Bleef even hangenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het
Ik ben echt nog aan het bijslapen hoor. Ik lag om 16:00 al weer te pitten op de bank!
Vannacht bijzonder aangenaam gedroomd
Ziggy doet niet aan ademenquote:
Met het borsteltje?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef ferrari_rood het volgende:
goed verwend dus
fijne kerst nog iedereen ik ga helpen de champions klaar maken.
quote:
Die was na 50 minuten braden gewoon nog kei-rauw van binnen, zo bleek bij schoonmoeders.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Hoe was je rollade eigenlijk geworden?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was na 50 minuten braden gewoon nog kei-rauw van binnen, zo bleek bij schoonmoeders.
Arghhhhhhh, het lukt me echt NOOIT he gewoon![]()
Maar goed, daar nog even onder wat folie in de oven en toen was ie prima
Dus what were those people thinking toen ze op internet '25 minuten braden' schreven? Na het dubbele van die tijd was ie gewoon nog rauw van binnen. Ik doe vast iets niet goed
quote:
Zou je denken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was na 50 minuten braden gewoon nog kei-rauw van binnen, zo bleek bij schoonmoeders.
Arghhhhhhh, het lukt me echt NOOIT he gewoon![]()
Maar goed, daar nog even onder wat folie in de oven en toen was ie prima
Dus what were those people thinking toen ze op internet '25 minuten braden' schreven? Na het dubbele van die tijd was ie gewoon nog rauw van binnen. Ik doe vast iets niet goed
En de biefstuktest is? Dat met de muis van je hand enzo? En met een bolle lepel er op drukken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet je oven aanzetten....volgende keer even de biefstuktest doen om te zien hoe ver je rollade is.
Ik heb gedroomd dat ik op ijshockey zat en heel veel ging schaatsen (om daarna rozig bij het haarvuur te zitten met allemaal mooie mensen). Hoe komt een mens erop!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef trovey het volgende:
Bleef even hangenen we hadden met plaatsgenoten even een topic gekaapt
...ben nu weer fris en fruitig
en waarvan heb jij gedroomd.....van
of
Waarvan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef ElisaB het volgende:
Dito!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef ElisaB het volgende:
Do tell/showquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, ik heb weer heel andere talenten
Je wilt schaatsen in teamverband en vindt de mensen in je omgeving toch maar zo zo qua uiterlijk en dat komt allemaal onbewust naar boven in je dromenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik op ijshockey zat en heel veel ging schaatsen (om daarna rozig bij het haarvuur te zitten met allemaal mooie mensen). Hoe komt een mens erop!
Het zijn lieve foto's! Maar ik weet niet of ze niet iets anders heeft waardoor haar hoofd zo "hangt"? Onze kat had dat ook (wij dachten van ouderdom...) en daarbij bleek dat hij kaliumgebrek had, waardoor zn spieren niet meer goed werkten en daarom hing hij zoquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze leunde er altijd op als ze lag en sindsdien ligt ze vaak headdown met dr koppie plat naar benedenIk zoek even een foto:
Reden van kapje:
[ afbeelding ]
Met kapje:
[ afbeelding ]
Daarna
[ afbeelding ]
Plat op den bek:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik op ijshockey zat en heel veel ging schaatsen (om daarna rozig bij het haarvuur te zitten met allemaal mooie mensen). Hoe komt een mens erop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |