovey het volgende:
Blijft niet veel over Kitao als je mensen gaat uitschelden voor trut.....vooral vrouwen houden daar niet van![]()
Enfin...ik ga slapen.....voordat mijn broer morgen aan het voeteneind staat klaar om te gourmetten en ik nog lig te slapen....slaap ze allemaal
....tot later
Hij schijnt geen probleem te hebben met tegen zichzelf praten, soit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft niet veel over Kitao als je mensen gaat uitschelden voor trut.....vooral vrouwen houden daar niet vanen omdat hier veel vrouwen zitten......
....tot later
oomph & nina hagen :quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:30 schreef kitao het volgende:
Tijd voor videopics.., eindelijk alleen.
[ afbeelding ]
Ik fluister liever zachtjes in je oor, maar je geeft me geen kans.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:33 schreef Harajuku. het volgende:
Hij schijnt geen probleem te hebben met tegen zichzelf praten, soit.
Een jappen bowlingbal , kijk maar uit , voor je t weet wordt je hier op t strafbankje gezet voor crewbashing...quote:
Een SC volgens de TT, maar pin me er niet op vast.quote:
ja uiteraard..maar rond dit tijdstip over f&f lullen lijkt me nou ook niet echt gepast.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bekend met het concept slowchat?
Gaat nergens over dit topic, als je wil meedoen moet je eerst een diamantabonnement nemen en een cursus ABN gaan volgen anders knikkeren ze je er uit.quote:
Je kunt weer gaan , je begint meteen met vloeken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:16 schreef Trigalti het volgende:
ja uiteraard..maar rond dit tijdstip over f&f lullen lijkt me nou ook niet echt gepast.
Ik kom gvd net van m'n werk af, Bergh
Wat voor werk doe je eigenlijk , toch geen politieagent of zoiets zeker ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:16 schreef Trigalti het volgende:
ja uiteraard..maar rond dit tijdstip over f&f lullen lijkt me nou ook niet echt gepast.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
hey je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:19 schreef kitao het volgende:
[..]
Je kunt weer gaan , je begint meteen met vloeken.
maar rond dit tijdstip in de ffsc kan je best vertellen hoe je plant niet aan fotosynthese doet of je parkiet slaaptquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
hey je hebt gelijkmaar in mijn spreek-taal-gebruik had ik dat nooit zo verwoord
sorry.
Gvd was meer bedoeld als: rechtstreeks
xx
quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar rond dit tijdstip in de ffsc kan je best vertellen hoe je plant niet aan fotosynthese doet of je parkiet slaapt![]()
En hoe je poes krols oneindig ligt te draaien op de bank...quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:27 schreef DeZwabber het volgende:
maar rond dit tijdstip in de ffsc kan je best vertellen hoe je plant niet aan fotosynthese doet of je parkiet slaapt![]()
Sterkte meid , mijn kerstportie zit er gelukkig op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen!
*slaap uit ogen wrijft*
Ik ga douchen en werken.
Doei!
nee, bijbaantje in de horecaquote:Op zaterdag 26 december 2009 06:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk , toch geen politieagent of zoiets zeker ?
Je hebt gelijk , ik eet even wat en dan zie ik morgen wel weer verder.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik rol ook maar m'n nest in denk ik,
anders ben ik pas weer wakker als kerst voorbij is
Ik zou ze graag aanbieden als ik wist waarvoor , behalve dan voor dat miniscule scheldwoordje.quote:
Excuuuuuuuse me? Ben ik ooit onaardig tegen jou geweest? Ik stel een vraag, want ik ben werkelijk geïnteresseerd, en jij komt gelijk met zo'n reactie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou ze graag aanbieden als ik wist waarvoor , behalve dan voor dat miniscule scheldwoordje.
Je bent dus toch lief af en toe , dat siert je.
![]()
Ja zeker , ik zal even quoten hoe bot je op mij reageerde :quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:19 schreef Harajuku. het volgende:
Excuuuuuuuse me? Ben ik ooit onaardig tegen jou geweest? Ik stel een vraag, want ik ben werkelijk geïnteresseerd, en jij komt gelijk met zo'n reactie.
En waarom , geen idee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:55 schreef Harajuku. het volgende:
Doe dan ook gewoon normaal, je act hebben we nu wel gezien hoor. Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?
Dat gaat dan ook over je gehele oeuvre. De reden waarom de helft hier je negeert.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja zeker , ik zal even quoten hoe bot je op mij reageerde :
[..]
En waarom , geen idee.
Het enigste wat ik op dat moment deed was het opzoeken en plaatsen van een Spaanse schilderskunstenaar.
Ik voel me onterecht behandeld.
In feite komt jouw gequote vorige post erop neer dat ik hier beter kan oppleuren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:29 schreef Harajuku. het volgende:
Dat gaat dan ook over je gehele oeuvre. De reden waarom de helft hier je negeert.
Niet waar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:32 schreef kitao het volgende:
[..]
In feite komt jouw gequote vorige post erop neer dat ik hier beter kan oppleuren.
Waar of niet ?
Mogge Bamba , lekker geslapen ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:15 schreef Bamba het volgende:
Mogguh! Ik zit nog vol van gisteren en dan moeten we vandaag weer gaan eten bij mijn ouders![]()
![]()
Natuurlijk! Alleen het dessert hebben we geskipt, omdat we anders zouden hebben gaan kotsenquote:
Gelul.quote:
Dit is echt een oproep om te verdwijnen , iedere blinde kan dat zien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?
Dat is twijfel aan plezier die je eraan beleefd. Niet een vraag of je alsjeblieft op wil pleuren. Harajuku negeert je immers niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Gelul.
[..]
Dit is echt een oproep om te verdwijnen , iedere blinde kan dat zien.
Gelukkig heb ik Tim om voor mij te praten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is twijfel aan plezier die je eraan beleefd. Niet een vraag of je alsjeblieft op wil pleuren. Harajuku negeert je immers niet.
En dat begrijp ik terwijl dit mijn 10de post in deze reeks is.
Je vergeet mijn mmmmmenquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Tim om voor mij te praten.
Veel plezier met gladde Tim dan , ik ga pitten en ik hoop dat het hiermee is afgedaan , ok?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig heb ik Tim om voor mij te praten.
Ghihihi, na een post denk je me meteen te kunnen veroordelen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Veel plezier met gladde Tim dan , ik ga pitten en ik hoop dat het hiermee is afgedaan , ok?
Ik breng ook wel eens leuke posts hoor , het is niet altijd om te huilen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghihihi, na een post denk je me meteen te kunnen veroordelen?Ik moest er een beetje om giechelen.
Ow, ik moest vooral giechelen omdat ik na drie posts van je gelezen te hebben, nu al snap waarom mensen ervoor kiezen je te negeren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik breng ook wel eens leuke posts hoor , het is niet altijd om te huilen.
Ach so , meneer is vlug van begrip en gaat meteen ook in de aanval ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:52 schreef timmmmm het volgende:
Ow, ik moest vooral giechelen omdat ik na drie posts van je gelezen te hebben, nu al snap waarom mensen ervoor kiezen je te negeren.
Maar ik dacht dat jij naar bed ging?
Ik zat net je topic te lezenquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:51 schreef blckbb het volgende:
Helaas niet hier... Vandaag te horen gekregen dat naast een ontsteking de hond ook nog een kwaadaardige tumor in haar bek heeft
Hier ookquote:
He bah ik zat net je topic te lezen. Sterkte.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:51 schreef blckbb het volgende:
Helaas niet hier... Vandaag te horen gekregen dat naast een ontsteking de hond ook nog een kwaadaardige tumor in haar bek heeft
Mogguhquote:
Dat dus vooral jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
You're the queen of the superficial
And how long before you tell the truth
oh dat had je gemist? Hij heeft een (volgens mij) nigeriaanse vrouw die nu in nigeria zit, en in de tussentijd eet hij alleen uit blik en maakt hij niet schoon, dat laat ie aan zijn "vriendinnendelletje" over, die hij naast zijn vrouw heeft....quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Kitao heeft gewoon een vrouw zogezegd?![]()
![]()
Maar hij was toch homo, en zal een gezellig huwelijk zijn met een kerel die op de gekste tijden achter de PC zit, en een schijntje gezelligheid of iets heb ik er deze kerst ook nog niet aan kunnen ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allen!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dat had je gemist? Hij heeft een (volgens mij) nigeriaanse vrouw die nu in nigeria zit, en in de tussentijd eet hij alleen uit blik en maakt hij niet schoon, dat laat ie aan zijn "vriendinnendelletje" over, die hij naast zijn vrouw heeft....Ah dat maakt het beeld wel een beetje compleet jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allen!
![]()
And baby, you can turrrrn me onquote:
Wij hebben vannacht nog the 2005yearmix van TMF gezien....was eeeenigquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Weer even met wat nostalgie goed wakker worden![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah dat maakt het beeld wel een beetje compleet ja
Ik hou wel van Tom Jonesquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
And baby, you can turrrrn me on![]()
Kutnummer
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben vannacht nog the 2005yearmix van TMF gezien....was eeeenig
Daar hield ik nooit van; ik was meer van de happy hardcorequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het blijft zo af en toe best ff leuk, al die ouwe shit van Mental Theo, Paul Elstak, Dune, weer ff te draaien.
Verder is het nooit echt m'n ding geweest, wel 2x naar Nightmare in Rotterdam geweest, maar dat was meer de échte keiharde hardcore, dat vond ik dan weer niet zo heul bijzonder. Al was die 2e keer Nightmare Outdoor, in Hoek van Holland (), die was wel echt tof, qua omgeving, dat je gewoon de containerschepen daar voorbij ziet varen enzo
![]()
Maar verder aaaaaaaaaltijd kutsfeer / vechten op die feestjes en iedereen loopt met een halve apotheek in z'n mik.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Weer even met wat nostalgie goed wakker worden![]()
Ja, ze moeten gewoon es zo'n feessie doen. Met Mental Theo & Charly Lownoise enzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar hield ik nooit van; ik was meer van de happy hardcore
Jaaaa, een nineties-partyquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ze moeten gewoon es zo'n feessie doen. Met Mental Theo & Charly Lownoise enzo
quote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
I thought I was a fool for no one, but oh baby I'm a fool for you
Kitao
quote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
You're the queen of the superficial
And how long before you tell the truth
Ooooohoooooohooooo
Supermassive Blackhole
Je ziet ze wel steeds meer, het was eerst voornamelijk 80s parties, en nu heb je al best al regelmatig 90s parties, en dat 'We all love 80s & 90s'-feest is ook best populair volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, een nineties-party![]()
Lekker hakkuuuuh![]()
Ik ga me es douchen en aankleden, m'n schone zussen zijn al bij m'n schoonmoeder hoor ik net
Oooh, wat kutquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 10:51 schreef blckbb het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |