quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Schoonmoeder heeft redelijk veel back-up voor de zekerheid klaarstaan
En terecht!![]()
Ik zou de verpakkings tijd aanhouden, kun je hem niet in de oven zetten na het aanbraden? Dat gaat meestal erg goed. Na de braadtijd in alu folie wikkelen, blijven de sappen erin en gaart ie niet na. Succes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk, van die buren...
En die rollade... tja, geen idee, echt niet... ik zou toch aanhouden wat op de verpakking staat denk ik... of even in CUL vragen? Dat je dan toch weer aandurft het vlees te maken vind ik top!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Elieeeeeeeees, krijgen we een foto van je baksel?
Ik ben al langsgeweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Tot hoe laat moet je? En Re komt zo langs![]()
En als jullie terug komen is je huisje gezellig
Ik niet meer; we zijjn de hele dag al aan het koken en bakkenquote:
Hier een beetje snoepen, daar ff proeven, oh en dit is veel lekkerder voordat het gebakken is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik niet meer; we zijjn de hele dag al aan het koken en bakken
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:32 schreef JJH het volgende:
Hier een beetje snoepen, daar ff proeven, oh en dit is veel lekkerder voordat het gebakken is.
Krent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, inderdaad
Ik heb het chocoladecakeje geproefd en dat was prima. De andere niet, maar ik geloof het wel. Ze zijn beide overigens heul klein. En iedereen krijgt dus ook maar een heul klein stukje
Dat topic over die courgettes heb ik nooit helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
Dat kan je wel zeggen ja
En zullen we het nu COURRRRRRRRRRRRGETTE () gezellig houden hier?
Degenen die elkaar niet moeten negeren elkaar maar gewoon. Lijkt me handig.
Shit , mijn fout , ik verwarde je met de andere moderator ElisaB.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb deze avatar al een jaar of 3
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor voor even (als het goed is): tante en oom naar neef en nicht brengen en dan ouders+buren naar restaurant brengen (ik ben de JJH vandaag)
En als ik mazzel heb is de buurman nog ziek en mag ik mee uit eten!
Je moet er gewoon wat insteken , een thermometer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
Oh en HOE weet ik nou of die rollade gaar is![]()
Ik wil er niet in snijden om te checken, anders moet ik een zootje bij elkaar geraapte rollade meenemen naar de schoonfamilie en de vorige keer kwam ik er al in tranen aan omdat mijn rosbief toen dus mislukt was
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:45 schreef kitao het volgende:
Shit , mijn fout , ik verwarde je met de andere moderator ElisaB.
Zolang de JJH maar de BOB blijft is het ok.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor voor even (als het goed is): tante en oom naar neef en nicht brengen en dan ouders+buren naar restaurant brengen (ik ben de JJH vandaag)
En als ik mazzel heb is de buurman nog ziek en mag ik mee uit eten!
Ik heb dit FF SC pas 3 weken geleden "geëxploiteerd" geloof ik, dus een vergissing is niet verwonderlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:54 schreef ElisaB het volgende:Ik heb deze Ava al maanden (en de roos al zeker een jaar). Is alleen een kerstaccentje toegevoegd. Ik denk dat je me verwart met de andere mon Nonneke
Met de kerst is een non meer toepasselijk toch ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:54 schreef ElisaB het volgende:Ik heb deze Ava al maanden (en de roos al zeker een jaar). Is alleen een kerstaccentje toegevoegd. Ik denk dat je me verwart met de andere mon Nonneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |