quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:57 schreef MissHobje het volgende:
Ik doe wel een poging als ik straks thuus kom, oh en er valt een bak regen nu pff, straks overgaand in sneeuw en dan weer regen.
Als jij er in zit, altijd.quote:
Maakt het uit, als het lekker is en gezellig gewoon gaan met die banaan schotelquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:55 schreef borisz het volgende:
En natuurlijk de voorverpakte vleesschotels
[ afbeelding ]
Als is dat meer voor de meer sbs/televaag mens.
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor. Ene kantje is klaar, andere kantje beginnen we zo aan!
als het helpt gewoon doen! niemand die het hoort als goed isquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik durf niet meer te slapen. nare droom met enge vogels. ik vind alleen kanarie's leuk. eigenlijk wil ik heel hard vloeken maar dat mag niet want het is kerst.
Je begint te klinken als krakkemikkequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik durf niet meer te slapen. nare droom met enge vogels. ik vind alleen kanarie's leuk. eigenlijk wil ik heel hard vloeken maar dat mag niet want het is kerst.
Niet te vergelijken, jouw nachtdienst en de hare (qua werk dan he) enneh, stilte voor de 'storm' denk je?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef MissHobje het volgende:
Goed bezig![]()
Is het te doen enzo ? of heb je erge drukte?
Hier vet rustig, te rustig.. (das hier altijd verdacht)
Sta je met zijn 2 op 30 man/vrouw? Krijg je nog een 'omloop' erbij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoor. Ene kantje is klaar, andere kantje beginnen we zo aan!
Zeg mij na:quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg mij na:
'gotverdegotvergotverstommekerstvogels en vogels in het algemeen!'
En die k*t-vogels hebben veel te veel veren.
Jups.. ideale inbreek omstandighedenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, jouw nachtdienst en de hare (qua werk dan he) enneh, stilte voor de 'storm' denk je?
Woeiquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:27 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
op je werk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:55 schreef MissHobje het volgende:
Hier gezellig gemaakt, kaarsjes.. toastjes, chippies
Je piemel is gegroeid?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
gvd ik ben ook eens een x ziek en ik lijk wel een vent, bah
truste ook voor bluezz.quote:
Wie zegt dat ik in bed lig?quote:
Je tv in de keuken en je groenten schoonmaken in bed. Volkomen normaalquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
truste ook voor bluezz.ik ga ook zo weer een poging wagen. heb de tv weer terug in de huiskamer inmiddels, nu nog even een paar winterpenen aan t schoonmaken voor zaterdag. net alsof dat heel normaal is midden in de nacht in bed
Niemand maar daar ging ik van uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in bed lig?
[..]
Je tv in de keuken en je groenten schoonmaken in bed. Volkomen normaal![]()
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Tuurlijk, maar soms is blijven zitten ook nog ff lekkerEn toch ga ik nu
Werkze nog
We staan met 2 op 44 man. En er zijn 2 nachtomlopen, maar die zijn allebei langdurig ziek. We zijn echt maar met 2, tenzij er een bewoner ineens heel erg ziek wordt, dan komt het nachthoofd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Sta je met zijn 2 op 30 man/vrouw? Krijg je nog een 'omloop' erbij?
De snelwegen liggen vol sneeuw. Nederland kloteland gvd. Slapen! Bijna thuis.quote:Op vrijdag 25 december 2009 05:26 schreef MissHobje het volgende:
Zo das behoorlijk pittig lijkt me zeg!
Succes nog effies..
Ps: kijk je uit zo op de weg? tiefus glad!
Hihi wat grappig, een praatjesmaker heb je in huisquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:33 schreef Tezz het volgende:
Echt, ik lig nog steeds in een deuk: ik zat net met mijn dochter in bad en vroeg haar naar het kerstverhaal.... Ik heb genoten!
"Jozes was een meneer die werkte in een timmerfabriek. Maria was een meisje en daar was hij verliefd op. En er kwam een goede fee bij Maria (oh nee een engel) en die zei dat ze met Jozes moest trouwen. En dat deed ze. En toen gingen ze in de dierenwinkel een ezel kopen en gingen ze naar Bettelham en daar kochten ze brood. En ineens zat er een baby in de buik van Maria. Een dikke. En toen moesten ze in een stal. Maar Jozes timmerde een bedje. etc. etc. etc...."
![]()
Mijn kerst kan niet meer stuk...
Leuk, sneeuw met kerst, 't ligt hier ook nog in de tuin maar het regentquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:37 schreef LieLie het volgende:
Ik heb lekkere koffiepannacotta gemaakt![]()
En 't sneeuwt!!
Ja, Leintjeuh ligt te slapenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:51 schreef freecell het volgende:
Tezz
Ik heb net Leander voorgelezen, maar hij zag alleen maar de i-aaaaa en de bèèèh in de kinderbijbel
Kaas, wat ben je klein vandaag?
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:16 schreef golfer het volgende:
Ik ben er ook weer uitgerold.
Heerlijk uitgeslapen en alle missen en sneeuw gemist.
Sneeuw weggeregend hier.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Hier sneeuwt het trouwens nog steeds
Is dat dan heel erg?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
ik bedenk me net iets
TARA is koster vandaag in de kerk, dus die kan pas weg als iedereen weg is! (daarom was hij vanmorgen ook meer dan een uur eerder weg).
Mijn schoonfamilie gaat daar vast niet op willen wachten en staat dus straks gewoon op de stoep zónder TARA
En dan heb ik het dus over zijn moeder+man en haar moeder.
Nou, ik had me ingesteld op TARA + schoonfamilie, maar TARA gaat dus echt veel later terugkomen dan zij. Dus ik moet even omschakelenquote:
Tofquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef borisz het volgende:
Jamies Amerika gekregen van de kerstman
Ook net onder de douche vandaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:33 schreef Duderella het volgende:
Ik moet zo ook maar eens iets gaan doen!![]()
Heb nog niets voorbereid. Nou, eerst maar eens lekker douchen en tutten. Dag allemaal!
Wel 3 zondagen achter elkaar Bluezzquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof
[..]
Ook net onder de douche vandaan
Peertjes staan al een uurtje te pruttelen in de port, golfer dus met die portsaus aan het stoeien en al heb ik nog niks gedronken van de geur kreeg ik net spontaan de hik![]()
Tussendoor lekker een paar pennetjes breienen de krant/tijdschrift lezen, koffie leuten met de kaarsjes en radio 2/top 2000 aan.
Kerscht is soms zo gek nog niet, alleen het voelt wel als een gewone zondag
sol beterschap!
ja het was spiegelglad vanochtendquote:Op vrijdag 25 december 2009 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De snelwegen liggen vol sneeuw. Nederland kloteland gvd. Slapen! Bijna thuis.
klinkt lekker allemaal golferquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:46 schreef golfer het volgende:
Ik neem even pauze uit de keuken. Mijn rug begint te protesteren na 2 uur daar staan.
Rode portsaus is klaar. Kreeftjes zijn kort gekookt en liggen nu gehalveert en schoongemaakt in de marinade om later gegratineerd te worden.
Rest komt straks wel weer.
Ik geef het domein nu over aan Bluezz die de stoofpeertjes heeft gekookt en nu de knolselderij te lijf gaat om straks puree van te maken.
Het was een soort souflé met en kapje van bladerdeeg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:27 schreef Duderella het volgende:
Oeh, dat ziet er spectaculair uit! Gaaf! Is dat een soepje met eenn soort kapje van brood of zo?En wat voor soep? Leuk zeg! Die ga ik onthouden.
Ja ik kom maar niet onlinequote:
lekker, wij ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:43 schreef borisz het volgende:
*burp* lekker gegeten. Schandalig veel vis en vlees op
Lekkerquote:
Dat hadden we allemaal al geprobeerd. Er zat echt niets anders op dan gewoon formatteren en haar oude windowsXP besturingssysteem er weer opnieuw opzetten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef Ole het volgende:
oh jee, het is echt erg bloes!
Heb je niet zo'n handig type die in elk geval nog even je bestanden kan kopieren?
(veilige modus al geprobeerd, en dan systeemherstel? )
Blegh, dat is balen zegquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben er weer... maar ik ben alles kwijtFoto's heb ik een paar weken geleden op een stickje gezet, maar voor de rest is het droevig.
En bij het installen van een antivir programma kreeg ik wéér een blauw scherm
Ik ruik je helemaal hier.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:51 schreef borisz het volgende:
en een adidas comboset, deo + douchegel etc
Oh shit, ik heb ook een oude XP machien, echt rap is ie niet maar gelukkig geen chrash gehad (tot nu toe knocks wood)quote:
Ik vond het echt heel leuk! Zelfs mijn dochter van zeven deed mee. Ze vond het prachtig dat wij ook allemaal geen idee hadden wat het woord betekende, dus ze zocht echt naar creatieve betekenissen. Het vergde wel wat aanpassingsvermogen van de voorlezer, want de woorden die mijn dochter opschreef waren natuurlijk niet correct gespeld en geen samenhangend geheel, maar er stond wel iets zinnigs, hihihi....quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:16 schreef freecell het volgende:
Woordenboekspel is geniaal
En bij ons in de familie houdt je er hoe dan ook gevleugelde woorden aan over
Yep, dat was in maart. Vorig jaar met kerst wilde ze perse zelf koken (nou ja, vleesfondue). Wij vonden dat toen eigenlijk onverantwoord, omdat ze toen al heel ziek bleek te zijn en eigenlijk niet de kracht had om negen mensen te entertainen, maar achteraf snap ik heel goed dat ze dat zelf wilde doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk uitgeslapen
Tezz, is het alweer bijna een jaar geleden dan dat je schmoeder is overleden, wat gaat het hard
Dat is altijd het eerste jaar een raar gevoel dat iemand er niet meer (bij) is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:06 schreef Tezz het volgende:
. Raar idee hoor, dat ze er vorig jaar nog gewoon was!!!
Het is inderdaad een heel raar gevoel dat ze er gewoon niet is! Vorig jaar met kerst had ze op ieder bordje een ingepakt cadeautje liggen, dat bleek een kaars te zijn. Deze kaarsen hebben wij toen op haar kist tijdens de dienst gebrand en gister had ik ze heel subtiel in een hoekje van de kamer aangedaan. Dat was een heel heftig gezicht, die kaarsen zo te zien branden... Wat dan wel weer fijn was, dat het toch het 'idee' gaf dat ze erbij was... (stom he, dat je van zoiets symbolisch kan gaan janken...)....quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste jaar een raar gevoel dat iemand er niet meer (bij) is.
Ik heb het ook zo gevoeld toen mijn eigen moeder (heel lang geleden) overleed. De eerste keer mijn verjaardag zonder haar te vieren voelde bijvoorbeeld heel raar aan.
Het slijt in de loop der jaren wel, dat gevoel, maar zelfs nu nog denk ik wel eens: "had ze dit nog maar mee kunnen maken".
Mijn computertje is ook fan van het gevreesde 'blauwe scherm'. Dat heb ik echt heeeeeeeel vaak. En de laatste tijd loopt mijn computer ook steevast vast als ik uitzending gemist kijk op groot beeld. Stom he? Geen idee wat dat kan zijn...quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, wat kut van je computer! En wat een geluk bij ongeluk dat je foto's op een stick had gezet!
Doe een yoga-oefening, kijk naar buiten, tover een glimlach op je gezicht en begin opnieuw met je koor-dingetjes (zucht)....quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Hij draait hier weer als een zonnetje, maar toch rot. Ook al mijn post van het koor bijv. ben ik kwijt, want dat zat allemaal in de mail.
Nou ja, het is allemaal niet zo heel erg, gewoon relativeertje doen
Het was bedoeld als grapje, maar ik snap helemaal dat het iemand tot rust kan brengen hoor! Maar dan vermoed ik dat het vooral gaat om de ademhaling ...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Duderella het volgende:
Nou dat is vast een grap, over de yoga, maar dat helpt bij mij dus wel enorm, met relativeren en weer even terug gaan naar waar het om draait.
Yoga is toch zo fantastisch.
Kind, ik ben dag en nacht het zonnetje in huis hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:08 schreef Tezz het volgende:
Doe een yoga-oefening, kijk naar buiten, tover een glimlach op je gezicht en begin opnieuw met je koor-dingetjes (zucht)....
Kijk, that's the spirit!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, ik ben dag en nacht het zonnetje in huis hier
Aan de ademhaling doet mijn juf eigenlijk niets. Dat verschilt erg per leraar, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het was bedoeld als grapje, maar ik snap helemaal dat het iemand tot rust kan brengen hoor! Maar dan vermoed ik dat het vooral gaat om de ademhaling ...
Leuk is dat! 's Nachts aan de hand van cabaretfragmenten bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef borisz het volgende:
Ja op radio 1 blikken ze terug op dit decennium. Vandaag is 2004 aan de beurt. Geen bal op de tv, maar op de radio des ter meer. Ik zap tussen 1, 2 en 3FM.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:11 schreef Den_Haag het volgende:
mp3 cd's klaar, adressen ingesteld. helemaal klaar voor vertrek
* Den_Haag zegt ie vanuit de auto met de laptop
wij hadden dus heel geen eendje in portquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:06 schreef Duderella het volgende:
Wat is dat opeens met die eend met portsaus ed?
Inderdaad, dat recept.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:08 schreef borisz het volgende:
Ohja B&G hadden dat ook. Stond hier ook in de een tijdje in de planning voor 2de kerstdag
.
Iedereen heeft zeker de Allerhande opengeslagen. --> http://www.ah.nl/recepten/recept?id=597298
Ik stem voor Nijlgans in whisky volgend jaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:06 schreef Duderella het volgende:
Wat is dat opeens met die eend met portsaus ed?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik stem voor Nijlgans in whisky volgend jaarhips
![]()
![]()
Soort van Skyradio whiskyquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:leuk Boris!! Ik vind de 12 niet echt ergens naar smaken, is mij te zacht, ben dus benieuwd wat je van de 15 en 18 vindt
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
De recensie van vanavond is te lezen.
Ah, ik zat er op te wachten! Ik dacht al, kan Golfer niet sneller typen??quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
De recensie van vanavond is te lezen.
En wat voor smaak dan (even op de valreep voor ik afhaak)?? Rokerig? Kruidig? Fruitig??quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:52 schreef borisz het volgende:
15 is lekkerder dan 12. Veel meer smaak.
Zeker niet rokerig, eerder wat kruidiger en fruitiger.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En wat voor smaak dan (even op de valreep voor ik afhaak)?? Rokerig? Kruidig? Fruitig??
Ah, ok, daar was ik wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeker niet rokerig, eerder wat kruidiger en fruitiger.
Van de week nog eens proeven, heb nu een half flesje(zit 5CL in flesje)quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, ok, daar was ik wel benieuwd naar.![]()
Nu echt slapies doen![]()
Broesquote:Op zondag 27 december 2009 00:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx.. Nu ben ik alleen dit weer tegen gekomen![]()
Zo kom ik nooit weg..
quote:Op zondag 27 december 2009 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Broes
Tante zal wel weer wat anders lezen
You rang?quote:Op zondag 27 december 2009 00:14 schreef borisz het volgende:
Broes
Tante zal wel weer wat anders lezen
Bloes is tante en oma tegelijkquote:Op zondag 27 december 2009 00:46 schreef Sunnythesun het volgende:
En hij noemde je niet eens oma![]()
Zo en nu echt schluss.. Hondje van de stoel af stampen, lichtjes uit, laptopje uit, tv uit (in willekeurige volgorde) en naar boven met die volgevreten hap!!
Mja, interessant.quote:
Dat moet je ding zijn Dude.quote:Op zondag 27 december 2009 01:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mja, interessant.![]()
![]()
Kaasje, hoe was jouw X-Mas? Leuke dagen gehad?
Fijn te horen dat je het goed had steer! Klinkt gezellig!quote:Op zondag 27 december 2009 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
*burp*
Traditioneel 2e kerstdag gourmet gehad met vrienden, Monopoly en Wii Sport Resort gespeeld
Leuk.
U had het ook prima. Wij vieren geen kerst, maar hebben wél lekker gegeten, omdat we de tijd hadden om uitgebreid te koken (je kan weinig anders dezer dagen).quote:Op zondag 27 december 2009 01:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat moet je ding zijn Dude.
X-mas was leuk hoor, vanavond bij de ouders van Lein gegeten en dat was gezellig, met kalkoenalleen moest Lein zelf om een uur of 10 weg om te gaan werken, naja 't is niet anders. Gisteren hebben we lekker niks gedaan. Beetje hangen op de bank voor de open haard met een stukkie kaas (oa fromage du saint marcellin) en een fles Cava.
Ik ga nu nog een glas wijn inschenken en even chillen.
En u?
Ik vind gourmet stom, en je kleren gaan er van stinkenquote:Op zondag 27 december 2009 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
*burp*
Traditioneel 2e kerstdag gourmet gehad met vrienden, Monopoly en Wii Sport Resort gespeeld
Leuk.
Geen familiedinges? Je had wel lekker gekookt he? Wat me soms tegenstaat aan kerst vieren is dat er soms een beetje overdaad is aan luxe food, dat gaat me dan wat tegenstaan. Vanavond bij Lein was alles oké though, kleine hapjes vooraf, een lekker soepie, turkie, en een toet met koffie. Niks overdaad ofzo.quote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Fijn te horen dat je het goed had steer! Klinkt gezellig!
[..]
U had het ook prima. Wij vieren geen kerst, maar hebben wél lekker gegeten, omdat we de tijd hadden om uitgebreid te koken (je kan weinig anders dezer dagen).
Maar ik vind het ook prima dat het weer achter de rug is.
Ik stink nooit.quote:Op zondag 27 december 2009 02:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind gourmet stom, en je kleren gaan er van stinken
Nouja, ongedwongen... als je niet meedoet heb je de rest van de avond honger he.quote:Op zondag 27 december 2009 02:05 schreef Duderella het volgende:
Ik vind gourmet enorm leuk, maar niemand om ons heen doet het!![]()
Ik hou erg van dat geklooi met pannetjes en het ongedwongen samen aan tafel zitten om je maaltje te bereiden.
Maar het stinkt wel ja. Ik wil het dus ook alleen bij iemand anders thuis doen. Mijn gordijnen!![]()
Waren omaquote:Op zondag 27 december 2009 02:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen familiedinges? Je had wel lekker gekookt he? Wat me soms tegenstaat aan kerst vieren is dat er soms een beetje overdaad is aan luxe food, dat gaat me dan wat tegenstaan. Vanavond bij Lein was alles oké though, kleine hapjes vooraf, een lekker soepie, turkie, en een toet met koffie. Niks overdaad ofzo.
Ik heb geen familie en dus ook geen dinges. Elk nadeel heb z'n voordeel!quote:Op zondag 27 december 2009 02:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen familiedinges? Je had wel lekker gekookt he? Wat me soms tegenstaat aan kerst vieren is dat er soms een beetje overdaad is aan luxe food, dat gaat me dan wat tegenstaan. Vanavond bij Lein was alles oké though, kleine hapjes vooraf, een lekker soepie, turkie, en een toet met koffie. Niks overdaad ofzo.
Nee, wel oma 2 maar die hoort niet zo best, alle gesprekken gaan een beetje langs haar heenquote:Op zondag 27 december 2009 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waren omaen evil twinsister
er ook?
Steer, ik heb al dagenlang een vraag aan je: ik doe al twee jaar met een flesje parfum, Chloé (50 ml). Betekent dat dat ik te weinig opspuit? Het flesje zit nu nog halfvol, en parfum gaat achteruit toch, met de jaren?quote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stink nooit.![]()
[..]
Nouja, ongedwongen... als je niet meedoet heb je de rest van de avond honger he.
Nee hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 02:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Steer, ik heb al dagenlang een vraag aan je: ik doe al twee jaar met een flesje parfum, Chloé (50 ml). Betekent dat dat ik te weinig opspuit? Het flesje zit nu nog halfvol, en parfum gaat achteruit toch, met de jaren?
Egoiste is fijn. You smell gooooodquote:Op zondag 27 december 2009 02:23 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn Egoiste is ook zo goed als op, ik twijfel tussen een nieuwe fles halen of iets anders proberen
O dat is geruststellend!quote:Op zondag 27 december 2009 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je vindt dat je genoeg opspuit dan spuit je genoeg op. Als anderen vinden dat je teveel opspuit, dan spuit je teveel op.
Afhankelijk van het pompje haal ik meestal 4-6 spritzjes uit een mililiter. Stel dat je 2 spritzjes per keer draagt, dan kun je dus 2-3x per mililiter dragen, dus 100-150x per fles 50 ml Chloé. En dat is conservatief berekend, in werkelijkheid kun je het waarschijnlijk vaker dragen. Dus het is niet helemaal gek.
En zolang je het geurtje niet in direct zonlicht bewaart (licht is vijand nr. 1) of op een plek met veel temperatuurschommelingen (badkamer) dan kun je een fles parfum jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bewaren.
Helemaal geen family?quote:Op zondag 27 december 2009 02:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb geen familie en dus ook geen dinges. Elk nadeel heb z'n voordeel!
Morgen gaan we wel even bij schoonmoei langs. Maar dat is niet speciaal kerstig. Wel gezellig!
Ja ik had wel lekker gekookt (of een poging daartoe gedaan). Ik vind de kerstdagen een nare opgedrongen coccon waarin je dagenlang bent genoodzaakt tot passiviteit. Zo voel ik dat althans. En dat alleen omdat er een stelletje nuts gelooft in een boel kolder.
Anderzijds, het moet gezegd, werpt het je noodgedwongen terug op creativiteit: wat ga je in jezusnaam doen in die dagen. Lekker koken dus, en dat is natuurlijk wel weer hartstikke leuk. En dan neig ik dus wel weer naar die overdaad.Niet omdat het kerst is, maar omdat je vrij bent, geen flikker te doen hebt verder en van een nood een deugd kunt maken. Maar dat kan mij net zo goed rond pasen overkomen hoor.
Maar ik snap wel wat je bedoelt: de overdaad is niet nodig om het fijn te hebben. Vanavond hadden we Jamies geniale uiensoep en een biefstuksalade. Niks geen gedoe, maar lékker!![]()
Je etentje bij de Leinfamily klinkt ook zalig trouwens!
Dat heb ik ook, dat je het zelf niet meer ruikt. Als je steeds dezelfde geur gebruikt ruik je m zelf niet meer op den duur. Je kan dan beter iets heel anders kopen en dan afwisselen om de paar dagenquote:Op zondag 27 december 2009 02:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat is geruststellend!
Het flesje staat niet in de badkamer, maar zit in mijn(donkere) toilettas die wat door het huis reist. Maar hopelijk zijn de temperatuurverschillen niet te groot.
Ik ruik mijn eigen parfum eigenlijk nooit en hoor ook nooit van anderen dat het te sterk zou zijn. Dat eerste vind ik wel eens jammer, omdat ik dan helemaal voor een geur ga, maar er alleen van kan genieten als ik de flacon onder mijn neus heb. Zodra ik het opspuit, is het non-existent, lijkt het.
Thanks!quote:Op zondag 27 december 2009 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Egoiste is fijn. You smell goooood
Je kunt als je Egoiste lekker vindt eens Boucheron Jaipur Homme, Gucci Envy for Men of Dior Homme eens proberen. Dat zijn de wat zwaardere, ietwat zoete orientaalse geuren.
Ja heb ik wel, maar geen contact mee. Maar één zus met wie we wel eens afspreken. Niks zieligs aan hoor. Ik ben een nakomer en ben erg blij dat ik me niet verplicht voel om iets te doen met de bloedbanden (en dat mijn oudere verwanten dat ook niet opdringen). Ik heb niks met die mensen. Nadat mijn ouders overleden in 2003 werd duidelijk dat de band hem kennelijk zat in bijeenkomsten daar. Dat was ook altijd oergezellig. Maar zonder hen, hebben we weinig tot niets gemeenschappelijk. Althans, ik met de rest van de siblings.quote:Op zondag 27 december 2009 02:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helemaal geen family?Heb je geen broers of zussen?
Ja, dat is ook wel zo.quote:En wat ik met die overdaad bedoel is bijv als je vlak voor kerst door de super loopt, en de schappen liggen vol met rollades, kalkoenen, hertenbiefstukken enz enzpff en dan denk ik, volgende week ligt 60% weer in de vuilnisbak.
Verder vind ik het altijd wel gezellig om met familie te eten. in ieder geval 1 van de 2 dagen
dè dinerbon??????quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben trouwens nog 100,- aan dinerbon liggenWillen we komende week eens op gaan maken in Deventer of Zwolle.. Eens kijken wat we er mee kunnen.
Ah okéquote:Op zondag 27 december 2009 02:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heb ik wel, maar geen contact mee. Maar één zus met wie we wel eens afspreken. Niks zieligs aan hoor. Ik ben een nakomer en ben erg blij dat ik me niet verplicht voel om iets te doen met de bloedbanden (en dat mijn oudere verwanten dat ook niet opdringen). Ik heb niks met die mensen. Nadat mijn ouders overleden in 2003 werd duidelijk dat de band hem kennelijk zat in bijeenkomsten daar. Dat was ook altijd oergezellig. Maar zonder hen, hebben we weinig tot niets gemeenschappelijk. Althans, ik met de rest van de siblings.
dat was een leuke bon (restaurantbon) om mee uit eten te kunnen, maar die is nu failliet en tot voor kort kon/kun je hem inruilen (insturen wat je hebt aan bonnen) voor de dinerjaarkaart en daar kun je weer mee eten met korting op je diner of lunch. Die nemen dat nl. over.quote:
Nee het is geen flow. Ik snap jouw redenatie ook hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 02:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah oké![]()
Is dat misschien niet een beetje een flow waar je in zit? Dat je niet zo'n behoefte aan contact hebt? Ik heb ook jaren gehad dat ik mn familie amper zag en nu nog steeds niet heel veel ofzo, alleen als er dan iemand doodgaat of trouwt ofzo is het wel leuk om alles weer bij elkaar te zien
Auwquote:Op zondag 27 december 2009 03:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy slaat hobje op haar kont
chanel allure is altijd goedquote:Op zondag 27 december 2009 02:23 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn Egoiste is ook zo goed als op, ik twijfel tussen een nieuwe fles halen of iets anders proberen
Nee. Die mag niet. Was het luchtje van ex.quote:Op zondag 27 december 2009 05:00 schreef SeaOfLove het volgende:
chanel allure is altijd goed
quote:Op zondag 27 december 2009 06:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Die mag niet. Was het luchtje van ex.
Nee dat is een ander. Deze hebben we: http://www.dinercheque.nl/ En zo te zien gaat dat nog goedquote:Op zondag 27 december 2009 03:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat was een leuke bon (restaurantbon) om mee uit eten te kunnen, maar die is nu failliet en tot voor kort kon/kun je hem inruilen (insturen wat je hebt aan bonnen) voor de dinerjaarkaart en daar kun je weer mee eten met korting op je diner of lunch. Die nemen dat nl. over.
Dus ik las dat en dacht ojee.. die kan dadelijk die bonnen dus niet meer kwijt.. heb hem zelf ook onlangs ingestuurd.
Hier wat info: http://www.smulweb.nl/persbericht/index.html
Dat hoor ik dus van iedereenquote:Op zondag 27 december 2009 12:55 schreef Ole het volgende:
Het zit er weer op![]()
wel goed en gezellig kerstdiner gehad gister
Maar blij dat het voorbij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriend of je vriend?quote:Op zondag 27 december 2009 13:51 schreef Ole het volgende:
joh ik was haske nerveus! Ging bij een vriend eten maar zijn familie kwam ook![]()
Maar eenmaal kwartiertje binnen geen probleem, zo gaat dat. En om 11 uur gewoon in onze stamkroeg
Ole heeft iedere week een anderquote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een vriend of je vriend?![]()
Anders begrijp ik de nervositeit niet zo. Of waren het hele enge mensen?
een vriend. Gay ook nog.quote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een vriend of je vriend?![]()
Anders begrijp ik de nervositeit niet zo. Of waren het hele enge mensen?
ja is hier nuquote:
Over drie dagen een jaar geleden was die vorige meetquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, ik lag vanmorgen net in bed na mn werk en bedacht me dat t toch wel hoog tijd wordt voor weer een CUL SC meet! Dus: CUL SC meeting animo-peil topic!
Ik scharrel me een ongeluk!quote:
Wel lekker maar erg kortquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz duikt in bad
lekker geslapen Lein?
Yup!quote:
Have fun!quote:
Hey Isa!quote:Op zondag 27 december 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ongeveer 6 A4tjes tekst voor jullie, maar toen hield de pc er mee op
Houden jullie tegoed
Zo te horen heeft iedereen een leuke (en lekkere!) kerst gehadMooi.
Wij zijn aan het pakken. Kan je de top 2000 overigens online luisteren?
Het staat opquote:Op zondag 27 december 2009 15:52 schreef golfer het volgende:
Hey Isa!
Je kunt via http://radioplayer.omroep.nl/radio2/asx/radioplayer.html online luisteren.
Maar je kunt het ook bekijken en beluisteren via http://radioplayer.omroep.nl/radio2-default-video/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu duiken we op de bank met een fles bubbels en daarna stort ik in denk ik, een citytrip is altijd erg vermoeiend
Bye!!
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 27-12-2009 21:52:16 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
eigenlijk nooit gevraagd, maar zit Thijs ook in het onderwijs?quote:
Nee, hij spaart zijn adv op voor de 2e helft van het jaarquote:Op zondag 27 december 2009 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
eigenlijk nooit gevraagd, maar zit Thijs ook in het onderwijs?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij is een soort van kwaliteits manager van de grootste regio bij een landelijke instantie en zit in het directeurenoverleg en dat soort dingen. Eigenlijk weet niemand echt wat ie doet, hij zelf nog het minste. Maar het verdient goed
Ja. kan het ook niet echt beter uitleggen..quote:
Ah dat is ook vet relaxed, nog plannen?quote:Op zondag 27 december 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
DE WBFijn dat het zo genieten was! Jullie hadden/hebben zo af en toe wel even een break nodig
Leuk hobbWerkze nog even, ik werk deze week alleen de ma en do, ook prima
lekkerquote:
hehe heerlijk he zo eind van het jaar?quote:
En jou een healthboost geven lievjequote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
Plannen?
Ja, 2010 zien te halen en er een feest van te maken.
He get steer, n8quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Neh, matigjes![]()
Ben moe, dus vandaag vroeg naar bed.![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 01:15 schreef golfer het volgende:
* golfer kruipt ook achter die billen van oma.
Ik moet ook werken, maar laat en slecht geslapen, dus brakkig, maar wel op tijdquote:Op maandag 28 december 2009 07:43 schreef Tezz het volgende:
Shitterdeshit. Ik moet dus werken he. Blegh! Ik denk dat ik op kantoor maar gewoon wat simpele magazijnklusjes of zo ga verzinnen... Of de keuken opruimen of zo.... Mijn hersens werken nog niet op volle toeren vermoed ik.
Nou ja, fijne dag to y'all!
Als je er eenmaal zit is hetquote:Op maandag 28 december 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Ik zou hem slaan Bluez
Tezz, werkze! Wij gaan na een paar ouders-gevulde dagen vandaag weer aan de klus.
Pfff.
Waarom verhuizen mensen uberhaupt
Ja, lekker.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, hij spaart zijn adv op voor de 2e helft van het jaarBeetje lastig uit te leggen wat hij precies doet. Hij is een soort van kwaliteits manager van de grootste regio bij een landelijke instantie en zit in het directeurenoverleg en dat soort dingen. Eigenlijk weet niemand echt wat ie doet, hij zelf nog het minste. Maar het verdient goed
quote:Op maandag 28 december 2009 12:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik weet wel ongeveer wat ik doe, maar ik hou het angstvallig stil in verband met je laatste opmerking
![]()
Oeps, reageerde ik nu
Neuh, weet ik ook wel, een eigen website en een actief leven op internet dragen niet echt bij aan anonimiteit. Heb alleen op fok ooit een andere Nick gekozen dan mijn standaard naam die direct naar onze site leidtquote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef golfer het volgende:
[..]
3 minuten googlen en ik weet bijna alles van je, dus zo anoniem ben je toch niet.
Nee, dat valt inderdaad wel mee. Maar...inderdaad, bijna niemand is tegenwoordig nog echt anoniem, tenzij je als kluizenaar in een grot leeft en zelfs Bin Laden komt regelmatig voor als hit op google.quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef TAV74 het volgende:
Neuh, weet ik ook wel, een eigen website en een actief leven op internet dragen niet echt bij aan anonimiteit. Heb alleen op fok ooit een andere Nick gekozen dan mijn standaard naam die direct naar onze site leidt
Op TAV74 vind je volgens mij niet al teveel buiten Fok
Nee, als in Tool Army Veteranquote:
Het is vet lekker buitenquote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef MissHobje het volgende:
Goeie moggelwat een mooie blauwe lucht! helemaal verrassing toen ik wakker werd.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef Duderella het volgende:
Welkom Thijs!En wat een leuke sig heb je!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |