Hooooi!! Merrie kerstmus en zo!! De wijzen zijn weer in het oosten terug gekeerd
Was super gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Mijn stiefmoeder had het hoofdgerecht samengesteld uit Nigella's kerst

Dus dat was absoluut smullen. Het voorgerecht van
mij mijn stiefzus viel ook in de smaak en mijn bread & butter pudding was ook echt mega lekker!
Vanavond waren we bij mijn moeder en die had een heerlijke bietensoep vooraf, een stoofpotje met groene kool als hoofd en romige rijstepap met een stoofpeer als nagerecht.

Ze is niet zo bijster creatief (vind ze zelf vooral) maar ze zet dan toch maar even iets heel erg heerlijks op tafel
Oh en Sam is een ongelooflijk irritant wakker dier geweest vannacht

Hij vond het al wat aan de drukke kant (is ie niet gewend zo veel mensen) dus al wat onrustig. Hij sliep bij ons in het kantoortje van mijn stiefmoeder, en hij heeft de hele nacht lopen spoken en stampte constant over ons heen

En vandaag bij mijn moeder ook nog eens enorm onrustig. En nu ligt hij dus kei hard te snurken in zijn mand en ik neig er naar even een paar porren te geven

Ohja, ik lees hier ook weer zo veel heerlijke dingen

Toch leuk dat iedereen zo uitpakt!
Oh en het woordenboekenspel hebben wij ook nog wel eens gedaan!
Spoonisme: het op de neus kunnen balanceren van een lepel
Wij hebben triviant gedaan. Maar mijn familie bestaat uit louter valsspelers dus het was een totale chaos

Maar Thijs en ik (we speelden in teams) deden het heel goed, feitelijk gewonnen, en als enige ook echt eerlijk