Egoiste is fijn. You smell gooooodquote:Op zondag 27 december 2009 02:23 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn Egoiste is ook zo goed als op, ik twijfel tussen een nieuwe fles halen of iets anders proberen
O dat is geruststellend!quote:Op zondag 27 december 2009 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je vindt dat je genoeg opspuit dan spuit je genoeg op. Als anderen vinden dat je teveel opspuit, dan spuit je teveel op.
Afhankelijk van het pompje haal ik meestal 4-6 spritzjes uit een mililiter. Stel dat je 2 spritzjes per keer draagt, dan kun je dus 2-3x per mililiter dragen, dus 100-150x per fles 50 ml Chloé. En dat is conservatief berekend, in werkelijkheid kun je het waarschijnlijk vaker dragen. Dus het is niet helemaal gek.
En zolang je het geurtje niet in direct zonlicht bewaart (licht is vijand nr. 1) of op een plek met veel temperatuurschommelingen (badkamer) dan kun je een fles parfum jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bewaren.
Helemaal geen family?quote:Op zondag 27 december 2009 02:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb geen familie en dus ook geen dinges. Elk nadeel heb z'n voordeel!
Morgen gaan we wel even bij schoonmoei langs. Maar dat is niet speciaal kerstig. Wel gezellig!
Ja ik had wel lekker gekookt (of een poging daartoe gedaan). Ik vind de kerstdagen een nare opgedrongen coccon waarin je dagenlang bent genoodzaakt tot passiviteit. Zo voel ik dat althans. En dat alleen omdat er een stelletje nuts gelooft in een boel kolder.
Anderzijds, het moet gezegd, werpt het je noodgedwongen terug op creativiteit: wat ga je in jezusnaam doen in die dagen. Lekker koken dus, en dat is natuurlijk wel weer hartstikke leuk. En dan neig ik dus wel weer naar die overdaad.Niet omdat het kerst is, maar omdat je vrij bent, geen flikker te doen hebt verder en van een nood een deugd kunt maken. Maar dat kan mij net zo goed rond pasen overkomen hoor.
Maar ik snap wel wat je bedoelt: de overdaad is niet nodig om het fijn te hebben. Vanavond hadden we Jamies geniale uiensoep en een biefstuksalade. Niks geen gedoe, maar lékker!![]()
Je etentje bij de Leinfamily klinkt ook zalig trouwens!
Dat heb ik ook, dat je het zelf niet meer ruikt. Als je steeds dezelfde geur gebruikt ruik je m zelf niet meer op den duur. Je kan dan beter iets heel anders kopen en dan afwisselen om de paar dagenquote:Op zondag 27 december 2009 02:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat is geruststellend!
Het flesje staat niet in de badkamer, maar zit in mijn(donkere) toilettas die wat door het huis reist. Maar hopelijk zijn de temperatuurverschillen niet te groot.
Ik ruik mijn eigen parfum eigenlijk nooit en hoor ook nooit van anderen dat het te sterk zou zijn. Dat eerste vind ik wel eens jammer, omdat ik dan helemaal voor een geur ga, maar er alleen van kan genieten als ik de flacon onder mijn neus heb. Zodra ik het opspuit, is het non-existent, lijkt het.
Thanks!quote:Op zondag 27 december 2009 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Egoiste is fijn. You smell goooood
Je kunt als je Egoiste lekker vindt eens Boucheron Jaipur Homme, Gucci Envy for Men of Dior Homme eens proberen. Dat zijn de wat zwaardere, ietwat zoete orientaalse geuren.
Ja heb ik wel, maar geen contact mee. Maar één zus met wie we wel eens afspreken. Niks zieligs aan hoor. Ik ben een nakomer en ben erg blij dat ik me niet verplicht voel om iets te doen met de bloedbanden (en dat mijn oudere verwanten dat ook niet opdringen). Ik heb niks met die mensen. Nadat mijn ouders overleden in 2003 werd duidelijk dat de band hem kennelijk zat in bijeenkomsten daar. Dat was ook altijd oergezellig. Maar zonder hen, hebben we weinig tot niets gemeenschappelijk. Althans, ik met de rest van de siblings.quote:Op zondag 27 december 2009 02:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helemaal geen family?Heb je geen broers of zussen?
Ja, dat is ook wel zo.quote:En wat ik met die overdaad bedoel is bijv als je vlak voor kerst door de super loopt, en de schappen liggen vol met rollades, kalkoenen, hertenbiefstukken enz enzpff en dan denk ik, volgende week ligt 60% weer in de vuilnisbak.
Verder vind ik het altijd wel gezellig om met familie te eten. in ieder geval 1 van de 2 dagen
dè dinerbon??????quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben trouwens nog 100,- aan dinerbon liggenWillen we komende week eens op gaan maken in Deventer of Zwolle.. Eens kijken wat we er mee kunnen.
Ah okéquote:Op zondag 27 december 2009 02:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heb ik wel, maar geen contact mee. Maar één zus met wie we wel eens afspreken. Niks zieligs aan hoor. Ik ben een nakomer en ben erg blij dat ik me niet verplicht voel om iets te doen met de bloedbanden (en dat mijn oudere verwanten dat ook niet opdringen). Ik heb niks met die mensen. Nadat mijn ouders overleden in 2003 werd duidelijk dat de band hem kennelijk zat in bijeenkomsten daar. Dat was ook altijd oergezellig. Maar zonder hen, hebben we weinig tot niets gemeenschappelijk. Althans, ik met de rest van de siblings.
dat was een leuke bon (restaurantbon) om mee uit eten te kunnen, maar die is nu failliet en tot voor kort kon/kun je hem inruilen (insturen wat je hebt aan bonnen) voor de dinerjaarkaart en daar kun je weer mee eten met korting op je diner of lunch. Die nemen dat nl. over.quote:
Nee het is geen flow. Ik snap jouw redenatie ook hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 02:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah oké![]()
Is dat misschien niet een beetje een flow waar je in zit? Dat je niet zo'n behoefte aan contact hebt? Ik heb ook jaren gehad dat ik mn familie amper zag en nu nog steeds niet heel veel ofzo, alleen als er dan iemand doodgaat of trouwt ofzo is het wel leuk om alles weer bij elkaar te zien
Auwquote:Op zondag 27 december 2009 03:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy slaat hobje op haar kont
chanel allure is altijd goedquote:Op zondag 27 december 2009 02:23 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn Egoiste is ook zo goed als op, ik twijfel tussen een nieuwe fles halen of iets anders proberen
Nee. Die mag niet. Was het luchtje van ex.quote:Op zondag 27 december 2009 05:00 schreef SeaOfLove het volgende:
chanel allure is altijd goed
quote:Op zondag 27 december 2009 06:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Die mag niet. Was het luchtje van ex.
Nee dat is een ander. Deze hebben we: http://www.dinercheque.nl/ En zo te zien gaat dat nog goedquote:Op zondag 27 december 2009 03:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat was een leuke bon (restaurantbon) om mee uit eten te kunnen, maar die is nu failliet en tot voor kort kon/kun je hem inruilen (insturen wat je hebt aan bonnen) voor de dinerjaarkaart en daar kun je weer mee eten met korting op je diner of lunch. Die nemen dat nl. over.
Dus ik las dat en dacht ojee.. die kan dadelijk die bonnen dus niet meer kwijt.. heb hem zelf ook onlangs ingestuurd.
Hier wat info: http://www.smulweb.nl/persbericht/index.html
Dat hoor ik dus van iedereenquote:Op zondag 27 december 2009 12:55 schreef Ole het volgende:
Het zit er weer op![]()
wel goed en gezellig kerstdiner gehad gister
Maar blij dat het voorbij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriend of je vriend?quote:Op zondag 27 december 2009 13:51 schreef Ole het volgende:
joh ik was haske nerveus! Ging bij een vriend eten maar zijn familie kwam ook![]()
Maar eenmaal kwartiertje binnen geen probleem, zo gaat dat. En om 11 uur gewoon in onze stamkroeg
Ole heeft iedere week een anderquote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een vriend of je vriend?![]()
Anders begrijp ik de nervositeit niet zo. Of waren het hele enge mensen?
een vriend. Gay ook nog.quote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een vriend of je vriend?![]()
Anders begrijp ik de nervositeit niet zo. Of waren het hele enge mensen?
ja is hier nuquote:
Over drie dagen een jaar geleden was die vorige meetquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, ik lag vanmorgen net in bed na mn werk en bedacht me dat t toch wel hoog tijd wordt voor weer een CUL SC meet! Dus: CUL SC meeting animo-peil topic!
Ik scharrel me een ongeluk!quote:
Wel lekker maar erg kortquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz duikt in bad
lekker geslapen Lein?
Yup!quote:
Have fun!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |