Nee. Die mag niet. Was het luchtje van ex.quote:Op zondag 27 december 2009 05:00 schreef SeaOfLove het volgende:
chanel allure is altijd goed
quote:Op zondag 27 december 2009 06:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Die mag niet. Was het luchtje van ex.
Nee dat is een ander. Deze hebben we: http://www.dinercheque.nl/ En zo te zien gaat dat nog goedquote:Op zondag 27 december 2009 03:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat was een leuke bon (restaurantbon) om mee uit eten te kunnen, maar die is nu failliet en tot voor kort kon/kun je hem inruilen (insturen wat je hebt aan bonnen) voor de dinerjaarkaart en daar kun je weer mee eten met korting op je diner of lunch. Die nemen dat nl. over.
Dus ik las dat en dacht ojee.. die kan dadelijk die bonnen dus niet meer kwijt.. heb hem zelf ook onlangs ingestuurd.
Hier wat info: http://www.smulweb.nl/persbericht/index.html
Dat hoor ik dus van iedereenquote:Op zondag 27 december 2009 12:55 schreef Ole het volgende:
Het zit er weer op![]()
wel goed en gezellig kerstdiner gehad gister
Maar blij dat het voorbij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriend of je vriend?quote:Op zondag 27 december 2009 13:51 schreef Ole het volgende:
joh ik was haske nerveus! Ging bij een vriend eten maar zijn familie kwam ook![]()
Maar eenmaal kwartiertje binnen geen probleem, zo gaat dat. En om 11 uur gewoon in onze stamkroeg
Ole heeft iedere week een anderquote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een vriend of je vriend?![]()
Anders begrijp ik de nervositeit niet zo. Of waren het hele enge mensen?
een vriend. Gay ook nog.quote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een vriend of je vriend?![]()
Anders begrijp ik de nervositeit niet zo. Of waren het hele enge mensen?
ja is hier nuquote:
Over drie dagen een jaar geleden was die vorige meetquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, ik lag vanmorgen net in bed na mn werk en bedacht me dat t toch wel hoog tijd wordt voor weer een CUL SC meet! Dus: CUL SC meeting animo-peil topic!
Ik scharrel me een ongeluk!quote:
Wel lekker maar erg kortquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz duikt in bad
lekker geslapen Lein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |