Woeiquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:27 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
op je werk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:55 schreef MissHobje het volgende:
Hier gezellig gemaakt, kaarsjes.. toastjes, chippies
Je piemel is gegroeid?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
gvd ik ben ook eens een x ziek en ik lijk wel een vent, bah
truste ook voor bluezz.quote:
Wie zegt dat ik in bed lig?quote:
Je tv in de keuken en je groenten schoonmaken in bed. Volkomen normaalquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
truste ook voor bluezz.ik ga ook zo weer een poging wagen. heb de tv weer terug in de huiskamer inmiddels, nu nog even een paar winterpenen aan t schoonmaken voor zaterdag. net alsof dat heel normaal is midden in de nacht in bed
Niemand maar daar ging ik van uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in bed lig?
[..]
Je tv in de keuken en je groenten schoonmaken in bed. Volkomen normaal![]()
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Tuurlijk, maar soms is blijven zitten ook nog ff lekkerEn toch ga ik nu
Werkze nog
We staan met 2 op 44 man. En er zijn 2 nachtomlopen, maar die zijn allebei langdurig ziek. We zijn echt maar met 2, tenzij er een bewoner ineens heel erg ziek wordt, dan komt het nachthoofd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Sta je met zijn 2 op 30 man/vrouw? Krijg je nog een 'omloop' erbij?
De snelwegen liggen vol sneeuw. Nederland kloteland gvd. Slapen! Bijna thuis.quote:Op vrijdag 25 december 2009 05:26 schreef MissHobje het volgende:
Zo das behoorlijk pittig lijkt me zeg!
Succes nog effies..
Ps: kijk je uit zo op de weg? tiefus glad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |