Bummer!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:36 schreef tombolafan het volgende:
En de buurman was beter, dus ik ben niet uit eten...
ja, ik ben later de JJH weer... Iedereen weer ophalen en veilig thuisbrengen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bummer!![]()
En je mag straks wel weer de JJH spelen en ze weer ophalen?
Wat eet je nu dan?
Dat is ook niet eerlijk, wel de taxi mogen uithangen en niet mee eten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ben later de JJH weer... Iedereen weer ophalen en veilig thuisbrengen...![]()
En nu eet ik een kalkoen-in-de-oven-schuif-schaal van de AH, lekker en makkelijk
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
@mrs wat fijn dat alles goed gegaan is
@tobola jammer voor je ben je nu alleen thuis?
Zoals sommige wel door hebben zit ik momenteel niet zo heel lekker in mijn vel en kan ik wat minder hebben. Dus komen sommige reacties van mij een beetje bot over.
Daarbij vind ik het niet zo leuk dat hier geen:
-kerstboom is
-alleen het kerskaartje van schoonzus+zwager hangt omdat dat een foto van nichtje is
en kan ik momenteel niet zo tegen dat gebrabbel ah kijk nou .... ben je bij opa en oma kijk eens bla bla
Daarbij is de hond natuurlijk hyper vanwege de baby en krijgt hij de hele tijd op zijn kop
Conclusie het ligt aan mij ik kan gewoon niet zoveel hebben noem het jaloezie egoisme oid. Dus daarom hou ik mijn mond maar even dicht.
Doei MrSubtle en een hele fijne tijd nog daar!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn internet-tijd is weer bijna op dus ik ga weer er vandoor hier
Fijne avond allemaal, eet niet te veel en tot over een paar dagen
(sorry dat ik niet kan reageren op reacties, het is hier extreem traag dus 1x refreshen per paar minuten maximaal)
Niet je mond dicht houden hier hoor!!!! Je moet toch ergens je hart luchten? Gooi het er maar uit, desnoods zet je het onder een spoiler en zet je er bij dat je niet zoveel kan hebben, dan snapt iedereen hoe het komt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Zoals sommige wel door hebben zit ik momenteel niet zo heel lekker in mijn vel en kan ik wat minder hebben. Dus komen sommige reacties van mij een beetje bot over.
Daarbij vind ik het niet zo leuk dat hier geen:
-kerstboom is
-alleen het kerskaartje van schoonzus+zwager hangt omdat dat een foto van nichtje is
en kan ik momenteel niet zo tegen dat gebrabbel ah kijk nou .... ben je bij opa en oma kijk eens bla bla
Daarbij is de hond natuurlijk hyper vanwege de baby en krijgt hij de hele tijd op zijn kop
Conclusie het ligt aan mij ik kan gewoon niet zoveel hebben noem het jaloezie egoisme oid. Dus daarom hou ik mijn mond maar even dicht.
Je ziet het vast niet, maar tochquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn internet-tijd is weer bijna op dus ik ga weer er vandoor hier
Fijne avond allemaal, eet niet te veel en tot over een paar dagen
(sorry dat ik niet kan reageren op reacties, het is hier extreem traag dus 1x refreshen per paar minuten maximaal)
Ik vind het niet zo erg hoor, heb nu tijd om op te ruimen, was te doen etc...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is ook niet eerlijk, wel de taxi mogen uithangen en niet mee eten.
Dat klinkt lekker en toch wel een echt kerstmaal.
Wij gaan straks gourmetten... met niet te veel poespas, gewoon een paar stukken vlees met wat stokbrood en kruidenboter.
oh sorry...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik bedoel hier in huis mijn mond houden.
Ik denk niet dat F-r dit topic bedoeld... maar dat ze het over bij haar schoonouders heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet je mond dicht houden hier hoor!!!! Je moet toch ergens je hart luchten? Gooi het er maar uit, desnoods zet je het onder een spoiler en zet je er bij dat je niet zoveel kan hebben, dan snapt iedereen hoe het komt!![]()
En ik snap best dat je dan even niet zoveel kunt hebben en het een beetje zat bent! Sterkte!
ja, ik zag het...quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat F-r dit topic bedoeld... maar dat ze het over bij haar schoonouders heeft.
Volgens mij moet hij dan toch wel ergens iets aangeklikt hebben om dat binnen te halen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
OMFG mijn vader vraagt of ik even naar zijn laptop wil kijken, hij doet het niet goed...
wat doet er niet dan? ja firefox deed het niet...
inderdaad firefox deed het niet, dus ik naar IE om firefox opnieuw te installeren
heeft hij in 1 middag zonder firefoz en met IE 5 toolbars geinstalleerd vol emt reclame, en staat zijn pc vol met spyware en andere rare programma's...![]()
![]()
hoe de F*** krijgt hij dat voor elkaar
succesquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind je reactie alleen al erg lief. Ik moet zo weer aan tafel.
volgens mij heeft hij wel meer dan 1 dingetje aangeklikt om die bootlading binnen te krijgenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij dan toch wel ergens iets aangeklikt hebben om dat binnen te halen.
Boh! Digibeet!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
OMFG mijn vader vraagt of ik even naar zijn laptop wil kijken, hij doet het niet goed...
inderdaad firefox deed het niet, dus ik naar IE om firefox opnieuw te installeren
heeft hij in 1 middag zonder firefoz en met IE 5 toolbars geinstalleerd vol emt reclame, en staat zijn pc vol met spyware en andere rare programma's...![]()
![]()
Sterkte!!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind je reactie alleen al erg lief. Ik moet zo weer aan tafel.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:55 schreef nokwanda het volgende:
krrrreunnnn, wat lekkerrrrrr. Ik zit de spatel van het mascarpone/slagroommengsel af te likken. Heb straks appeltaart en muffins gebakken. lekker samen de beslagkom uitlikken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
als fok op dit moment maar 5 cm groot is omdat je hele scherm uit toolbars bestaat wel jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zelfs ik ben niet zoooo erg hoop ik...
Safe!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als fok op dit moment maar 5 cm groot is omdat je hele scherm uit toolbars bestaat wel ja
anders ben je nog wel even veilig
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij, jij ogenuitsteker!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet allemaal voor ons twee alleen hoor. Morgen komen mijn moeder en haar man mijn pubertje weer thuis brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
oh... maar toch ben ik jaloers op het beslag-likken...quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is niet allemaal voor ons twee alleen hoor. Morgen komen mijn moeder en haar man mijn pubertje weer thuis brengen.
*adem in, adem uit, adem in, adem uit*quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh... maar toch ben ik jaloers op het beslag-likken...![]()
Het is kerst, doe wat je wilt!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*adem in, adem uit, adem in, adem uit*
*maak hier geen dubbelzinnige opmerking over, maak hier geen dubbelzinnige opmerking over*
als ik het maar vaak genoeg zeg helpt het misschien ook nog
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Hallo...loo..loo!![]()
Hoe ist hier?
Ik zag een levensteken van MrS. Heeft hij de helse rit richting vliegveld toch overleefd.![]()
En nu lekker thuis bankhangen, ik ben kapot!
Kom maar op. Kom op dan... nou..... nounounounou??????quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*adem in, adem uit, adem in, adem uit*
*maak hier geen dubbelzinnige opmerking over, maak hier geen dubbelzinnige opmerking over*
als ik het maar vaak genoeg zeg helpt het misschien ook nog
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom maar op. Kom op dan... nou..... nounounounou??????
Thee, lekkah!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alles prima! En mrs heeft dus helemaal geen last gehad van wat dan ook onderweg...
Ga lekker zitten! Thee?
ah, wat een lief jochie dat ie dan toch nog belt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thee, lekkah!![]()
Fijn dat alles hier prima is. Ik denk dat hier nu de kerstmensen-in-huispak rondhangen.![]()
Kerstdiner was geslaagd qua koken, maar neefje (6) was een beetje manisch. Het ene moment lief en het andere moment (helaas redelijk veel momenten vandaag) dwars en niks mee te beginnen. Zo ken ik hem niet. Zijn broertje (5 maanden) had ook al zijn dag niet en was huilerig. De nichtjes (2 en 4) waren wel lief. Oudste nichtje heeft me geholpen met ingrediënten snijden en bordjes opmaken.![]()
Dus broer is met zijn gezin vrij snel na het nagerecht maar vertrokken (onder excuses voor het gedrag van de kids). En toen zijn mijn ouders en ik neergeploft en hebben we met een kopje koffie genoten van de rust. En daarna puin geruimd.
Waarna de telefoon ging: neefje belde op en zei sorry omdat hij zo vervelend was en hij zou het nooooit meer doen.Zijn ouders hebben vast even met hem gebabbeld.
Morgen mag hij het laten zien: dan gaan we naar het Kerstcircus en daarna gourmetten.
waar moet ik op komen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom maar op. Kom op dan... nou..... nounounounou??????
je mag komen op wat je wilt!quote:
Op het spuien van je eigen ranzige gedachtenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:07 schreef nokwanda het volgende:
Poezen
We hebben sheba voor hen gekocht. Die celofaantjes zijn vrijwel geruisloos los te maken. Bijoux en Merlijn waren, as usual, beneden en Purrr en haar kinderen boven op bed. Ik had hen niet geroepen maar had de bakjes open gemaakt en was de boel aan het verdelen toen de My Little Pony's van de trap af kwamen denderen (wat nou lieve kleine trippelvoetjes)
Poezeradar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:07 schreef nokwanda het volgende:
Poezen
We hebben sheba voor hen gekocht. Die celofaantjes zijn vrijwel geruisloos los te maken. Bijoux en Merlijn waren, as usual, beneden en Purrr en haar kinderen boven op bed. Ik had hen niet geroepen maar had de bakjes open gemaakt en was de boel aan het verdelen toen de My Little Pony's van de trap af kwamen denderen (wat nou lieve kleine trippelvoetjes)
quote:
Ik weet eigenlijk niet of er verder nog wat is... ik zag dit en was al blijquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Poezeradar.![]()
[..]
![]()
Even kijken wat er verder nog op is, want deze heb ik ook op DVD.
Ik heb geen humor tv.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Hier over een uurtje de kerstspecial van The Vicar of Dibly op humor tv
( met Dawn French)
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige GIL!
Lush newsflash!![]()
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.
En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.
Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
ik ook niet...quote:
The Griswolds komen er ook op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of er verder nog wat is... ik zag dit en was al blij
Als het zover is zit ik echt echt echt wel in Den Haag.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige GIL!
Lush newsflash!![]()
Laydees..... er gaan geruchten dat binnenkort (zeg: na kerst) een actie start in de NL winkels. Wellicht voor een bepaald bedrag kopen en dan kadopakket UIT DE HELE WINKEL uitzoeken.
En op de UK site staat al een online actie aangekondigd die binnenkort begint. Er staat niet wat de actie inhoudt.
Ik woon niet in de buurt van een Lush dus heb mijn online boodschappenlijstje al klaar voor wanneer die actie bekend wordt.
quote:
waar komt dat dan???quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The Griswolds komen er ook op.Dat is ook wel lekker retro jeugdsentiment met flauwe grapjes en plotwendingen die je van mijlen ver ziet aankomen.
klinkt interessantquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Voorzichtige GIL!
Lush newsflash!![]()
Veronica: Christmas Vacation.quote:
en anders bel ik je gewoon op, en kun je dan zelf beslissen. En dan geef ik het de 9e...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik twijfel nog: meer betalen per produkt in NL (en Gorgeous is écht een stuk duurder hier !) en dan gratis kado krijgen met dingen die je niet allemaal gebruikt (en dan moet ik dus iemand vragen die ter plekke moet beslissen wat ze voor me meeneemt+opsturen), of toch alles in de UK bestellen en ook een of meer kadoos krijgen. Wat je niet zelf uitzoekt maar waarmee je qua totaalprijs waarschijnlijk niet veel duurder uit bent.
Ik ga eens afwachten wat de NL actie gaat worden en wie weet krijgen oh-oh of Tombola dan een PB.
De 9e...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en anders bel ik je gewoon op, en kun je dan zelf beslissen. En dan geef ik het de 9e...![]()
En ik ga toch voor MP denk ik... al heel lang geleden dat ik deze gezien heb (sowieso zit ik me nu af te vragen of ik hem ooit wel helemaal gezien heb...)
quote:
Ook!quote:
Gek, je moet wel eten héquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook!
Heerlijk bijna niks te doen! Zo nog even ouders en oom en tante halen (en ik moet nog eten)
Bevalt het in je nieuwe huisje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg dat welik hang heerlijk en Mr wandelt wat.
Oh Tombolala ik heb nog wel een 27-er in de sale
Die zag ik gisteren liggen bij de AH.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe ik heb hier rendier ijsjes van de appie
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bevalt het in je nieuwe huisje?
Laat ik daar mijn mening maar niet al te veel over geven...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ver_sms__.html?p=1,1
Dus je voelt je al helemaal thuis?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heerlijk, de keuken is echt een uitvinding, supergezellig koken terwijl Mr gewoon aan de tafel kan zitten met de fam.
de telegraaf? dat een kutkrantquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Wat vinden we hiervan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ver_sms__.html?p=1,1
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg dat welik hang heerlijk en Mr wandelt wat.
Oh Tombolala ik heb nog wel een 27-er in de sale
Oh heerlijk lijkt dat me, een woon-/eetkeukenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heerlijk, de keuken is echt een uitvinding, supergezellig koken terwijl Mr gewoon aan de tafel kan zitten met de fam.
Dat gaat voor mij ook wel zo'n beetje op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind inderdaad dat de moderne mens te individualistisch is
ik ben zelf ook niet erg sociaal, maar dat komt omdat ik mijzelf totaal neit kan identificeren met een steeds egoistischer wordende maatschappij, mensen die zich steeds meer als beesten gaan gedragen
(wat eigenlijk nog een belediging is voor de beesten)
ik word stiekem erg verdrietig als ik zie welke richting we ingaan met zijn allen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Laat ik daar mijn mening maar niet al te veel over geven...
Dat mens leeft buiten alle realiteit en komt dan met zoiets.
![]()
Vind dat ze wel een beetje gelijk heeft vooral de generatie rond de 19 is echt hondsbrutaal, ik verbaas me me zo nu en dan echt en dat terwijl ik notabene maar 6 jr ouder ben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dus je voelt je al helemaal thuis?
En Whoopie, wat vindt die ervan?
Ik las dat ze nogal in huis plast nu, is dat vanwege de overgang naar het nieuwe huis, of komt dat gewoon bij d'r ouderdom?
Ik ben het ook wel eens met Bea hoor, dat door al het "snelle gecommuniceer" het sociale gebeuren vervlakt...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de telegraaf? dat een kutkrant![]()
oh het stukje?![]()
ik vind inderdaad dat de moderne mens te individualistisch is
ik ben zelf ook niet erg sociaal, maar dat komt omdat ik mijzelf totaal neit kan identificeren met een steeds egoistischer wordende maatschappij, mensen die zich steeds meer als beesten gaan gedragen
(wat eigenlijk nog een belediging is voor de beesten)
ik word stiekem erg verdrietig als ik zie welke richting we ingaan met zijn allen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
vooral de generatie rond de 19 is echt hondsbrutaal,
Eetse, ik zal eens zoekenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh heerlijk lijkt dat me, een woon-/eetkeuken![]()
Ik denk een deel van die generatie wel helaas.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Vind dat ze wel een beetje gelijk heeft vooral de generatie rond de 19 is echt hondsbrutaal, ik verbaas me me zo nu en dan echt en dat terwijl ik notabene maar 6 jr ouder ben.
Jahoor nog wel wat kasten nodigis nu rommelig en veel zoeken.
Whoopie is niet gewend binnen te zijn en met die plastabletten gaat het makkelijk mis.
Plus dat ze niet door heeft dat ze aan moet geven dat ze 'moet".
Je moet er dus met je neus op zitten wil je weten dat ze moet plassen.
Jij bent een van die uitzonderingen die ik ken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A-E, ben ik brutaal?, vertel het eens aan Ml-etje
Tuurlijke ik generaliseerde even flinkquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik denk een deel van die generatie wel helaas.
Zelf zie ik daarin gelukkig wel uitzonderingen.
En ook veel "ouderen" vind ik allesbehalve sociaal.
De vervlakking van de maatschappij zorgt wel dat ik me meer "afzonder".![]()
Arme Whoopie, dan kun je het haar niet kwalijk nemen ook.
ja, je bent brutaal!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik brutaal?, vertel het eens aan Ml-etje
hoe zijn daar de wegen nu?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavondweer thuis in Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |