Er moet niks toch...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Re het volgende:
iets moeten modereren tijdens kerst is best suf...
Bitch!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iemand die mn TT snapt
![]()
En ik draag hem op aan mijn Qwea![]()
![]()
ik ga zo naar d'r toe, DVDtje terugbrengen, daarna wat voorbereiden hier en dan ga ik d'r weer ophalen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Werkse MB![]()
En als je thuis komt, zit Re op je te wachten met de kaarsjes aan, de poessies hebben een kerstballetje om en de kaasfondue staat klaar![]()
Toch? Re?
Gelukkig zit er een delete knop bij de fobo voor de reaktiesquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, ik hou m ook maar leeg... als je dat soort dingen krijgt anders...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Re het volgende:
Jij is een lief vriendjequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga zo naar d'r toe, DVDtje terugbrengen, daarna wat voorbereiden hier en dan ga ik d'r weer ophalen natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Re het volgende:
Hé , kijk nou , een pientere dame , jij snapt mijn post , ik ben dus niet zo onnavolgbaar als wel eens beweerd wordt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef tombolafan het volgende:
Greys, misschien moet je toch je fobo legen...![]()
Nou als je er gestressed van raakt wil ik je best ff masseren...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Wat is dat met al die oorlogsfilms op tv?
De een na de anderLeuk, met Kerst!
ik word niet goed van mijn trage verbinding... je bedoelde dus gewoon op de radio maar ik was laat... zucht...quote:
en toch ben jij in mijn ogen een stuk minder pienter... Dat je nou niet snapt dat je door dat soort posts de halve slowchat oa mij tegen je krijgt...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Hé , kijk nou , een pientere dame , jij snapt mijn post , ik ben dus niet zo onnavolgbaar als wel eens beweerd wordt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als je er gestressed van raakt wil ik je best ff masseren...
Nou dan verdwijn ik toch weer, de mazzel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en toch ben jij in mijn ogen een stuk minder pienter... Dat je nou niet snapt dat je door dat soort posts de halve slowchat oa mij tegen je krijgt...
Misschien is het vloeken in de kerk hoor, maar wij doen bij kaasfondue altijd de pan gewoon op het gasfornuis om alles te smelten, en daarna pas op het eigen brandertje...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga zo naar d'r toe, DVDtje terugbrengen, daarna wat voorbereiden hier en dan ga ik d'r weer ophalen natuurlijk
Speeskeek?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Experimentele cake staat in de oven. We zijn benieuwd
dat hoeft van mij niet hoor... maar iets normaler meeposten zou leuk zijn...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou dan verdwijn ik toch weer, de mazzel.
Spannend! Hoe heb je m nou gemaakt dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Experimentele cake staat in de oven. We zijn benieuwd
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Ingetje79 het volgende:
En Status Quo![]()
Ik ga meneer I. es proberen uit bed te lokken en dan de broodjes de oven ingooien
![]()
quote:
Vertel wat niet klopt aan mijn posts vandaag gedaan die buiten de regels van het fokforum vallen en ik geef je gelijk .quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:30 schreef tombolafan het volgende:
dat hoeft van mij niet hoor... maar iets normaler meeposten zou leuk zijn...
We lagen pas om half 5...en vooral meneer I. is een echte slaperdquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ligt ie dr nog in???
Jullie zijn wel echte slaperds he![]()
![]()
Frietjes zijn gesneden en staan in een bak met zoutwater, alles is nu echt klaar en ja hoor, mn broertje belt dat ze nu wegrijden en over een half uur hier zijn.
Die mensen hebben echt timing, niet te geloven![]()
Ik ga nog ff de beesten door de regen sjorren
Paps en mams eten mee, dus: neequote:
Diverse soorten bloem, roomboter, suiker en eierenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef tombolafan het volgende:
Spannend! Hoe heb je m nou gemaakt dan?
Jij bent ook een heerlijke slaperd met je tukjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We lagen pas om half 5...en vooral meneer I. is een echte slaperd![]()
Maar dat mag heur, we hebben verder toch niets.
Jij eetse en loopse ()
Ik zeg niet dat het niet klopt met regels oid... Ik heb alleen het idee dat je soms gewoon maar dingen roept om reacties te krijgen, en ik vraag me af waarom je niet gewoon meedoet in het gesprek. Maar blijf vooral niet weg om mij hoor, het is puur mijn mening en als jij je er niet in herkent, prima!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Vertel wat niet klopt aan mijn posts vandaag gedaan die buiten de regels van het fokforum vallen en ik geef je gelijk .
Zo niet , see u later.
Ook iets wat rijst hoop ik?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Paps en mams eten mee, dus: nee
[..]
Diverse soorten bloem, roomboter, suiker en eieren
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben een grote runderrollade aan het braden, die neem ik mee naar schoonmoeders zometeen voor op haar buffetje vanavond. Maar op de verpakking stond ca. 50-60 minuten braden en op internet hebben ze het over ca. 20 minuten voor dit gewicht. Dat gaat vast weer grandioos mislukken dan.
* Denkt nog even aan vorig jaar, toen ik de rosbief nog net niet door de keuken smeet toen ie mislukt was. Vrede op aarde enzo, Kerst, oh joy!*
laten we hopen van wel...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook iets wat rijst hoop ik?
Zelfrijzendbakmeel of gist?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben een grote runderrollade aan het braden, die neem ik mee naar schoonmoeders zometeen voor op haar buffetje vanavond. Maar op de verpakking stond ca. 50-60 minuten braden en op internet hebben ze het over ca. 20 minuten voor dit gewicht. Dat gaat vast weer grandioos mislukken dan.
* Denkt nog even aan vorig jaar, toen ik de rosbief nog net niet door de keuken smeet toen ie mislukt was. Vrede op aarde enzo, Kerst, oh joy!*
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Ook iets wat rijst hoop ik?
Zelfrijzendbakmeel of gist?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Maar hij komt wel omhoog in de vormpjes
We zullen het wel meemaken. En als het instort, dan hebben we nog Australian Belgium Chocolatequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Dan moet dr toch wel zelfrijzend bakmeel of zo tussen gezeten hebben , of het stort weer keihard in als t klaar is , ik duim dat t wat wordt !
Dat was vast "een van de soorten bloem"quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan moet dr toch wel zelfrijzend bakmeel of zo tussen gezeten hebben , of het stort weer keihard in als t klaar is , ik duim dat t wat wordt !
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan Chico zn kerstmannenpak nergens vinden
Wil je een andere auto na die sneeuwellende?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeee, kijk dit dan
http://link.marktplaats.nl/299877980
De tekst van die advertentie!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeee, kijk dit dan
http://link.marktplaats.nl/299877980
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:48 schreef JJH het volgende:
Mogguh en een hele fijne kerst allemaal trouwens!
Beetje bakpoeder erbij gedaan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Paps en mams eten mee, dus: nee
[..]
Diverse soorten bloem, roomboter, suiker en eieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |