Je moet hun kleding kasten (walking fridge), eens vaker opruimen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan Chico zn kerstmannenpak nergens vinden
Nee hoor, we kwamen die advertentie zomaar tegenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil je een andere auto na die sneeuwellende?
Trouwens het regent hier, en die maakt alle sneeuw kapot.
cd visselaar!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeee, kijk dit dan
http://link.marktplaats.nl/299877980
Maybe een stomme vraag maar waar is dat zoutwater goed voor?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ligt ie dr nog in???
Jullie zijn wel echte slaperds he![]()
![]()
Frietjes zijn gesneden en staan in een bak met zoutwater, alles is nu echt klaar en ja hoor, mn broertje belt dat ze nu wegrijden en over een half uur hier zijn.
Die mensen hebben echt timing, niet te geloven![]()
Ik ga nog ff de beesten door de regen sjorren
Die advertentie zal de auto niet sneller doen verkopen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, we kwamen die advertentie zomaar tegen
Maar ik moest bij elke zin lachenTipotironic enzo
Ik zal het je uitleggen schat , pientere dame als je bent , ik ben al vanaf gisterenavond 7 uur wakker , ik zit zeg maar op een ander level als jullie , die weinig anders te vertellen hebben als kerstbrunches en chiabatta's.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet klopt met regels oid... Ik heb alleen het idee dat je soms gewoon maar dingen roept om reacties te krijgen, en ik vraag me af waarom je niet gewoon meedoet in het gesprek. Maar blijf vooral niet weg om mij hoor, het is puur mijn mening en als jij je er niet in herkent, prima!
nee... maar goed, misschien kunnen die mensen geen nederlands maar het is wel de mooieste auto van nederlandquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Die advertentie zal de auto niet sneller doen verkopen inderdaad.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen schat , pientere dame als je bent , ik ben al vanaf gisterenavond 7 uur wakker , ik zit zeg maar op een ander level als jullie , die weinig anders te vertellen hebben als kerstbrunches en chiabatta's.
Maakt mij niet uit maar dit is een 24 uurs SC , dus als ik niet in jouw ochtendstemming val dan weet je nu waarom.
Dan laat je toch een kennis die dat wél kan even naar je advertentie kijken, zou je zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee... maar goed, misschien kunnen die mensen geen nederlands maar het is wel de mooieste auto van nederland
Jij behulpzaam typequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:03 schreef Re het volgende:
ontzettende prut op de weg ja...
zo nu ff stofzuigen, scheren en opruimen/voorbereiden en dan is alles wel klaar hier
Heer G!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Het is hier net een voorstelling voor het raam, de ene na de andere auto blijft vast steken in de sneeuwprut hier. Bijna niemand komt het bochtje door. De buurjongen heeft Heer G al moeten helpen om uberhaupt te kunnen parkeren hier vanmorgen.
Ik heb deze avatar al een jaar of 3quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij verandert nog sneller van atavar dan ik van sokken , 1 x per maand ongeveer.
No offense, geen vooroodelen en niet discriminerend bedoeld, maar: Turkenbak.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je zo'n auto hebt en kunt rijden verwacht je toch ook dat die gene enigzins NL kan. Of iemand kent die het kan vertalen/checken. Iedereen maakt fouten in de NL taal maar dit is wel echt erg.
Het gaat maar héél langzaam weg met de regen en wat er allemaal nog ligt is werkelijk spiegelglad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heer G!![]()
Ik bedoel; wat veel ligt er nog bij jullie dan!!! Hier is alles nu bijna weg door de regen!
Sorry greys...quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja
En zullen we het nu COURRRRRRRRRRRRGETTE () gezellig houden hier?
Degenen die elkaar niet moeten negeren elkaar maar gewoon. Lijkt me handig.
Het ging me vooral om de 'ik zit op een ander level' postquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry greys...![]()
![]()
En die spelfouten, dat bericht van mij was redlijk sarcastisch...
Tot hoe laat moet je? En Re komt zo langsquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Greys, ik had zelf aangeboden vandaag te werken omdat ik het toch niet vierde. Nu heb ik wel spijt ja
maar ti's ook weer zo lullig om niet te gaan.
Leuk, van die buren...quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat maar héél langzaam weg met de regen en wat er allemaal nog ligt is werkelijk spiegelglad.
Echt een ijslaag met daarop een laagje regenwater. En dan ook nog allemaal van die uitgeharde sneeuwbergen hier en daar op straat (mensen die hun auto hebben uitgegraven en toen de sneeuw naast de auto op de weg hebben gegooid![]()
![]()
).
Oh en HOE weet ik nou of die rollade gaar is![]()
Ik wil er niet in snijden om te checken, anders moet ik een zootje bij elkaar geraapte rollade meenemen naar de schoonfamilie en de vorige keer kwam ik er al in tranen aan omdat mijn rosbief toen dus mislukt was
Schoonmoeder heeft redelijk veel back-up voor de zekerheid klaarstaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk, van die buren...
En die rollade... tja, geen idee, echt niet... ik zou toch aanhouden wat op de verpakking staat denk ik... of even in CUL vragen? Dat je dan toch weer aandurft het vlees te maken vind ik top!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging me vooral om de 'ik zit op een ander level' post
Ik zie nu een beeld voor me van een rijdende indianen tipiquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laat je toch een kennis die dat wél kan even naar je advertentie kijken, zou je zeggen
Ik vond het grappig. Vooral de steeds andere versie van tiptironic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |