1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Qwea kuthoerrrrr![]()
Wat voor masker heb je op?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef kitao het volgende:
Jongens , ik wil niet stoken of zoiets hoor , maar wat voor uitspraak is dit nu weer !
[..]
Rill, niet van de kou maar van angst.quote:
Goed bezig oh-ohquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, ik ben weer weg, de vloer in de kamer is droog, N.E.R.D. knalt door de speakers ( merry Xmas ouwe sjaggie bovenbuurman) ik ga de badkamer nog ff doen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:34 schreef kitao het volgende:
Hoe vergaar je hier eigenlijk een plaatsje bovenaan in het lijstje van stamgasten waar Greys nu no. 1 staat in de top 2000 ?
Ja, dus. Wat raar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 13:39 schreef MissBliss het volgende:
En de tweede heeft deze url: http://i126.photobucket.c(...)bbel_en_babbel-1.gif
Wtf.
Of ben ik de enige die dat ziet?
Dat krijg je als ho-ho een topic opent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk is het maar dubieus he, dat ge-ho!
Da's de ava van Niesje, die heeft toch knabbel en babbel?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef MissBliss het volgende:
En de tweede heeft deze url: http://i126.photobucket.c(...)bbel_en_babbel-1.gif
Wtf.
Of ben ik de enige die dat ziet?
Ja, maar ik zag daar dus mn eigen avaquote:Op vrijdag 25 december 2009 @ 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's de ava van Niesje, die heeft toch knabbel en babbel?
Die zie ik alleen weer eens niet in de OP, soms zie je een paar ava's niet. Weet ook niet waarom dat is.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk is het maar dubieus he, dat ge-ho!
Oh damn, wat een dag om te moeten werken, werk ze MBquote:
Ah, ja het is een apart gebeuren in die OP somsquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag daar dus mn eigen ava
Na ctrl-F5 niet meer.
Merrrrrrrrrrry Christmas!quote:
Getsiequote:
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iemand die mn TT snapt
![]()
En ik draag hem op aan mijn Qwea![]()
![]()
Ben je je baan kwijt MB?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:46 schreef Greys het volgende:
Getsie![]()
(had je niet zoiets van 'als ik dan toch mijn baan kwijt ben, dan bekijken ze het met kerst ook maar?)
[..]
Heel irri ja, ga je ze dik of grasdun snijden?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Poep, nu heb ik echt alles klaar en kom ik niet meer onder het piepers schillen en snijden uit.
![]()
Dat haat ik zoooooooo![]()
Zou het helpen als ik mn Destiny's Child kerstcd op zet?
Jij verandert nog sneller van atavar dan ik van sokken , 1 x per maand ongeveer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:38 schreef MissBliss het volgende:
Hey, mijn avatar staat 2 keer in de OP
Tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grasdun niet ieg, maar ook niet heel dik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel irri ja, ga je ze dik of grasdun snijden?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ho ho ho ho ho'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Krijgt ze anders vet betaald voor op een feestdag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, wat een dag om te moeten werken, werk ze MB![]()
Soms is geld ook niet alles.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:52 schreef kitao het volgende:
[..]
Krijgt ze anders vet betaald voor op een feestdag.
idd...quote:
Ik zou er wel wat voor over hebben om jouw schouders te masseren , zelfs gratis doe ik het met plezier.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou er wel wat voor over hebben om jouw schouders te masseren , zelfs gratis doe ik het met plezier.
dat dacht ik ook...quote:
nou, ik hou m ook maar leeg... als je dat soort dingen krijgt anders...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:07 schreef trovey het volgende:
Lekker rustig zo'n lege fobo...alhoewel de foto die ik heb staan ook wel reakties oproept
Er moet niks toch...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Re het volgende:
iets moeten modereren tijdens kerst is best suf...
Bitch!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iemand die mn TT snapt
![]()
En ik draag hem op aan mijn Qwea![]()
![]()
ik ga zo naar d'r toe, DVDtje terugbrengen, daarna wat voorbereiden hier en dan ga ik d'r weer ophalen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Werkse MB![]()
En als je thuis komt, zit Re op je te wachten met de kaarsjes aan, de poessies hebben een kerstballetje om en de kaasfondue staat klaar![]()
Toch? Re?
Gelukkig zit er een delete knop bij de fobo voor de reaktiesquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, ik hou m ook maar leeg... als je dat soort dingen krijgt anders...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Re het volgende:
Jij is een lief vriendjequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga zo naar d'r toe, DVDtje terugbrengen, daarna wat voorbereiden hier en dan ga ik d'r weer ophalen natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Re het volgende:
Hé , kijk nou , een pientere dame , jij snapt mijn post , ik ben dus niet zo onnavolgbaar als wel eens beweerd wordt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef tombolafan het volgende:
Greys, misschien moet je toch je fobo legen...![]()
Nou als je er gestressed van raakt wil ik je best ff masseren...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Wat is dat met al die oorlogsfilms op tv?
De een na de anderLeuk, met Kerst!
ik word niet goed van mijn trage verbinding... je bedoelde dus gewoon op de radio maar ik was laat... zucht...quote:
en toch ben jij in mijn ogen een stuk minder pienter... Dat je nou niet snapt dat je door dat soort posts de halve slowchat oa mij tegen je krijgt...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Hé , kijk nou , een pientere dame , jij snapt mijn post , ik ben dus niet zo onnavolgbaar als wel eens beweerd wordt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als je er gestressed van raakt wil ik je best ff masseren...
Nou dan verdwijn ik toch weer, de mazzel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en toch ben jij in mijn ogen een stuk minder pienter... Dat je nou niet snapt dat je door dat soort posts de halve slowchat oa mij tegen je krijgt...
Misschien is het vloeken in de kerk hoor, maar wij doen bij kaasfondue altijd de pan gewoon op het gasfornuis om alles te smelten, en daarna pas op het eigen brandertje...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga zo naar d'r toe, DVDtje terugbrengen, daarna wat voorbereiden hier en dan ga ik d'r weer ophalen natuurlijk
Speeskeek?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Experimentele cake staat in de oven. We zijn benieuwd
dat hoeft van mij niet hoor... maar iets normaler meeposten zou leuk zijn...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou dan verdwijn ik toch weer, de mazzel.
Spannend! Hoe heb je m nou gemaakt dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Experimentele cake staat in de oven. We zijn benieuwd
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Ingetje79 het volgende:
En Status Quo![]()
Ik ga meneer I. es proberen uit bed te lokken en dan de broodjes de oven ingooien
![]()
quote:
Vertel wat niet klopt aan mijn posts vandaag gedaan die buiten de regels van het fokforum vallen en ik geef je gelijk .quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:30 schreef tombolafan het volgende:
dat hoeft van mij niet hoor... maar iets normaler meeposten zou leuk zijn...
We lagen pas om half 5...en vooral meneer I. is een echte slaperdquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ligt ie dr nog in???
Jullie zijn wel echte slaperds he![]()
![]()
Frietjes zijn gesneden en staan in een bak met zoutwater, alles is nu echt klaar en ja hoor, mn broertje belt dat ze nu wegrijden en over een half uur hier zijn.
Die mensen hebben echt timing, niet te geloven![]()
Ik ga nog ff de beesten door de regen sjorren
Paps en mams eten mee, dus: neequote:
Diverse soorten bloem, roomboter, suiker en eierenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef tombolafan het volgende:
Spannend! Hoe heb je m nou gemaakt dan?
Jij bent ook een heerlijke slaperd met je tukjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We lagen pas om half 5...en vooral meneer I. is een echte slaperd![]()
Maar dat mag heur, we hebben verder toch niets.
Jij eetse en loopse ()
Ik zeg niet dat het niet klopt met regels oid... Ik heb alleen het idee dat je soms gewoon maar dingen roept om reacties te krijgen, en ik vraag me af waarom je niet gewoon meedoet in het gesprek. Maar blijf vooral niet weg om mij hoor, het is puur mijn mening en als jij je er niet in herkent, prima!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Vertel wat niet klopt aan mijn posts vandaag gedaan die buiten de regels van het fokforum vallen en ik geef je gelijk .
Zo niet , see u later.
Ook iets wat rijst hoop ik?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Paps en mams eten mee, dus: nee
[..]
Diverse soorten bloem, roomboter, suiker en eieren
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben een grote runderrollade aan het braden, die neem ik mee naar schoonmoeders zometeen voor op haar buffetje vanavond. Maar op de verpakking stond ca. 50-60 minuten braden en op internet hebben ze het over ca. 20 minuten voor dit gewicht. Dat gaat vast weer grandioos mislukken dan.
* Denkt nog even aan vorig jaar, toen ik de rosbief nog net niet door de keuken smeet toen ie mislukt was. Vrede op aarde enzo, Kerst, oh joy!*
laten we hopen van wel...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook iets wat rijst hoop ik?
Zelfrijzendbakmeel of gist?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben een grote runderrollade aan het braden, die neem ik mee naar schoonmoeders zometeen voor op haar buffetje vanavond. Maar op de verpakking stond ca. 50-60 minuten braden en op internet hebben ze het over ca. 20 minuten voor dit gewicht. Dat gaat vast weer grandioos mislukken dan.
* Denkt nog even aan vorig jaar, toen ik de rosbief nog net niet door de keuken smeet toen ie mislukt was. Vrede op aarde enzo, Kerst, oh joy!*
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Ook iets wat rijst hoop ik?
Zelfrijzendbakmeel of gist?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Maar hij komt wel omhoog in de vormpjes
We zullen het wel meemaken. En als het instort, dan hebben we nog Australian Belgium Chocolatequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Dan moet dr toch wel zelfrijzend bakmeel of zo tussen gezeten hebben , of het stort weer keihard in als t klaar is , ik duim dat t wat wordt !
Dat was vast "een van de soorten bloem"quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan moet dr toch wel zelfrijzend bakmeel of zo tussen gezeten hebben , of het stort weer keihard in als t klaar is , ik duim dat t wat wordt !
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan Chico zn kerstmannenpak nergens vinden
Wil je een andere auto na die sneeuwellende?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeee, kijk dit dan
http://link.marktplaats.nl/299877980
De tekst van die advertentie!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:48 schreef JJH het volgende:
Mogguh en een hele fijne kerst allemaal trouwens!
Beetje bakpoeder erbij gedaan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Paps en mams eten mee, dus: nee
[..]
Diverse soorten bloem, roomboter, suiker en eieren
Je moet hun kleding kasten (walking fridge), eens vaker opruimen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan Chico zn kerstmannenpak nergens vinden
Nee hoor, we kwamen die advertentie zomaar tegenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil je een andere auto na die sneeuwellende?
Trouwens het regent hier, en die maakt alle sneeuw kapot.
cd visselaar!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
Maybe een stomme vraag maar waar is dat zoutwater goed voor?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ligt ie dr nog in???
Jullie zijn wel echte slaperds he![]()
![]()
Frietjes zijn gesneden en staan in een bak met zoutwater, alles is nu echt klaar en ja hoor, mn broertje belt dat ze nu wegrijden en over een half uur hier zijn.
Die mensen hebben echt timing, niet te geloven![]()
Ik ga nog ff de beesten door de regen sjorren
Die advertentie zal de auto niet sneller doen verkopen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, we kwamen die advertentie zomaar tegen
Maar ik moest bij elke zin lachenTipotironic enzo
Ik zal het je uitleggen schat , pientere dame als je bent , ik ben al vanaf gisterenavond 7 uur wakker , ik zit zeg maar op een ander level als jullie , die weinig anders te vertellen hebben als kerstbrunches en chiabatta's.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet klopt met regels oid... Ik heb alleen het idee dat je soms gewoon maar dingen roept om reacties te krijgen, en ik vraag me af waarom je niet gewoon meedoet in het gesprek. Maar blijf vooral niet weg om mij hoor, het is puur mijn mening en als jij je er niet in herkent, prima!
nee... maar goed, misschien kunnen die mensen geen nederlands maar het is wel de mooieste auto van nederlandquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Die advertentie zal de auto niet sneller doen verkopen inderdaad.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen schat , pientere dame als je bent , ik ben al vanaf gisterenavond 7 uur wakker , ik zit zeg maar op een ander level als jullie , die weinig anders te vertellen hebben als kerstbrunches en chiabatta's.
Maakt mij niet uit maar dit is een 24 uurs SC , dus als ik niet in jouw ochtendstemming val dan weet je nu waarom.
Dan laat je toch een kennis die dat wél kan even naar je advertentie kijken, zou je zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee... maar goed, misschien kunnen die mensen geen nederlands maar het is wel de mooieste auto van nederland
Jij behulpzaam typequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:03 schreef Re het volgende:
ontzettende prut op de weg ja...
zo nu ff stofzuigen, scheren en opruimen/voorbereiden en dan is alles wel klaar hier
Heer G!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Het is hier net een voorstelling voor het raam, de ene na de andere auto blijft vast steken in de sneeuwprut hier. Bijna niemand komt het bochtje door. De buurjongen heeft Heer G al moeten helpen om uberhaupt te kunnen parkeren hier vanmorgen.
Ik heb deze avatar al een jaar of 3quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij verandert nog sneller van atavar dan ik van sokken , 1 x per maand ongeveer.
No offense, geen vooroodelen en niet discriminerend bedoeld, maar: Turkenbak.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je zo'n auto hebt en kunt rijden verwacht je toch ook dat die gene enigzins NL kan. Of iemand kent die het kan vertalen/checken. Iedereen maakt fouten in de NL taal maar dit is wel echt erg.
Het gaat maar héél langzaam weg met de regen en wat er allemaal nog ligt is werkelijk spiegelglad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heer G!![]()
Ik bedoel; wat veel ligt er nog bij jullie dan!!! Hier is alles nu bijna weg door de regen!
Sorry greys...quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja
En zullen we het nu COURRRRRRRRRRRRGETTE () gezellig houden hier?
Degenen die elkaar niet moeten negeren elkaar maar gewoon. Lijkt me handig.
Het ging me vooral om de 'ik zit op een ander level' postquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry greys...![]()
![]()
En die spelfouten, dat bericht van mij was redlijk sarcastisch...
Tot hoe laat moet je? En Re komt zo langsquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Greys, ik had zelf aangeboden vandaag te werken omdat ik het toch niet vierde. Nu heb ik wel spijt ja
maar ti's ook weer zo lullig om niet te gaan.
Leuk, van die buren...quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat maar héél langzaam weg met de regen en wat er allemaal nog ligt is werkelijk spiegelglad.
Echt een ijslaag met daarop een laagje regenwater. En dan ook nog allemaal van die uitgeharde sneeuwbergen hier en daar op straat (mensen die hun auto hebben uitgegraven en toen de sneeuw naast de auto op de weg hebben gegooid![]()
![]()
).
Oh en HOE weet ik nou of die rollade gaar is![]()
Ik wil er niet in snijden om te checken, anders moet ik een zootje bij elkaar geraapte rollade meenemen naar de schoonfamilie en de vorige keer kwam ik er al in tranen aan omdat mijn rosbief toen dus mislukt was
Schoonmoeder heeft redelijk veel back-up voor de zekerheid klaarstaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk, van die buren...
En die rollade... tja, geen idee, echt niet... ik zou toch aanhouden wat op de verpakking staat denk ik... of even in CUL vragen? Dat je dan toch weer aandurft het vlees te maken vind ik top!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging me vooral om de 'ik zit op een ander level' post
Ik zie nu een beeld voor me van een rijdende indianen tipiquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laat je toch een kennis die dat wél kan even naar je advertentie kijken, zou je zeggen
Ik vond het grappig. Vooral de steeds andere versie van tiptironic!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Schoonmoeder heeft redelijk veel back-up voor de zekerheid klaarstaan
En terecht!![]()
Ik zou de verpakkings tijd aanhouden, kun je hem niet in de oven zetten na het aanbraden? Dat gaat meestal erg goed. Na de braadtijd in alu folie wikkelen, blijven de sappen erin en gaart ie niet na. Succes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk, van die buren...
En die rollade... tja, geen idee, echt niet... ik zou toch aanhouden wat op de verpakking staat denk ik... of even in CUL vragen? Dat je dan toch weer aandurft het vlees te maken vind ik top!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Elieeeeeeeees, krijgen we een foto van je baksel?
Ik ben al langsgeweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Tot hoe laat moet je? En Re komt zo langs![]()
En als jullie terug komen is je huisje gezellig
Ik niet meer; we zijjn de hele dag al aan het koken en bakkenquote:
Hier een beetje snoepen, daar ff proeven, oh en dit is veel lekkerder voordat het gebakken is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik niet meer; we zijjn de hele dag al aan het koken en bakken
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:32 schreef JJH het volgende:
Hier een beetje snoepen, daar ff proeven, oh en dit is veel lekkerder voordat het gebakken is.
Krent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, inderdaad
Ik heb het chocoladecakeje geproefd en dat was prima. De andere niet, maar ik geloof het wel. Ze zijn beide overigens heul klein. En iedereen krijgt dus ook maar een heul klein stukje
Dat topic over die courgettes heb ik nooit helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
Dat kan je wel zeggen ja
En zullen we het nu COURRRRRRRRRRRRGETTE () gezellig houden hier?
Degenen die elkaar niet moeten negeren elkaar maar gewoon. Lijkt me handig.
Shit , mijn fout , ik verwarde je met de andere moderator ElisaB.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb deze avatar al een jaar of 3
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor voor even (als het goed is): tante en oom naar neef en nicht brengen en dan ouders+buren naar restaurant brengen (ik ben de JJH vandaag)
En als ik mazzel heb is de buurman nog ziek en mag ik mee uit eten!
Je moet er gewoon wat insteken , een thermometer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
Oh en HOE weet ik nou of die rollade gaar is![]()
Ik wil er niet in snijden om te checken, anders moet ik een zootje bij elkaar geraapte rollade meenemen naar de schoonfamilie en de vorige keer kwam ik er al in tranen aan omdat mijn rosbief toen dus mislukt was
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:45 schreef kitao het volgende:
Shit , mijn fout , ik verwarde je met de andere moderator ElisaB.
Zolang de JJH maar de BOB blijft is het ok.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor voor even (als het goed is): tante en oom naar neef en nicht brengen en dan ouders+buren naar restaurant brengen (ik ben de JJH vandaag)
En als ik mazzel heb is de buurman nog ziek en mag ik mee uit eten!
Ik heb dit FF SC pas 3 weken geleden "geëxploiteerd" geloof ik, dus een vergissing is niet verwonderlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:54 schreef ElisaB het volgende:Ik heb deze Ava al maanden (en de roos al zeker een jaar). Is alleen een kerstaccentje toegevoegd. Ik denk dat je me verwart met de andere mon Nonneke
Met de kerst is een non meer toepasselijk toch ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:54 schreef ElisaB het volgende:Ik heb deze Ava al maanden (en de roos al zeker een jaar). Is alleen een kerstaccentje toegevoegd. Ik denk dat je me verwart met de andere mon Nonneke
Gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:19 schreef gothic-blackie het volgende:
middag allenhier staat alles klaar voor t eten vanavond. gewoon lekker ouderwets met vriendje gourmetten
dus alle vlees is gesneden, groente gesneden en strakkies stokbroodjes afbakken
Gothic , dat is ook Enigma.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:19 schreef gothic-blackie het volgende:
middag allen
Met vulling van rendiervleesquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik kan nu natuurlijk proberen kerstige bapao's te maken...
Wat lief Ingquote:
Prachtig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
doktert zei: "ja met kerst kan je het verband eraf halen, doe maar onder de douche, dan gaat het makkelijker"
mijn douche is een beetje rood nu![]()
d'r kwam ineens bloed uit het verband zetten, en veel ook![]()
toen maar de waterstraal, die al niet echt warm was maar op ijskoud gezet, dat ging beter na een tijdje![]()
waarna het weer lekker ging bloeden toen al het verband eraf was
het bloed stroomde echt als een horrorfilm cliche het putje in
nope en het blackie slaat op me haarkleurquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Gothic , dat is ook Enigma.
Blackie is de kleur waar ik op val.
Rotterdam is de stad waar ik vandaan kom.
Wij zijn onder dezelfde ster geboren geloof ik.
Ben je ook van februari ?
nee tis godzijdank nu gestopt, maar ik hou het nog wel even in de gaten, toen ik de eerste laag verband eraf haalde waren de watten en het gaas eronder al een bloederige klomp, ik denk dat een pleister dat niet gaat trekkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Prachtig.
Loop je nu nog steeds leeg?
Als het nog steeds hevig bloed zou ik een druk verband aanleggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
doktert zei: "ja met kerst kan je het verband eraf halen, doe maar onder de douche, dan gaat het makkelijker"
toen maar de waterstraal, die al niet echt warm was maar op ijskoud gezet, dat ging beter na een tijdje![]()
Die spuit er gewoon af.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee tis godzijdank nu gestopt, maar ik hou het nog wel even in de gaten, toen ik de eerste laag verband eraf haalde waren de watten en het gaas eronder al een bloederige klomp, ik denk dat een pleister dat niet gaat trekken
neh ik hou niet zo van druk, ik ga denk ik voor simpel wit, heeft er iemand kleurstalen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het nog steeds hevig bloed zou ik een druk verband aanleggen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die spuit er gewoon af.
Ik denk dat je per de ontstane "korst" met de het verband en al eraf getrokken hebt.
Dat klinkt als een prachtig klaagbaaktopic.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh ik hou niet zo van druk, ik ga denk ik voor simpel wit, heeft er iemand kleurstalen?![]()
nee het bloed dus niet meer, ik ben niet zo;n kneus die achter fok gaat zitten terwijl ik langzaam doodbloed
nou ik heb wel eens topics voorbij zien komen zoals "ik heb een glas laten vallen, en toen ik de grond schoonveegde met m'n hand kwam er glas in, hoe krijg ik dat eruit... "quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prachtig klaagbaaktopic.
"Ik heb net het verband eraf gehaald en nu bloed ik langzaam dood
Klacht: Ik loop leeg"
Och Ing, wat fijne! Krijgt natuurlijk een prachtig plekje!quote:
Nu niet teveel je voet stoten hé Swab!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
KLB en ONZ zijn bij tijd en wijle hilarisch ja.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik heb wel eens topics voorbij zien komen zoals "ik heb een glas laten vallen, en toen ik de grond schoonveegde met m'n hand kwam er glas in, hoe krijg ik dat eruit... "
Dat doet zeer!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu niet teveel je voet stoten hé Swab!
zo nee, ik kan wel wat hebben maar toen ik dat bij de vorige teen deed....quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu niet teveel je voet stoten hé Swab!
Hangt alquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Och Ing, wat fijne! Krijgt natuurlijk een prachtig plekje!
Nee, net als iets lulligs aan je hand of zo, dan merk je pas hoe vaak je je stoot.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doet zeer!![]()
*Ik heb ooit ook een ingegroeide teennagel gehad, geen pretje.
Jep, ik ga pas laat de weg op. Heb een rit vanuit Breukelen staan om 23u, en verder niks. En eerste kerstdag is gewoon altijd rustig. Morgen gaat het wel gekkenhuis worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, net als iets lulligs aan je hand of zo, dan merk je pas hoe vaak je je stoot.
Moet jij vanaaf nog werken JJH?
OMG! Vet!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hangt al![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ben er zo blij mee![]()
Verder nog een luchtje, USB-stick in de vorm van een pinguinen een Parkerpen gekregen.
Ik = blij![]()
Nu eten maken![]()
Nou, sterkte maar!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, ik ga pas laat de weg op. Heb een rit vanuit Breukelen staan om 23u, en verder niks. En eerste kerstdag is gewoon altijd rustig. Morgen gaat het wel gekkenhuis worden.
Q, prettige avond straks hé!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:52 schreef Qwea het volgende:
MM's ouders komen om 19:15 ons halen voor het etentje. Dus we moeten nog ff
quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hangt al![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ben er zo blij mee![]()
Verder nog een luchtje, USB-stick in de vorm van een pinguinen een Parkerpen gekregen.
Ik = blij![]()
Nu eten maken![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hangt al![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ben er zo blij mee![]()
Ik = blij![]()
Nu eten maken![]()
Waarom zou jij je mond dicht moeten houden?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@ing wat een mooie foto en wat keek hij altijd op zijn baloes
@MB wat een prachtige foto van spider
Wij hebben de pastei+soep op nichtje wordt gevoed en wij wachten op het vlees.
En ik moet de rest van de avond maar mijn mond dicht houden.
Iedereen nog eet se en een prettig avond
Hoi MrSubtle!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef MrSubtle het volgende:
Goedeavond!!
En fijne kerstdagen allemaal
Eventjes groetjes vanuit Marokko(ja, vlucht ging gewoon, geen file, alles op tijd
echt super geluk gehad geloof ik die dag
)
Het regent hier helaas al af en aan sinds dinsdag, maar de temp ligt rond de 20+ graden, erg aangenaam dus. Vandaag de bergen in geweest, thee drinken bij een berber-gezin thuisquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi MrSubtle!![]()
Fijne dagen jij nog daar in Marokko.
Vertel nog even hoe lekkere temparatuur het daar is om ons jaloers te maken?
Geen file en alles op tijd dus je zat een uur of 5 op schiphol te niksen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef MrSubtle het volgende:
Goedeavond!!
En fijne kerstdagen allemaal
Eventjes groetjes vanuit Marokko(ja, vlucht ging gewoon, geen file, alles op tijd
echt super geluk gehad geloof ik die dag
)
wauw!!!! wat lief!!!!!quote:
wow, wat een mooierd!!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hangt al![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ben er zo blij mee![]()
Ik = blij![]()
Nu eten maken![]()
Ook al zo'n mooie kat! Die kop!quote:
Jammer van de regen, maar de temparatuur klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het regent hier helaas al af en aan sinds dinsdag, maar de temp ligt rond de 20+ graden, erg aangenaam dus. Vandaag de bergen in geweest, thee drinken bij een berber-gezin thuisheel bijzonder (en niet heel kerst-ig
)
Hoe is het hier? Iedereen al aan de kalkoen?
Bummer!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:36 schreef tombolafan het volgende:
En de buurman was beter, dus ik ben niet uit eten...
ja, ik ben later de JJH weer... Iedereen weer ophalen en veilig thuisbrengen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bummer!![]()
En je mag straks wel weer de JJH spelen en ze weer ophalen?
Wat eet je nu dan?
Dat is ook niet eerlijk, wel de taxi mogen uithangen en niet mee eten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ben later de JJH weer... Iedereen weer ophalen en veilig thuisbrengen...![]()
En nu eet ik een kalkoen-in-de-oven-schuif-schaal van de AH, lekker en makkelijk
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
@mrs wat fijn dat alles goed gegaan is
@tobola jammer voor je ben je nu alleen thuis?
Zoals sommige wel door hebben zit ik momenteel niet zo heel lekker in mijn vel en kan ik wat minder hebben. Dus komen sommige reacties van mij een beetje bot over.
Daarbij vind ik het niet zo leuk dat hier geen:
-kerstboom is
-alleen het kerskaartje van schoonzus+zwager hangt omdat dat een foto van nichtje is
en kan ik momenteel niet zo tegen dat gebrabbel ah kijk nou .... ben je bij opa en oma kijk eens bla bla
Daarbij is de hond natuurlijk hyper vanwege de baby en krijgt hij de hele tijd op zijn kop
Conclusie het ligt aan mij ik kan gewoon niet zoveel hebben noem het jaloezie egoisme oid. Dus daarom hou ik mijn mond maar even dicht.
Doei MrSubtle en een hele fijne tijd nog daar!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn internet-tijd is weer bijna op dus ik ga weer er vandoor hier
Fijne avond allemaal, eet niet te veel en tot over een paar dagen
(sorry dat ik niet kan reageren op reacties, het is hier extreem traag dus 1x refreshen per paar minuten maximaal)
Niet je mond dicht houden hier hoor!!!! Je moet toch ergens je hart luchten? Gooi het er maar uit, desnoods zet je het onder een spoiler en zet je er bij dat je niet zoveel kan hebben, dan snapt iedereen hoe het komt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Zoals sommige wel door hebben zit ik momenteel niet zo heel lekker in mijn vel en kan ik wat minder hebben. Dus komen sommige reacties van mij een beetje bot over.
Daarbij vind ik het niet zo leuk dat hier geen:
-kerstboom is
-alleen het kerskaartje van schoonzus+zwager hangt omdat dat een foto van nichtje is
en kan ik momenteel niet zo tegen dat gebrabbel ah kijk nou .... ben je bij opa en oma kijk eens bla bla
Daarbij is de hond natuurlijk hyper vanwege de baby en krijgt hij de hele tijd op zijn kop
Conclusie het ligt aan mij ik kan gewoon niet zoveel hebben noem het jaloezie egoisme oid. Dus daarom hou ik mijn mond maar even dicht.
Je ziet het vast niet, maar tochquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn internet-tijd is weer bijna op dus ik ga weer er vandoor hier
Fijne avond allemaal, eet niet te veel en tot over een paar dagen
(sorry dat ik niet kan reageren op reacties, het is hier extreem traag dus 1x refreshen per paar minuten maximaal)
Ik vind het niet zo erg hoor, heb nu tijd om op te ruimen, was te doen etc...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is ook niet eerlijk, wel de taxi mogen uithangen en niet mee eten.
Dat klinkt lekker en toch wel een echt kerstmaal.
Wij gaan straks gourmetten... met niet te veel poespas, gewoon een paar stukken vlees met wat stokbrood en kruidenboter.
oh sorry...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik bedoel hier in huis mijn mond houden.
Ik denk niet dat F-r dit topic bedoeld... maar dat ze het over bij haar schoonouders heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet je mond dicht houden hier hoor!!!! Je moet toch ergens je hart luchten? Gooi het er maar uit, desnoods zet je het onder een spoiler en zet je er bij dat je niet zoveel kan hebben, dan snapt iedereen hoe het komt!![]()
En ik snap best dat je dan even niet zoveel kunt hebben en het een beetje zat bent! Sterkte!
ja, ik zag het...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat F-r dit topic bedoeld... maar dat ze het over bij haar schoonouders heeft.
Volgens mij moet hij dan toch wel ergens iets aangeklikt hebben om dat binnen te halen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
OMFG mijn vader vraagt of ik even naar zijn laptop wil kijken, hij doet het niet goed...
wat doet er niet dan? ja firefox deed het niet...
inderdaad firefox deed het niet, dus ik naar IE om firefox opnieuw te installeren
heeft hij in 1 middag zonder firefoz en met IE 5 toolbars geinstalleerd vol emt reclame, en staat zijn pc vol met spyware en andere rare programma's...![]()
![]()
hoe de F*** krijgt hij dat voor elkaar
succesquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind je reactie alleen al erg lief. Ik moet zo weer aan tafel.
volgens mij heeft hij wel meer dan 1 dingetje aangeklikt om die bootlading binnen te krijgenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij dan toch wel ergens iets aangeklikt hebben om dat binnen te halen.
Boh! Digibeet!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
OMFG mijn vader vraagt of ik even naar zijn laptop wil kijken, hij doet het niet goed...
inderdaad firefox deed het niet, dus ik naar IE om firefox opnieuw te installeren
heeft hij in 1 middag zonder firefoz en met IE 5 toolbars geinstalleerd vol emt reclame, en staat zijn pc vol met spyware en andere rare programma's...![]()
![]()
Sterkte!!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind je reactie alleen al erg lief. Ik moet zo weer aan tafel.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:55 schreef nokwanda het volgende:
krrrreunnnn, wat lekkerrrrrr. Ik zit de spatel van het mascarpone/slagroommengsel af te likken. Heb straks appeltaart en muffins gebakken. lekker samen de beslagkom uitlikken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
als fok op dit moment maar 5 cm groot is omdat je hele scherm uit toolbars bestaat wel jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zelfs ik ben niet zoooo erg hoop ik...
Safe!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als fok op dit moment maar 5 cm groot is omdat je hele scherm uit toolbars bestaat wel ja
anders ben je nog wel even veilig
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij, jij ogenuitsteker!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet allemaal voor ons twee alleen hoor. Morgen komen mijn moeder en haar man mijn pubertje weer thuis brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
oh... maar toch ben ik jaloers op het beslag-likken...quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is niet allemaal voor ons twee alleen hoor. Morgen komen mijn moeder en haar man mijn pubertje weer thuis brengen.
*adem in, adem uit, adem in, adem uit*quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh... maar toch ben ik jaloers op het beslag-likken...![]()
Het is kerst, doe wat je wilt!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*adem in, adem uit, adem in, adem uit*
*maak hier geen dubbelzinnige opmerking over, maak hier geen dubbelzinnige opmerking over*
als ik het maar vaak genoeg zeg helpt het misschien ook nog
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Hallo...loo..loo!![]()
Hoe ist hier?
Ik zag een levensteken van MrS. Heeft hij de helse rit richting vliegveld toch overleefd.![]()
En nu lekker thuis bankhangen, ik ben kapot!
Kom maar op. Kom op dan... nou..... nounounounou??????quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*adem in, adem uit, adem in, adem uit*
*maak hier geen dubbelzinnige opmerking over, maak hier geen dubbelzinnige opmerking over*
als ik het maar vaak genoeg zeg helpt het misschien ook nog
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom maar op. Kom op dan... nou..... nounounounou??????
Thee, lekkah!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alles prima! En mrs heeft dus helemaal geen last gehad van wat dan ook onderweg...
Ga lekker zitten! Thee?
ah, wat een lief jochie dat ie dan toch nog belt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thee, lekkah!![]()
Fijn dat alles hier prima is. Ik denk dat hier nu de kerstmensen-in-huispak rondhangen.![]()
Kerstdiner was geslaagd qua koken, maar neefje (6) was een beetje manisch. Het ene moment lief en het andere moment (helaas redelijk veel momenten vandaag) dwars en niks mee te beginnen. Zo ken ik hem niet. Zijn broertje (5 maanden) had ook al zijn dag niet en was huilerig. De nichtjes (2 en 4) waren wel lief. Oudste nichtje heeft me geholpen met ingrediënten snijden en bordjes opmaken.![]()
Dus broer is met zijn gezin vrij snel na het nagerecht maar vertrokken (onder excuses voor het gedrag van de kids). En toen zijn mijn ouders en ik neergeploft en hebben we met een kopje koffie genoten van de rust. En daarna puin geruimd.
Waarna de telefoon ging: neefje belde op en zei sorry omdat hij zo vervelend was en hij zou het nooooit meer doen.Zijn ouders hebben vast even met hem gebabbeld.
Morgen mag hij het laten zien: dan gaan we naar het Kerstcircus en daarna gourmetten.
waar moet ik op komen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom maar op. Kom op dan... nou..... nounounounou??????
je mag komen op wat je wilt!quote:
Op het spuien van je eigen ranzige gedachtenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:07 schreef nokwanda het volgende:
Poezen
We hebben sheba voor hen gekocht. Die celofaantjes zijn vrijwel geruisloos los te maken. Bijoux en Merlijn waren, as usual, beneden en Purrr en haar kinderen boven op bed. Ik had hen niet geroepen maar had de bakjes open gemaakt en was de boel aan het verdelen toen de My Little Pony's van de trap af kwamen denderen (wat nou lieve kleine trippelvoetjes)
Poezeradar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:07 schreef nokwanda het volgende:
Poezen
We hebben sheba voor hen gekocht. Die celofaantjes zijn vrijwel geruisloos los te maken. Bijoux en Merlijn waren, as usual, beneden en Purrr en haar kinderen boven op bed. Ik had hen niet geroepen maar had de bakjes open gemaakt en was de boel aan het verdelen toen de My Little Pony's van de trap af kwamen denderen (wat nou lieve kleine trippelvoetjes)
quote:
Ik weet eigenlijk niet of er verder nog wat is... ik zag dit en was al blijquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Poezeradar.![]()
[..]
![]()
Even kijken wat er verder nog op is, want deze heb ik ook op DVD.
Ik heb geen humor tv.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Hier over een uurtje de kerstspecial van The Vicar of Dibly op humor tv
( met Dawn French)
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige GIL!
Lush newsflash!![]()
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.
En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.
Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
ik ook niet...quote:
The Griswolds komen er ook op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er verder nog wat is... ik zag dit en was al blij
Als het zover is zit ik echt echt echt wel in Den Haag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige GIL!
Lush newsflash!![]()
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.
En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.
Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
quote:
waar komt dat dan???quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The Griswolds komen er ook op.Dat is ook wel lekker retro jeugdsentiment met flauwe grapjes en plotwendingen die je van mijlen ver ziet aankomen.
klinkt interessantquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige GIL!
Lush newsflash!![]()
Veronica: Christmas Vacation.quote:
en anders bel ik je gewoon op, en kun je dan zelf beslissen. En dan geef ik het de 9e...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik twijfel nog: meer betalen per produkt in NL (en Gorgeous is écht een stuk duurder hier !) en dan gratis kado krijgen met dingen die je niet allemaal gebruikt (en dan moet ik dus iemand vragen die ter plekke moet beslissen wat ze voor me meeneemt+opsturen), of toch alles in de UK bestellen en ook een of meer kadoos krijgen. Wat je niet zelf uitzoekt maar waarmee je qua totaalprijs waarschijnlijk niet veel duurder uit bent.
Ik ga eens afwachten wat de NL actie gaat worden en wie weet krijgen oh-oh of Tombola dan een PB.
De 9e...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en anders bel ik je gewoon op, en kun je dan zelf beslissen. En dan geef ik het de 9e...![]()
En ik ga toch voor MP denk ik... al heel lang geleden dat ik deze gezien heb (sowieso zit ik me nu af te vragen of ik hem ooit wel helemaal gezien heb...)
quote:
Ook!quote:
Gek, je moet wel eten héquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook!
Heerlijk bijna niks te doen! Zo nog even ouders en oom en tante halen (en ik moet nog eten)
Bevalt het in je nieuwe huisje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg dat welik hang heerlijk en Mr wandelt wat.
Oh Tombolala ik heb nog wel een 27-er in de sale
Die zag ik gisteren liggen bij de AH.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe ik heb hier rendier ijsjes van de appie
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bevalt het in je nieuwe huisje?
Laat ik daar mijn mening maar niet al te veel over geven...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ver_sms__.html?p=1,1
Dus je voelt je al helemaal thuis?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heerlijk, de keuken is echt een uitvinding, supergezellig koken terwijl Mr gewoon aan de tafel kan zitten met de fam.
de telegraaf? dat een kutkrantquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ver_sms__.html?p=1,1
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg dat welik hang heerlijk en Mr wandelt wat.
Oh Tombolala ik heb nog wel een 27-er in de sale
Oh heerlijk lijkt dat me, een woon-/eetkeukenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heerlijk, de keuken is echt een uitvinding, supergezellig koken terwijl Mr gewoon aan de tafel kan zitten met de fam.
Dat gaat voor mij ook wel zo'n beetje op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind inderdaad dat de moderne mens te individualistisch is
ik ben zelf ook niet erg sociaal, maar dat komt omdat ik mijzelf totaal neit kan identificeren met een steeds egoistischer wordende maatschappij, mensen die zich steeds meer als beesten gaan gedragen
(wat eigenlijk nog een belediging is voor de beesten)
ik word stiekem erg verdrietig als ik zie welke richting we ingaan met zijn allen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Laat ik daar mijn mening maar niet al te veel over geven...
Dat mens leeft buiten alle realiteit en komt dan met zoiets.
![]()
Vind dat ze wel een beetje gelijk heeft vooral de generatie rond de 19 is echt hondsbrutaal, ik verbaas me me zo nu en dan echt en dat terwijl ik notabene maar 6 jr ouder ben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dus je voelt je al helemaal thuis?
En Whoopie, wat vindt die ervan?
Ik las dat ze nogal in huis plast nu, is dat vanwege de overgang naar het nieuwe huis, of komt dat gewoon bij d'r ouderdom?
Ik ben het ook wel eens met Bea hoor, dat door al het "snelle gecommuniceer" het sociale gebeuren vervlakt...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de telegraaf? dat een kutkrant![]()
oh het stukje?![]()
ik vind inderdaad dat de moderne mens te individualistisch is
ik ben zelf ook niet erg sociaal, maar dat komt omdat ik mijzelf totaal neit kan identificeren met een steeds egoistischer wordende maatschappij, mensen die zich steeds meer als beesten gaan gedragen
(wat eigenlijk nog een belediging is voor de beesten)
ik word stiekem erg verdrietig als ik zie welke richting we ingaan met zijn allen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
vooral de generatie rond de 19 is echt hondsbrutaal,
Eetse, ik zal eens zoekenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh heerlijk lijkt dat me, een woon-/eetkeuken![]()
Ik denk een deel van die generatie wel helaas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Vind dat ze wel een beetje gelijk heeft vooral de generatie rond de 19 is echt hondsbrutaal, ik verbaas me me zo nu en dan echt en dat terwijl ik notabene maar 6 jr ouder ben.
Jahoor nog wel wat kasten nodigis nu rommelig en veel zoeken.
Whoopie is niet gewend binnen te zijn en met die plastabletten gaat het makkelijk mis.
Plus dat ze niet door heeft dat ze aan moet geven dat ze 'moet".
Je moet er dus met je neus op zitten wil je weten dat ze moet plassen.
Jij bent een van die uitzonderingen die ik ken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A-E, ben ik brutaal?, vertel het eens aan Ml-etje
Tuurlijke ik generaliseerde even flinkquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik denk een deel van die generatie wel helaas.
Zelf zie ik daarin gelukkig wel uitzonderingen.
En ook veel "ouderen" vind ik allesbehalve sociaal.
De vervlakking van de maatschappij zorgt wel dat ik me meer "afzonder".![]()
Arme Whoopie, dan kun je het haar niet kwalijk nemen ook.
ja, je bent brutaal!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik brutaal?, vertel het eens aan Ml-etje
hoe zijn daar de wegen nu?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavondweer thuis in Utrecht
Heb je een beetje makkelijke vloer in de keuken? ivm schoonmaken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
En we nemen het haar niet kwalijkmaar als we weer gaan werken mag ze weer buiten (en in het voorportaal+huisje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |