Ik heb geen humor tv.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Hier over een uurtje de kerstspecial van The Vicar of Dibly op humor tv
( met Dawn French)
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige GIL!
Lush newsflash!![]()
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.
En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.
Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
ik ook niet...quote:
The Griswolds komen er ook op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er verder nog wat is... ik zag dit en was al blij
Als het zover is zit ik echt echt echt wel in Den Haag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige GIL!
Lush newsflash!![]()
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.
En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.
Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
quote:
waar komt dat dan???quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The Griswolds komen er ook op.Dat is ook wel lekker retro jeugdsentiment met flauwe grapjes en plotwendingen die je van mijlen ver ziet aankomen.
klinkt interessantquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige GIL!
Lush newsflash!![]()
Veronica: Christmas Vacation.quote:
en anders bel ik je gewoon op, en kun je dan zelf beslissen. En dan geef ik het de 9e...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik twijfel nog: meer betalen per produkt in NL (en Gorgeous is écht een stuk duurder hier !) en dan gratis kado krijgen met dingen die je niet allemaal gebruikt (en dan moet ik dus iemand vragen die ter plekke moet beslissen wat ze voor me meeneemt+opsturen), of toch alles in de UK bestellen en ook een of meer kadoos krijgen. Wat je niet zelf uitzoekt maar waarmee je qua totaalprijs waarschijnlijk niet veel duurder uit bent.
Ik ga eens afwachten wat de NL actie gaat worden en wie weet krijgen oh-oh of Tombola dan een PB.
De 9e...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en anders bel ik je gewoon op, en kun je dan zelf beslissen. En dan geef ik het de 9e...![]()
En ik ga toch voor MP denk ik... al heel lang geleden dat ik deze gezien heb (sowieso zit ik me nu af te vragen of ik hem ooit wel helemaal gezien heb...)
quote:
Ook!quote:
Gek, je moet wel eten héquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook!
Heerlijk bijna niks te doen! Zo nog even ouders en oom en tante halen (en ik moet nog eten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |