Bevalt het in je nieuwe huisje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg dat welik hang heerlijk en Mr wandelt wat.
Oh Tombolala ik heb nog wel een 27-er in de sale
Die zag ik gisteren liggen bij de AH.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe ik heb hier rendier ijsjes van de appie
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bevalt het in je nieuwe huisje?
Laat ik daar mijn mening maar niet al te veel over geven...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ver_sms__.html?p=1,1
Dus je voelt je al helemaal thuis?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heerlijk, de keuken is echt een uitvinding, supergezellig koken terwijl Mr gewoon aan de tafel kan zitten met de fam.
de telegraaf? dat een kutkrantquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ver_sms__.html?p=1,1
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg dat welik hang heerlijk en Mr wandelt wat.
Oh Tombolala ik heb nog wel een 27-er in de sale
Oh heerlijk lijkt dat me, een woon-/eetkeukenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heerlijk, de keuken is echt een uitvinding, supergezellig koken terwijl Mr gewoon aan de tafel kan zitten met de fam.
Dat gaat voor mij ook wel zo'n beetje op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind inderdaad dat de moderne mens te individualistisch is
ik ben zelf ook niet erg sociaal, maar dat komt omdat ik mijzelf totaal neit kan identificeren met een steeds egoistischer wordende maatschappij, mensen die zich steeds meer als beesten gaan gedragen
(wat eigenlijk nog een belediging is voor de beesten)
ik word stiekem erg verdrietig als ik zie welke richting we ingaan met zijn allen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Laat ik daar mijn mening maar niet al te veel over geven...
Dat mens leeft buiten alle realiteit en komt dan met zoiets.
![]()
Vind dat ze wel een beetje gelijk heeft vooral de generatie rond de 19 is echt hondsbrutaal, ik verbaas me me zo nu en dan echt en dat terwijl ik notabene maar 6 jr ouder ben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dus je voelt je al helemaal thuis?
En Whoopie, wat vindt die ervan?
Ik las dat ze nogal in huis plast nu, is dat vanwege de overgang naar het nieuwe huis, of komt dat gewoon bij d'r ouderdom?
Ik ben het ook wel eens met Bea hoor, dat door al het "snelle gecommuniceer" het sociale gebeuren vervlakt...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de telegraaf? dat een kutkrant![]()
oh het stukje?![]()
ik vind inderdaad dat de moderne mens te individualistisch is
ik ben zelf ook niet erg sociaal, maar dat komt omdat ik mijzelf totaal neit kan identificeren met een steeds egoistischer wordende maatschappij, mensen die zich steeds meer als beesten gaan gedragen
(wat eigenlijk nog een belediging is voor de beesten)
ik word stiekem erg verdrietig als ik zie welke richting we ingaan met zijn allen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
vooral de generatie rond de 19 is echt hondsbrutaal,
Eetse, ik zal eens zoekenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh heerlijk lijkt dat me, een woon-/eetkeuken![]()
Ik denk een deel van die generatie wel helaas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Vind dat ze wel een beetje gelijk heeft vooral de generatie rond de 19 is echt hondsbrutaal, ik verbaas me me zo nu en dan echt en dat terwijl ik notabene maar 6 jr ouder ben.
Jahoor nog wel wat kasten nodigis nu rommelig en veel zoeken.
Whoopie is niet gewend binnen te zijn en met die plastabletten gaat het makkelijk mis.
Plus dat ze niet door heeft dat ze aan moet geven dat ze 'moet".
Je moet er dus met je neus op zitten wil je weten dat ze moet plassen.
Jij bent een van die uitzonderingen die ik ken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A-E, ben ik brutaal?, vertel het eens aan Ml-etje
Tuurlijke ik generaliseerde even flinkquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik denk een deel van die generatie wel helaas.
Zelf zie ik daarin gelukkig wel uitzonderingen.
En ook veel "ouderen" vind ik allesbehalve sociaal.
De vervlakking van de maatschappij zorgt wel dat ik me meer "afzonder".![]()
Arme Whoopie, dan kun je het haar niet kwalijk nemen ook.
ja, je bent brutaal!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik brutaal?, vertel het eens aan Ml-etje
hoe zijn daar de wegen nu?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavondweer thuis in Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |