quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:51 schreef blckbb het volgende:
Helaas niet hier... Vandaag te horen gekregen dat naast een ontsteking de hond ook nog een kwaadaardige tumor in haar bek heeft
wow, een half jaar!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:38 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig
Ziggy was op een gegeven moment echt vergroeid met dat kapje, ze deed er alles meeMaar ja, ze heeft hem ook dik een half jaar om gehad
Ben jij nou een vrouwquote:
Fijn te horen dat het weer goed gaat...en die tip met de kap met kammen is een goed idee voor de kattendame hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
JaHij richt zich echt op de kap, maar dat heeft hij met borstelen ook, hij word boos op de borstel en nooit op mij
Ook chocoladefondeau gehad als toetjes gisteren...alleen was de chocolade voor een heel klein deel iets te hard gegaan (versuikerd)......maar dat deel wat vloeibaarder gemaakt met kookroom en gewoon weer verder gegetenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De kaasfondue was lekker! En de chocoladefondue ook! Het was een erg leuke avond
Gisteren overdag was minder, ik was labielerigMaar dat was 's avonds over dus
Ik heb helemaal niet bijgelezen, jij ook een fijne eerste kerstdag gehad?
quote:
Nee alleen teenslippers?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
MrSubtle zit toch in Marokko? Ik hoop dat ie regenlaarzen mee heeft
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Hoi Trovey
Zou het druk zijn in Blijdorp vandaag? Zal wel he?
quote:
Blijdorp? Vandaag? Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Hoi Trovey
Zou het druk zijn in Blijdorp vandaag? Zal wel he?
ik denk wel dat het lukt, zoals missbliss ook zegt, maar ik heb het nog nooit gedaan dus ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij nou een vrouw![]()
Nou ja ik ga het wel gewoon proberen![]()
Het is de eerste keer dat ik 'm was, en katoen krimpt wel een beetje toch?
quote:
quote:
Ja, ze leunde er altijd op als ze lag en sindsdien ligt ze vaak headdown met dr koppie plat naar benedenquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wow, een half jaar!!!!![]()
Zal wel wennen zijn geweest voor haar toen ie er af ging?
Ik zag hetquote:
Ja, ik hoorde het gister! Overstromingen toch!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
MrSubtle zit toch in Marokko? Ik hoop dat ie regenlaarzen mee heeft
quote:
quote:Doden door noodweer in Marokko
RABAT - Zware regenval heeft vrijdag in Marokko zeker vijf levens geëist en grote gebieden onder water gezet. Dat meldden lokale media.
In de buurt van Agadir stierven drie familieleden. Ze zaten in een auto die door een watermassa werd meegesleurd. In de buurt van Marrakech kwam een Spaanse vrouw om het leven. Ook zij werd in haar auto door hoog water gegrepen. Haar Marokkaanse echtgenoot en hun kind konden worden gered. Bij het noordoostelijk gelegen Taza liep de poging van een vrouw om een ondergelopen dal over te zwemmen, fataal af.
Tientallen mensen raakten gewond in Casablanca en Marrakech door instortende huizen, die de met bakken uit de lucht vallende regen niet meer konden dragen. Ook in Tanger en Tetouan in Noord-Marokko zette de regen hele stadsdistricten onder water.
Ja, wij hadden er slagroom bijgegooid, dat schijnt te helpenquote:Op zaterdag 26 december 2009 @ 12:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook chocoladefondeau gehad als toetjes gisteren...alleen was de chocolade voor een heel klein deel iets te hard gegaan (versuikerd)......maar dat deel wat vloeibaarder gemaakt met kookroom en gewoon weer verder gegeten..volgende keer even iets eerder van vuur halen bij smelten.....vanavond bij gourmetten advocaatijs met slagroom en fruit
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blijdorp? Vandaag? Ik zou het niet doen
Ah oke. Bummerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef trovey het volgende:
[..]
2e Kerstdag, 95% van Nederland is vrij en verveelt zich nu al stierlijk....het zonnetje schijnt.....je kunt over de koppen lopen.....niet doen als ik jou was
....ik ga nooit ergens naar toe met dit soort dagen wanneer iedereen hetzelfde idee heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |