wij hadden dus heel geen eendje in portquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:06 schreef Duderella het volgende:
Wat is dat opeens met die eend met portsaus ed?
Inderdaad, dat recept.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:08 schreef borisz het volgende:
Ohja B&G hadden dat ook. Stond hier ook in de een tijdje in de planning voor 2de kerstdag
.
Iedereen heeft zeker de Allerhande opengeslagen. --> http://www.ah.nl/recepten/recept?id=597298
Ik stem voor Nijlgans in whisky volgend jaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:06 schreef Duderella het volgende:
Wat is dat opeens met die eend met portsaus ed?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik stem voor Nijlgans in whisky volgend jaarhips
![]()
![]()
Soort van Skyradio whiskyquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:leuk Boris!! Ik vind de 12 niet echt ergens naar smaken, is mij te zacht, ben dus benieuwd wat je van de 15 en 18 vindt
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
De recensie van vanavond is te lezen.
Ah, ik zat er op te wachten! Ik dacht al, kan Golfer niet sneller typen??quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
De recensie van vanavond is te lezen.
En wat voor smaak dan (even op de valreep voor ik afhaak)?? Rokerig? Kruidig? Fruitig??quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:52 schreef borisz het volgende:
15 is lekkerder dan 12. Veel meer smaak.
Zeker niet rokerig, eerder wat kruidiger en fruitiger.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En wat voor smaak dan (even op de valreep voor ik afhaak)?? Rokerig? Kruidig? Fruitig??
Ah, ok, daar was ik wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeker niet rokerig, eerder wat kruidiger en fruitiger.
Van de week nog eens proeven, heb nu een half flesje(zit 5CL in flesje)quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, ok, daar was ik wel benieuwd naar.![]()
Nu echt slapies doen![]()
Broesquote:Op zondag 27 december 2009 00:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx.. Nu ben ik alleen dit weer tegen gekomen![]()
Zo kom ik nooit weg..
quote:Op zondag 27 december 2009 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Broes
Tante zal wel weer wat anders lezen
You rang?quote:Op zondag 27 december 2009 00:14 schreef borisz het volgende:
Broes
Tante zal wel weer wat anders lezen
Bloes is tante en oma tegelijkquote:Op zondag 27 december 2009 00:46 schreef Sunnythesun het volgende:
En hij noemde je niet eens oma![]()
Zo en nu echt schluss.. Hondje van de stoel af stampen, lichtjes uit, laptopje uit, tv uit (in willekeurige volgorde) en naar boven met die volgevreten hap!!
Mja, interessant.quote:
Dat moet je ding zijn Dude.quote:Op zondag 27 december 2009 01:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mja, interessant.![]()
![]()
Kaasje, hoe was jouw X-Mas? Leuke dagen gehad?
Fijn te horen dat je het goed had steer! Klinkt gezellig!quote:Op zondag 27 december 2009 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
*burp*
Traditioneel 2e kerstdag gourmet gehad met vrienden, Monopoly en Wii Sport Resort gespeeld
Leuk.
U had het ook prima. Wij vieren geen kerst, maar hebben wél lekker gegeten, omdat we de tijd hadden om uitgebreid te koken (je kan weinig anders dezer dagen).quote:Op zondag 27 december 2009 01:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat moet je ding zijn Dude.
X-mas was leuk hoor, vanavond bij de ouders van Lein gegeten en dat was gezellig, met kalkoenalleen moest Lein zelf om een uur of 10 weg om te gaan werken, naja 't is niet anders. Gisteren hebben we lekker niks gedaan. Beetje hangen op de bank voor de open haard met een stukkie kaas (oa fromage du saint marcellin) en een fles Cava.
Ik ga nu nog een glas wijn inschenken en even chillen.
En u?
Ik vind gourmet stom, en je kleren gaan er van stinkenquote:Op zondag 27 december 2009 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
*burp*
Traditioneel 2e kerstdag gourmet gehad met vrienden, Monopoly en Wii Sport Resort gespeeld
Leuk.
Geen familiedinges? Je had wel lekker gekookt he? Wat me soms tegenstaat aan kerst vieren is dat er soms een beetje overdaad is aan luxe food, dat gaat me dan wat tegenstaan. Vanavond bij Lein was alles oké though, kleine hapjes vooraf, een lekker soepie, turkie, en een toet met koffie. Niks overdaad ofzo.quote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Fijn te horen dat je het goed had steer! Klinkt gezellig!
[..]
U had het ook prima. Wij vieren geen kerst, maar hebben wél lekker gegeten, omdat we de tijd hadden om uitgebreid te koken (je kan weinig anders dezer dagen).
Maar ik vind het ook prima dat het weer achter de rug is.
Ik stink nooit.quote:Op zondag 27 december 2009 02:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind gourmet stom, en je kleren gaan er van stinken
Nouja, ongedwongen... als je niet meedoet heb je de rest van de avond honger he.quote:Op zondag 27 december 2009 02:05 schreef Duderella het volgende:
Ik vind gourmet enorm leuk, maar niemand om ons heen doet het!![]()
Ik hou erg van dat geklooi met pannetjes en het ongedwongen samen aan tafel zitten om je maaltje te bereiden.
Maar het stinkt wel ja. Ik wil het dus ook alleen bij iemand anders thuis doen. Mijn gordijnen!![]()
Waren omaquote:Op zondag 27 december 2009 02:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen familiedinges? Je had wel lekker gekookt he? Wat me soms tegenstaat aan kerst vieren is dat er soms een beetje overdaad is aan luxe food, dat gaat me dan wat tegenstaan. Vanavond bij Lein was alles oké though, kleine hapjes vooraf, een lekker soepie, turkie, en een toet met koffie. Niks overdaad ofzo.
Ik heb geen familie en dus ook geen dinges. Elk nadeel heb z'n voordeel!quote:Op zondag 27 december 2009 02:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen familiedinges? Je had wel lekker gekookt he? Wat me soms tegenstaat aan kerst vieren is dat er soms een beetje overdaad is aan luxe food, dat gaat me dan wat tegenstaan. Vanavond bij Lein was alles oké though, kleine hapjes vooraf, een lekker soepie, turkie, en een toet met koffie. Niks overdaad ofzo.
Nee, wel oma 2 maar die hoort niet zo best, alle gesprekken gaan een beetje langs haar heenquote:Op zondag 27 december 2009 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waren omaen evil twinsister
er ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |