Er moet niks toch...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Re het volgende:
iets moeten modereren tijdens kerst is best suf...
Bitch!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iemand die mn TT snapt
![]()
En ik draag hem op aan mijn Qwea![]()
![]()
ik ga zo naar d'r toe, DVDtje terugbrengen, daarna wat voorbereiden hier en dan ga ik d'r weer ophalen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Werkse MB![]()
En als je thuis komt, zit Re op je te wachten met de kaarsjes aan, de poessies hebben een kerstballetje om en de kaasfondue staat klaar![]()
Toch? Re?
Gelukkig zit er een delete knop bij de fobo voor de reaktiesquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, ik hou m ook maar leeg... als je dat soort dingen krijgt anders...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Re het volgende:
Jij is een lief vriendjequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga zo naar d'r toe, DVDtje terugbrengen, daarna wat voorbereiden hier en dan ga ik d'r weer ophalen natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Re het volgende:
Hé , kijk nou , een pientere dame , jij snapt mijn post , ik ben dus niet zo onnavolgbaar als wel eens beweerd wordt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:04 schreef tombolafan het volgende:
Greys, misschien moet je toch je fobo legen...![]()
Nou als je er gestressed van raakt wil ik je best ff masseren...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Wat is dat met al die oorlogsfilms op tv?
De een na de anderLeuk, met Kerst!
ik word niet goed van mijn trage verbinding... je bedoelde dus gewoon op de radio maar ik was laat... zucht...quote:
en toch ben jij in mijn ogen een stuk minder pienter... Dat je nou niet snapt dat je door dat soort posts de halve slowchat oa mij tegen je krijgt...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Hé , kijk nou , een pientere dame , jij snapt mijn post , ik ben dus niet zo onnavolgbaar als wel eens beweerd wordt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als je er gestressed van raakt wil ik je best ff masseren...
Nou dan verdwijn ik toch weer, de mazzel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en toch ben jij in mijn ogen een stuk minder pienter... Dat je nou niet snapt dat je door dat soort posts de halve slowchat oa mij tegen je krijgt...
Misschien is het vloeken in de kerk hoor, maar wij doen bij kaasfondue altijd de pan gewoon op het gasfornuis om alles te smelten, en daarna pas op het eigen brandertje...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik ga zo naar d'r toe, DVDtje terugbrengen, daarna wat voorbereiden hier en dan ga ik d'r weer ophalen natuurlijk
Speeskeek?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Experimentele cake staat in de oven. We zijn benieuwd
dat hoeft van mij niet hoor... maar iets normaler meeposten zou leuk zijn...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou dan verdwijn ik toch weer, de mazzel.
Spannend! Hoe heb je m nou gemaakt dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Experimentele cake staat in de oven. We zijn benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |