1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:24 schreef tombolafan het volgende:
Mulan is een meisje
Heeft DeZwabber weer wat geleerd , die zei dat ik Mulan Murat een nekslag kon geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je trouwens een pic van dat grietje ?megalomaniac
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Heeft DeZwabber weer wat geleerd , die zie dat ik Mulan Murat een nekslag kon geven.
Heb je trouwens een pic van dat grietje ?
quote:
met stripfiguren kun je alleen slapend naar bed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:34 schreef Harajuku. het volgende:
JIj bent de enige die het daarover heeft, hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:36 schreef kitao het volgende:
[..]
met stripfiguren kun je alleen slapend naar bed.
ik kreeg een lego brandweerwagentje voor mijn zwemdiplomaquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had trouwens vroeger de Prins Erik barbiepop! Kreeg ik voor mijn zwemdiploma.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Heeft DeZwabber weer wat geleerd , die zei dat ik Mulan Murat een nekslag kon geven.
Ik kreeg volgens mij niks voor mijn zwemdiploma, zowel A als B niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kreeg een lego brandweerwagentje voor mijn zwemdiploma
Full Metal Jacket , tuurlijk , wie niet ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:37 schreef DeZwabber het volgende:
nu we toch over japanse dingen blaten, iemand ooit Full Metal Alchemist gezien?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had trouwens vroeger de Prins Erik barbiepop! Kreeg ik voor mijn zwemdiploma.
ja die heb ik ook gezien, maar dat is toch iets andersquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Full Metal Jacket , tuurlijk , wie niet ?
quote:
nee , nooit gezien , dump ff een trailertje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef DeZwabber het volgende:
ja die heb ik ook gezien, maar dat is toch iets anders
quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kreeg volgens mij niks voor mijn zwemdiploma, zowel A als B niet.
Hahah, je ouders haten je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
je ouders wilden helemaal niet dat je je diploma haalde zeker! was je badeendje toevallig een anker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben zielig.quote:
En jij vertikt het nu om te zwemmen als je te water raakt om deze redenquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf zinken inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:46 schreef trovey het volgende:
[..]
En jij vertikt het nu om te zwemmen als je te water raakt om deze reden...geen beloning geen zwemmen
is volgens mij geen trailer voor, is een anime seriequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:44 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , nooit gezien , dump ff een trailertje.
Zal ik je dan maar een reddingsboei toegooien als beloning als ik je zie spartelenquote:
ja, vandaar diequote:
quote:Trouwens, ik ben wel een espressoapparaat aan het loslullen voor mijn verjaardag.
Die had je sneller door dan ik destijdsquote:
Strips !quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:47 schreef DeZwabber het volgende:
is volgens mij geen trailer voor, is een anime serie
klik
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Die had je sneller door dan ik destijds
Ik ben geen nintendo fan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, vandaar die![]()
[..]
ik heb een ds gekregen vorige verjaardag
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Die had je sneller door dan ik destijds
Ik wel! Heb ook een wiiquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen nintendo fan.
wel een prijzig kado!
Ik hou van alle spelcomputersquote:
Dat kan niet! Het is SNES of SEGA!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van alle spelcomputers
Ik heb Atari nog net meegemaakt voor ie doodging, mijn eerstequote:Op zaterdag 26 december 2009 04:02 schreef DeZwabber het volgende:
oh wacht we kiezen allemaal een andere?
Atari!![]()
[ afbeelding ]
ik wil een snes, ik mocht er vroeger geenquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan niet! Het is SNES of SEGA!
Heb ik welquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil een snes, ik mocht er vroeger geen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb Atari nog net meegemaakt voor ie doodging, mijn eerste
Ik neem mijn eerdere heldpost terug.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil een snes, ik mocht er vroeger geen
Een kamaraadje in de brugklas had een N64. Prachtig voor mariokart met z'n allen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toen ik klein was mocht ik helemaal geen spelcomputers
ik speelde er altijd op bij vriendjes, op de snes, de n64, de atari en de sega
heb later wel een atari en een megadrive gekocht, moet nog steeds een n64 en een snes![]()
mijn eerste eigenste speldinges was een gameboy color, en daarna een geemkjoeb
Ik heb een NESquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik eet van twee walletjes!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
he ik heb wel een sega en geen snes, helpt dat niet een klein beetje?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem mijn eerdere heldpost terug.
mariokart op de wii is echtquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Een kamaraadje in de brugklas had een N64. Prachtig voor mariokart met z'n allen.
Mariokart is echt het enige nintendospel wat ik leuk vind!quote:
monkeyball op de gamecube isquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mariokart is echt het enige nintendospel wat ik leuk vind!
En dat is gewoon niet genoeg om een console voor aan te schaffen.
Emulator.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
nee, dat is wel zonde van je geld danquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:18 schreef DeZwabber het volgende:
kerst is leuk, ik heb hier een megafles jaegermeister met een tappompje erop![]()
Wij hebben een echte nachtchat...tenminste meestal...vanavond is het door de Kerst en niet moeten werken extra drukquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:19 schreef Cue_ het volgende:
Sorry was even weg, maar toch vele posts hier
quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:19 schreef Cue_ het volgende:
Slaap zequote:
je bent terug op het juiste moment, kitao is weg!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:19 schreef Cue_ het volgende:
Kitao moet je even flink toespreken dan wordt hij een stuk braverquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je bent terug op het juiste moment, kitao is weg!
kitao laat ik compleet linksliggen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Kitao moet je even flink toespreken dan wordt hij een stuk braver
Ga je ook al weg?quote:
nee ik zwaai de tombola uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:25 schreef JJH het volgende:
[..]
kitao laat ik compleet linksliggen.
[..]
Ga je ook al weg?
Zolang hij zich naar mij toe gedraagt zoals afgesproken geef ik hem een kans...en mijn PM heeft destijds heel goed geholpen....quote:
Dan is het goed.quote:
Dat vind ik prima. Ik vind zijn manier van posten nog steeds niet echt in lijn met dit topic, ik zal hem er niet op aanvallen, maar quoten of reageren zul je mij niet zien doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Zolang hij zich naar mij toe gedraagt zoals afgesproken geef ik hem een kans...en mijn PM heeft destijds heel goed geholpen....
Hij post inderdaad voordat hij denkt maar als hij maar lang genoeg doorpost en gecorrigeerd wordt dan of betert hij zijn leven of hij geeft het op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef JJH het volgende:
Dat vind ik prima. Ik vind zijn manier van posten nog steeds niet echt in lijn met dit topic, ik zal hem er niet op aanvallen, maar quoten of reageren zul je mij niet zien doen.
Na het eerste plaatje lag ik al dubbel!quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:31 schreef DeZwabber het volgende:
had ik deze al gepost hier?
[ afbeelding ]
*gaat zoeken op naam*quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:38 schreef kitao het volgende:
Kolere , sorry voor de afwezigheid , maar ik ben mijn vriend DeZwabber iets schuldig dus ik heb ongeveer een kwartier gezocht naar de door mij bedoelde strip.
Hier is tie dan eindelijk.
http://mom.biblion.nl/olifant/olifant.dll?doctype=AI&bibliotheek=Rotterdam&style=0&ppn=237135930&isbn=9034322696
[ afbeelding ]
Artist : Vicente Segrelles
Blij dat je er weer bent , ik zat net over je te roddelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:19 schreef Cue_ het volgende:
Ach wij ook over jouquote:Op zaterdag 26 december 2009 04:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Blij dat je er weer bent , ik zat net over je te roddelen.
Ik heb nog een 2e-hands shoarma te koop voor je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:29 schreef JJH het volgende:Dat vind ik prima. Ik vind zijn manier van posten nog steeds niet echt in lijn met dit topic, ik zal hem er niet op aanvallen, maar quoten of reageren zul je mij niet zien doen.
Ik heb liever een verse, dank je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2e-hands shoarma te koop voor je.
Die gast tekent niet , maar aquarelt ; mijn smaak is nog niet zo onontwikkeld als sommigen hier willen beweren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |