quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:57 schreef MissHobje het volgende:
Ik doe wel een poging als ik straks thuus kom, oh en er valt een bak regen nu pff, straks overgaand in sneeuw en dan weer regen.
Als jij er in zit, altijd.quote:
Maakt het uit, als het lekker is en gezellig gewoon gaan met die banaan schotelquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:55 schreef borisz het volgende:
En natuurlijk de voorverpakte vleesschotels
[ afbeelding ]
Als is dat meer voor de meer sbs/televaag mens.
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor. Ene kantje is klaar, andere kantje beginnen we zo aan!
als het helpt gewoon doen! niemand die het hoort als goed isquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik durf niet meer te slapen. nare droom met enge vogels. ik vind alleen kanarie's leuk. eigenlijk wil ik heel hard vloeken maar dat mag niet want het is kerst.
Je begint te klinken als krakkemikkequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
ik durf niet meer te slapen. nare droom met enge vogels. ik vind alleen kanarie's leuk. eigenlijk wil ik heel hard vloeken maar dat mag niet want het is kerst.
Niet te vergelijken, jouw nachtdienst en de hare (qua werk dan he) enneh, stilte voor de 'storm' denk je?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef MissHobje het volgende:
Goed bezig![]()
Is het te doen enzo ? of heb je erge drukte?
Hier vet rustig, te rustig.. (das hier altijd verdacht)
Sta je met zijn 2 op 30 man/vrouw? Krijg je nog een 'omloop' erbij?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoor. Ene kantje is klaar, andere kantje beginnen we zo aan!
Zeg mij na:quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg mij na:
'gotverdegotvergotverstommekerstvogels en vogels in het algemeen!'
En die k*t-vogels hebben veel te veel veren.
Jups.. ideale inbreek omstandighedenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, jouw nachtdienst en de hare (qua werk dan he) enneh, stilte voor de 'storm' denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |