quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef JJH het volgende:
Dat vind ik prima. Ik vind zijn manier van posten nog steeds niet echt in lijn met dit topic, ik zal hem er niet op aanvallen, maar quoten of reageren zul je mij niet zien doen.
quote:
Doe dan ook gewoon normaal, je act hebben we nu wel gezien hoor. Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt ja, mag t een onsje minder zijn ?
Onvoorstelbaar hoe snel jij bent met die pics , die plaatjes branden gewoon in je geheugen , ik herken ze meteen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:42 schreef DeZwabber het volgende:
*gaat zoeken op naam*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die gast kan aardig tekenen
Ik ben alleen maar vol hoop over jequote:Op zaterdag 26 december 2009 04:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt ja, mag t een onsje minder zijn ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:00 schreef JJH het volgende:
*Laatste slokje wijn eringiet.
*Horizontaal gaat.
Trusten fokkertjes.
Bekijk t lekker trut.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dan ook gewoon normaal, je act hebben we nu wel gezien hoor. Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:00 schreef JJH het volgende:
*Laatste slokje wijn eringiet.
*Horizontaal gaat.
Trusten fokkertjes.
-1quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft niet veel over Kitao als je mensen gaat uitschelden voor trut.....vooral vrouwen houden daar niet van![]()
Enfin...ik ga slapen.....voordat mijn broer morgen aan het voeteneind staat klaar om te gourmetten en ik nog lig te slapen....slaap ze allemaal
....tot later
Lijkt me beter , eerst kwam er nog iets zinnigs japans koeterwaals uit , maar dat werd ook al snel minder.quote:
Truste , en sterkte met kniekapje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:17 schreef trovey het volgende:
Blijft niet veel over Kitao als je mensen gaat uitschelden voor trut.....vooral vrouwen houden daar niet van![]()
Enfin...ik ga slapen.....voordat mijn broer morgen aan het voeteneind staat klaar om te gourmetten en ik nog lig te slapen....slaap ze allemaal
....tot later
Hij schijnt geen probleem te hebben met tegen zichzelf praten, soit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft niet veel over Kitao als je mensen gaat uitschelden voor trut.....vooral vrouwen houden daar niet vanen omdat hier veel vrouwen zitten......
....tot later
oomph & nina hagen :quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:30 schreef kitao het volgende:
Tijd voor videopics.., eindelijk alleen.
[ afbeelding ]
Ik fluister liever zachtjes in je oor, maar je geeft me geen kans.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:33 schreef Harajuku. het volgende:
Hij schijnt geen probleem te hebben met tegen zichzelf praten, soit.
Een jappen bowlingbal , kijk maar uit , voor je t weet wordt je hier op t strafbankje gezet voor crewbashing...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |