Ik zou ze graag aanbieden als ik wist waarvoor , behalve dan voor dat miniscule scheldwoordje.quote:
Excuuuuuuuse me? Ben ik ooit onaardig tegen jou geweest? Ik stel een vraag, want ik ben werkelijk geïnteresseerd, en jij komt gelijk met zo'n reactie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou ze graag aanbieden als ik wist waarvoor , behalve dan voor dat miniscule scheldwoordje.
Je bent dus toch lief af en toe , dat siert je.
![]()
Ja zeker , ik zal even quoten hoe bot je op mij reageerde :quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:19 schreef Harajuku. het volgende:
Excuuuuuuuse me? Ben ik ooit onaardig tegen jou geweest? Ik stel een vraag, want ik ben werkelijk geïnteresseerd, en jij komt gelijk met zo'n reactie.
En waarom , geen idee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:55 schreef Harajuku. het volgende:
Doe dan ook gewoon normaal, je act hebben we nu wel gezien hoor. Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?
Dat gaat dan ook over je gehele oeuvre. De reden waarom de helft hier je negeert.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja zeker , ik zal even quoten hoe bot je op mij reageerde :
[..]
En waarom , geen idee.
Het enigste wat ik op dat moment deed was het opzoeken en plaatsen van een Spaanse schilderskunstenaar.
Ik voel me onterecht behandeld.
In feite komt jouw gequote vorige post erop neer dat ik hier beter kan oppleuren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:29 schreef Harajuku. het volgende:
Dat gaat dan ook over je gehele oeuvre. De reden waarom de helft hier je negeert.
Niet waar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:32 schreef kitao het volgende:
[..]
In feite komt jouw gequote vorige post erop neer dat ik hier beter kan oppleuren.
Waar of niet ?
Mogge Bamba , lekker geslapen ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:15 schreef Bamba het volgende:
Mogguh! Ik zit nog vol van gisteren en dan moeten we vandaag weer gaan eten bij mijn ouders![]()
![]()
Natuurlijk! Alleen het dessert hebben we geskipt, omdat we anders zouden hebben gaan kotsenquote:
Gelul.quote:
Dit is echt een oproep om te verdwijnen , iedere blinde kan dat zien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom je hier post terwijl 't merendeel je negeert?
Dat is twijfel aan plezier die je eraan beleefd. Niet een vraag of je alsjeblieft op wil pleuren. Harajuku negeert je immers niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Gelul.
[..]
Dit is echt een oproep om te verdwijnen , iedere blinde kan dat zien.
Gelukkig heb ik Tim om voor mij te praten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is twijfel aan plezier die je eraan beleefd. Niet een vraag of je alsjeblieft op wil pleuren. Harajuku negeert je immers niet.
En dat begrijp ik terwijl dit mijn 10de post in deze reeks is.
Je vergeet mijn mmmmmenquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Tim om voor mij te praten.
Veel plezier met gladde Tim dan , ik ga pitten en ik hoop dat het hiermee is afgedaan , ok?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig heb ik Tim om voor mij te praten.
Ghihihi, na een post denk je me meteen te kunnen veroordelen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Veel plezier met gladde Tim dan , ik ga pitten en ik hoop dat het hiermee is afgedaan , ok?
Ik breng ook wel eens leuke posts hoor , het is niet altijd om te huilen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghihihi, na een post denk je me meteen te kunnen veroordelen?Ik moest er een beetje om giechelen.
Ow, ik moest vooral giechelen omdat ik na drie posts van je gelezen te hebben, nu al snap waarom mensen ervoor kiezen je te negeren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik breng ook wel eens leuke posts hoor , het is niet altijd om te huilen.
Ach so , meneer is vlug van begrip en gaat meteen ook in de aanval ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:52 schreef timmmmm het volgende:
Ow, ik moest vooral giechelen omdat ik na drie posts van je gelezen te hebben, nu al snap waarom mensen ervoor kiezen je te negeren.
Maar ik dacht dat jij naar bed ging?
Ik zat net je topic te lezenquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:51 schreef blckbb het volgende:
Helaas niet hier... Vandaag te horen gekregen dat naast een ontsteking de hond ook nog een kwaadaardige tumor in haar bek heeft
Hier ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |