Het is inderdaad een heel raar gevoel dat ze er gewoon niet is! Vorig jaar met kerst had ze op ieder bordje een ingepakt cadeautje liggen, dat bleek een kaars te zijn. Deze kaarsen hebben wij toen op haar kist tijdens de dienst gebrand en gister had ik ze heel subtiel in een hoekje van de kamer aangedaan. Dat was een heel heftig gezicht, die kaarsen zo te zien branden... Wat dan wel weer fijn was, dat het toch het 'idee' gaf dat ze erbij was... (stom he, dat je van zoiets symbolisch kan gaan janken...)....quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste jaar een raar gevoel dat iemand er niet meer (bij) is.
Ik heb het ook zo gevoeld toen mijn eigen moeder (heel lang geleden) overleed. De eerste keer mijn verjaardag zonder haar te vieren voelde bijvoorbeeld heel raar aan.
Het slijt in de loop der jaren wel, dat gevoel, maar zelfs nu nog denk ik wel eens: "had ze dit nog maar mee kunnen maken".
Mijn computertje is ook fan van het gevreesde 'blauwe scherm'. Dat heb ik echt heeeeeeeel vaak. En de laatste tijd loopt mijn computer ook steevast vast als ik uitzending gemist kijk op groot beeld. Stom he? Geen idee wat dat kan zijn...quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, wat kut van je computer! En wat een geluk bij ongeluk dat je foto's op een stick had gezet!
Doe een yoga-oefening, kijk naar buiten, tover een glimlach op je gezicht en begin opnieuw met je koor-dingetjes (zucht)....quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Hij draait hier weer als een zonnetje, maar toch rot. Ook al mijn post van het koor bijv. ben ik kwijt, want dat zat allemaal in de mail.
Nou ja, het is allemaal niet zo heel erg, gewoon relativeertje doen
Het was bedoeld als grapje, maar ik snap helemaal dat het iemand tot rust kan brengen hoor! Maar dan vermoed ik dat het vooral gaat om de ademhaling ...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Duderella het volgende:
Nou dat is vast een grap, over de yoga, maar dat helpt bij mij dus wel enorm, met relativeren en weer even terug gaan naar waar het om draait.
Yoga is toch zo fantastisch.
Kind, ik ben dag en nacht het zonnetje in huis hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:08 schreef Tezz het volgende:
Doe een yoga-oefening, kijk naar buiten, tover een glimlach op je gezicht en begin opnieuw met je koor-dingetjes (zucht)....
Kijk, that's the spirit!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, ik ben dag en nacht het zonnetje in huis hier
Aan de ademhaling doet mijn juf eigenlijk niets. Dat verschilt erg per leraar, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het was bedoeld als grapje, maar ik snap helemaal dat het iemand tot rust kan brengen hoor! Maar dan vermoed ik dat het vooral gaat om de ademhaling ...
Leuk is dat! 's Nachts aan de hand van cabaretfragmenten bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef borisz het volgende:
Ja op radio 1 blikken ze terug op dit decennium. Vandaag is 2004 aan de beurt. Geen bal op de tv, maar op de radio des ter meer. Ik zap tussen 1, 2 en 3FM.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:11 schreef Den_Haag het volgende:
mp3 cd's klaar, adressen ingesteld. helemaal klaar voor vertrek
* Den_Haag zegt ie vanuit de auto met de laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |