Gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:19 schreef gothic-blackie het volgende:
middag allenhier staat alles klaar voor t eten vanavond. gewoon lekker ouderwets met vriendje gourmetten
dus alle vlees is gesneden, groente gesneden en strakkies stokbroodjes afbakken
Gothic , dat is ook Enigma.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:19 schreef gothic-blackie het volgende:
middag allen
Met vulling van rendiervleesquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik kan nu natuurlijk proberen kerstige bapao's te maken...
Wat lief Ingquote:
Prachtig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
doktert zei: "ja met kerst kan je het verband eraf halen, doe maar onder de douche, dan gaat het makkelijker"
mijn douche is een beetje rood nu![]()
d'r kwam ineens bloed uit het verband zetten, en veel ook![]()
toen maar de waterstraal, die al niet echt warm was maar op ijskoud gezet, dat ging beter na een tijdje![]()
waarna het weer lekker ging bloeden toen al het verband eraf was
het bloed stroomde echt als een horrorfilm cliche het putje in
nope en het blackie slaat op me haarkleurquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Gothic , dat is ook Enigma.
Blackie is de kleur waar ik op val.
Rotterdam is de stad waar ik vandaan kom.
Wij zijn onder dezelfde ster geboren geloof ik.
Ben je ook van februari ?
nee tis godzijdank nu gestopt, maar ik hou het nog wel even in de gaten, toen ik de eerste laag verband eraf haalde waren de watten en het gaas eronder al een bloederige klomp, ik denk dat een pleister dat niet gaat trekkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Prachtig.
Loop je nu nog steeds leeg?
Als het nog steeds hevig bloed zou ik een druk verband aanleggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
doktert zei: "ja met kerst kan je het verband eraf halen, doe maar onder de douche, dan gaat het makkelijker"
toen maar de waterstraal, die al niet echt warm was maar op ijskoud gezet, dat ging beter na een tijdje![]()
Die spuit er gewoon af.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee tis godzijdank nu gestopt, maar ik hou het nog wel even in de gaten, toen ik de eerste laag verband eraf haalde waren de watten en het gaas eronder al een bloederige klomp, ik denk dat een pleister dat niet gaat trekken
neh ik hou niet zo van druk, ik ga denk ik voor simpel wit, heeft er iemand kleurstalen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het nog steeds hevig bloed zou ik een druk verband aanleggen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die spuit er gewoon af.
Ik denk dat je per de ontstane "korst" met de het verband en al eraf getrokken hebt.
Dat klinkt als een prachtig klaagbaaktopic.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh ik hou niet zo van druk, ik ga denk ik voor simpel wit, heeft er iemand kleurstalen?![]()
nee het bloed dus niet meer, ik ben niet zo;n kneus die achter fok gaat zitten terwijl ik langzaam doodbloed
nou ik heb wel eens topics voorbij zien komen zoals "ik heb een glas laten vallen, en toen ik de grond schoonveegde met m'n hand kwam er glas in, hoe krijg ik dat eruit... "quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prachtig klaagbaaktopic.
"Ik heb net het verband eraf gehaald en nu bloed ik langzaam dood
Klacht: Ik loop leeg"
Och Ing, wat fijne! Krijgt natuurlijk een prachtig plekje!quote:
Nu niet teveel je voet stoten hé Swab!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |