Hihi wat grappig, een praatjesmaker heb je in huisquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:33 schreef Tezz het volgende:
Echt, ik lig nog steeds in een deuk: ik zat net met mijn dochter in bad en vroeg haar naar het kerstverhaal.... Ik heb genoten!
"Jozes was een meneer die werkte in een timmerfabriek. Maria was een meisje en daar was hij verliefd op. En er kwam een goede fee bij Maria (oh nee een engel) en die zei dat ze met Jozes moest trouwen. En dat deed ze. En toen gingen ze in de dierenwinkel een ezel kopen en gingen ze naar Bettelham en daar kochten ze brood. En ineens zat er een baby in de buik van Maria. Een dikke. En toen moesten ze in een stal. Maar Jozes timmerde een bedje. etc. etc. etc...."
![]()
Mijn kerst kan niet meer stuk...
Leuk, sneeuw met kerst, 't ligt hier ook nog in de tuin maar het regentquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:37 schreef LieLie het volgende:
Ik heb lekkere koffiepannacotta gemaakt![]()
En 't sneeuwt!!
Ja, Leintjeuh ligt te slapenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:51 schreef freecell het volgende:
Tezz
Ik heb net Leander voorgelezen, maar hij zag alleen maar de i-aaaaa en de bèèèh in de kinderbijbel
Kaas, wat ben je klein vandaag?
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:16 schreef golfer het volgende:
Ik ben er ook weer uitgerold.
Heerlijk uitgeslapen en alle missen en sneeuw gemist.
Sneeuw weggeregend hier.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Hier sneeuwt het trouwens nog steeds
Is dat dan heel erg?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
ik bedenk me net iets
TARA is koster vandaag in de kerk, dus die kan pas weg als iedereen weg is! (daarom was hij vanmorgen ook meer dan een uur eerder weg).
Mijn schoonfamilie gaat daar vast niet op willen wachten en staat dus straks gewoon op de stoep zónder TARA
En dan heb ik het dus over zijn moeder+man en haar moeder.
Nou, ik had me ingesteld op TARA + schoonfamilie, maar TARA gaat dus echt veel later terugkomen dan zij. Dus ik moet even omschakelenquote:
Tofquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef borisz het volgende:
Jamies Amerika gekregen van de kerstman
Ook net onder de douche vandaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:33 schreef Duderella het volgende:
Ik moet zo ook maar eens iets gaan doen!![]()
Heb nog niets voorbereid. Nou, eerst maar eens lekker douchen en tutten. Dag allemaal!
Wel 3 zondagen achter elkaar Bluezzquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof
[..]
Ook net onder de douche vandaan
Peertjes staan al een uurtje te pruttelen in de port, golfer dus met die portsaus aan het stoeien en al heb ik nog niks gedronken van de geur kreeg ik net spontaan de hik![]()
Tussendoor lekker een paar pennetjes breienen de krant/tijdschrift lezen, koffie leuten met de kaarsjes en radio 2/top 2000 aan.
Kerscht is soms zo gek nog niet, alleen het voelt wel als een gewone zondag
sol beterschap!
ja het was spiegelglad vanochtendquote:Op vrijdag 25 december 2009 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De snelwegen liggen vol sneeuw. Nederland kloteland gvd. Slapen! Bijna thuis.
klinkt lekker allemaal golferquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:46 schreef golfer het volgende:
Ik neem even pauze uit de keuken. Mijn rug begint te protesteren na 2 uur daar staan.
Rode portsaus is klaar. Kreeftjes zijn kort gekookt en liggen nu gehalveert en schoongemaakt in de marinade om later gegratineerd te worden.
Rest komt straks wel weer.
Ik geef het domein nu over aan Bluezz die de stoofpeertjes heeft gekookt en nu de knolselderij te lijf gaat om straks puree van te maken.
Het was een soort souflé met en kapje van bladerdeeg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:27 schreef Duderella het volgende:
Oeh, dat ziet er spectaculair uit! Gaaf! Is dat een soepje met eenn soort kapje van brood of zo?En wat voor soep? Leuk zeg! Die ga ik onthouden.
Ja ik kom maar niet onlinequote:
lekker, wij ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:43 schreef borisz het volgende:
*burp* lekker gegeten. Schandalig veel vis en vlees op
Lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |