Mijn vader heeft het boek... dat stond me vroeger altijd heel dik en dreigend aan te kijken vanuit de kast...quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het waren wel bikkels
Shogun gezien toevallig?
Gvd , vloeken met de kerst !quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:01 schreef tombolafan het volgende:
Ja, dat hoop ik ook steeds...![]()
[..]
Zal aardig wat kilo's schelen, eh.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat doe je nu weer , ga je mij afvallen ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:00 schreef trovey het volgende:
Jullie hebben nu een zeer apart gespreksonderwerp voor de nacht
[autofreak]Shogun is een serie actiemodellen van Mitsubishi[/autofreak]quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shogun is toch een militaire Japanse titel oid? Dat trekt me niet bepaald
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het boek... dat stond me vroeger altijd heel dik en dreigend aan te kijken vanuit de kast...
ja een soort van Eimert an Middelkoop, maar dan tofquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shogun is toch een militaire Japanse titel oid? Dat trekt me niet bepaald
Ikke nie snapnie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
And I may just waste away from doing nothing
But you're a martyr for even less....
Ik meende dat het militair gebeuren rond 1200 was, dat wint het van je stomme auto!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:03 schreef JJH het volgende:
[..]_!
[..]
[autofreak]Shogun is een serie actiemodellen van Mitsubishi[/autofreak]
Videobanden hier....tijdje geleden voor een euroquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het boek... dat stond me vroeger altijd heel dik en dreigend aan te kijken vanuit de kast...
Ik moet Memoirs of a Geisha nog wel ooit gaan kijken, maar heb er niet zo'n zin in eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja een soort van Eimert an Middelkoop, maar dan tof
nee is ook een heel tof boek en later ook film over een westerling die schipbreuk leidt in japan en vervolgens helemaal die cultuur ingroeit
Vast! Maar dat was wel het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meende dat het militair gebeuren rond 1200 was, dat wint het van je stomme auto!
staat hier ook, is inderdaad heel dik maar zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, ok... maar ik kom haast nooit meer bij mn vader dus dat wordt m niet...quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
staat hier ook, is inderdaad heel dik maar zeker de mooite waard
gaat echt niet om het vechten
Ik ook!quote:
soort van hoofd hotemetoot van het japanse leger vroegerquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is die eerste precies? Zo'n strijder van 800 jaar geleden?
dreidel dreidel dreidelquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Welk nummer?
Ekdom deed nog Choolate Balls van chef mee afgelopen week.
Japanse Veldmaarschalk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soort van hoofd hotemetoot van het japanse leger vroeger
Shogun (将軍, shōgun?) listen (help·info) ("Commander of the Forces") is a military rank and historical title for Hereditary Commanders in Chief of the Armed Forces of Japan.[1] The modern rank is equivalent to a Generalissimo. As a title, it is the short form of seii taishōgun, the governing individual at various times in the history of Japan, ending when Tokugawa Yoshinobu relinquished the office to the Meiji Emperor in 1867quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
![]()
maar ik vind bijna alle disneyfilms leuk
Mulan heb ik volgens mij ooit nog eens in de bios gezien!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
![]()
maar ik vind bijna alle disneyfilms leuk
Ik vind het wel zonde dat wij dus alles op videobanden hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mulan heb ik volgens mij ooit nog eens in de bios gezien!
Da'd duidelijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shogun (将軍, shōgun?) listen (help·info) ("Commander of the Forces") is a military rank and historical title for Hereditary Commanders in Chief of the Armed Forces of Japan.[1] The modern rank is equivalent to a Generalissimo. As a title, it is the short form of seii taishōgun, the governing individual at various times in the history of Japan, ending when Tokugawa Yoshinobu relinquished the office to the Meiji Emperor in 1867
Waar ken ik die ook alweer vanquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:14 schreef DeZwabber het volgende:
klein vraagje tussendoor, zou dit mijn laptop erg immobiel maken?
[ afbeelding ]
dat weet je dan wel weer...quote:
Whoehahaha.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:14 schreef DeZwabber het volgende:
klein vraagje tussendoor, zou dit mijn laptop erg immobiel maken?
[ afbeelding ]
ooit iets gelezen over steampunk misschien?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar ken ik die ook alweer van
Ik kijk eigenlijk geen vervolgen... vallen bijna altijd tegen. en ik heb bijna alles op dvd...quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:11 schreef Harajuku. het volgende:
Lion King
Ik zet nu Ariel 2 aan want die heb ik nog nooit gezien![]()
![]()
Heb ik ook, maar ik ken verder alle leuke Disneys alquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen vervolgen... vallen bijna altijd tegen. en ik heb bijna alles op dvd...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet zo af en toe nog wel eens wat.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik ken verder alle leuke Disneys al
dat kanquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:22 schreef kitao het volgende:
[..]
Die kerel geef ik meteen een nekslag met mijn Samoerai-Zwaard.
Ja maar. Nou.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoelde; eerst alleen aan een auto denken en nu wel weten wat het is
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:22 schreef kitao het volgende:
[..]
Die kerel geef ik meteen een nekslag met mijn Samoerai-Zwaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is een boogschutter , zie je toch ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef JJH het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mulan is een meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
joh, ik wist alletwee niet! Dus ik kijk zwaar tegen je op!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar. Nou.
Die uitleg zei me wel wat en de term Shogun kende ik alleen daarvan...
JJH is dan ook vrij langquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
joh, ik wist alletwee niet! Dus ik kijk zwaar tegen je op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |