quote:
nee , nooit gezien , dump ff een trailertje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef DeZwabber het volgende:
ja die heb ik ook gezien, maar dat is toch iets anders
quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kreeg volgens mij niks voor mijn zwemdiploma, zowel A als B niet.
Hahah, je ouders haten je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
je ouders wilden helemaal niet dat je je diploma haalde zeker! was je badeendje toevallig een anker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben zielig.quote:
En jij vertikt het nu om te zwemmen als je te water raakt om deze redenquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf zinken inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:46 schreef trovey het volgende:
[..]
En jij vertikt het nu om te zwemmen als je te water raakt om deze reden...geen beloning geen zwemmen
is volgens mij geen trailer voor, is een anime seriequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:44 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , nooit gezien , dump ff een trailertje.
Zal ik je dan maar een reddingsboei toegooien als beloning als ik je zie spartelenquote:
ja, vandaar diequote:
quote:Trouwens, ik ben wel een espressoapparaat aan het loslullen voor mijn verjaardag.
Die had je sneller door dan ik destijdsquote:
Strips !quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:47 schreef DeZwabber het volgende:
is volgens mij geen trailer voor, is een anime serie
klik
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Die had je sneller door dan ik destijds
Ik ben geen nintendo fan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, vandaar die![]()
[..]
ik heb een ds gekregen vorige verjaardag
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Die had je sneller door dan ik destijds
Ik wel! Heb ook een wiiquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen nintendo fan.
wel een prijzig kado!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |