Ja, vastquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:03 schreef trovey het volgende:
Je wilt schaatsen in teamverband en vindt de mensen in je omgeving toch maar zo zo qua uiterlijk en dat komt allemaal onbewust naar boven in je dromen
Ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef senesta het volgende:
Op de één andere manier vind ik ijshockey ook wel bij je passen
Wel juist! Die kloppen vaak wel hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Volgens de Blijdorp Druktekalender valt het vandaag mee en is het morgen juist druk
http://www.blijdorp.nl/p3.php?DocID=3602
Maar die moet ik niet geloven zeker?
Ging kitao niet ook naar Blijdorp vandaag?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel juist! Die kloppen vaak wel hoor!
Ik zou gewoon gaan, idd groot kans dat veel mensen vandaag verplichtingen hebben en morgen gaan!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ging kitao niet ook naar Blijdorp vandaag?
Dan zorg ik dat ik de wc deur op slot doe deze keerquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ging kitao niet ook naar Blijdorp vandaag?
Check wel even of hij zich niet verstopt heeft in de spoelbak of zoquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
Dan zorg ik dat ik de wc deur op slot doe deze keer
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check wel even of hij zich niet verstopt heeft in de spoelbak of zo
Fijne dag, en fijne Sinterklaas (quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, nog even iets ophalen voor sinterklaas morgen! Misschien tot later!!!
Ab-so-lu-tely nothing!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn je plannen voor vandaag Grijsje?
Jij ook liefjequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
*heeft niet bijgelezen en zwaait jullie een hele fijne dag toe![]()
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ab-so-lu-tely nothing!Als Blijdorp niet doorgaat, that is...
Ach ja, het zal ook wel met ouderdom te maken hebben hoor. En veel spieren heeft ze niet meer vanwege dr schildklier en zwalken doet ze ook, ze is enorm instabiel.. Maar dat 'hangen' doet ze sinds dat kapje af is. En ze komt vaak genoeg bij de dierenartsquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het zijn lieve foto's! Maar ik weet niet of ze niet iets anders heeft waardoor haar hoofd zo "hangt"? Onze kat had dat ook (wij dachten van ouderdom...) en daarbij bleek dat hij kaliumgebrek had, waardoor zn spieren niet meer goed werkten en daarom hing hij zo(hij zwalkte ook wel eens met lopen, en viel vaker van de bank... wij dachten dat het kwam doordat hij oud werd, maar het ging dus vrijwel helemaal over toen hij kalium toegediend kreeg...
)
Misschien toch eens vragen als je weer eens bij de DA zit?
(en dat is niet om je ongerust te maken ofzo hoor!! Maar ze doet me wel aan Tommie denken, die lag ook zo... en zonder kalium was hij ook wel gelukkig, maar met iets meer...)
Ik weet het jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekkerrrr
Als je nog gaat moet je wel nú zo'n beetje beslissen?
Knopen doorhakken is nooit mijn sterkste punt geweest, weet je?quote:
Luieren, zo ff tsjekken of m'n overhemdje niet verziekt is, daarna ff beetje opruimen en rond 16u naar vrienden. Daar met zn vieren eten, komt na het eten nog een vijfde en wellicht een zesde en dan beetje drinken, filmpie kijken e.d.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Knopen doorhakken is nooit mijn sterkste punt geweest, weet je?
En ik heb het Musical Kerstgala op staan en dat vind ik ook leuk
Wat ga jij doen vandaag dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |