abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 december 2009 @ 23:13:19 #101
22592 crew  Ole
pi_76061206
oh jee, het is echt erg bloes!
Heb je niet zo'n handig type die in elk geval nog even je bestanden kan kopieren?
(veilige modus al geprobeerd, en dan systeemherstel? )
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 25 december 2009 @ 23:39:17 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76062137
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef Ole het volgende:
oh jee, het is echt erg bloes!
Heb je niet zo'n handig type die in elk geval nog even je bestanden kan kopieren?
(veilige modus al geprobeerd, en dan systeemherstel? )
Dat hadden we allemaal al geprobeerd. Er zat echt niets anders op dan gewoon formatteren en haar oude windowsXP besturingssysteem er weer opnieuw opzetten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:03:18 #103
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_76063038
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker

Ik ben er weer... maar ik ben alles kwijt Foto's heb ik een paar weken geleden op een stickje gezet, maar voor de rest is het droevig.
En bij het installen van een antivir programma kreeg ik wéér een blauw scherm
Blegh, dat is balen zeg draaide ie op vista of op XP?
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:12:52 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76063403
Ouwe XP-versie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2009 @ 00:51:43 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76064783
Zo weer thuis . Was gezellig. Eerst gegeten en toen kerstspelletje. Bekende dobbelstenen cadeau spel ofwel je weet pas aan het einde wat je hebt . Uiteindelijk een paar aardige pennen, badeenden en een adidas comboset, deo + douchegel etc
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:56:56 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76064936
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:51 schreef borisz het volgende:
en een adidas comboset, deo + douchegel etc
Ik ruik je helemaal hier.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 26 december 2009 @ 01:03:25 #107
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_76065137
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef golfer het volgende:
Ouwe XP-versie.
Oh shit, ik heb ook een oude XP machien, echt rap is ie niet maar gelukkig geen chrash gehad (tot nu toe knocks wood) wel balen als je een hoop kwijt bent Bloessie
pi_76065871
Nah, ik heb jullie nog
pi_76069013
goedemorgen. wat kl*te van je comp bluez. hier rot geslapen als 1ste besloot er 1 of andere idioot ergens hier in de flat nog wat te gaan timmeren om 1.45uur. en omdat ik koortsig was lag ik toch al niet zo relaxed. nu even met kopje thee terug in bed, douchen enzo en dan keihard aan de slag hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2009 07:52:15 ]
pi_76069264
Hmm SOL, klinkt nog niet best!

Wij hebben een heerlijke eerste kerstdag gehad! Het begon behoorlijk emotioneel (we zijn begin dit jaar de moeder van mijn man verloren, dus het was heftig zo'n eerste kerst zonder haar), maar daarna besloten we dat we haar gewoon elk uur van de dag missen en dat kerst juist een gelegenheid moet zijn om je zorgen even opzij te zetten en dat we dus ook moesten genieten. Dat is gelukt!

Het eten verliep vlekkeloos, ik kreeg veel complimentjes en het was ook echt lekker! Een supermenu, gewoon relaxed, goed voorbereid en heerlijk eerlijk!

Daarna hebben we het grote woordenboekspel gedaan. G-E-N-I-A-A-L!
Het gaat zo: eentje uit de groep zoekt in het woordenboek een woord waarvan je zeker weet dt niemand het kent (en geloof me, dat zijn er genoeg). De betekenis ervan wordt op een papiertje geschreven. Vervolgens schrijven alle deelnemers ook een betekenis van dat woord op een papiertje (verzonnen natuurlijk, want je hebt geen idee wat wrenzen, ecrit, lollarden of bijvoorbeeld scabies is!)
Alle betekenissen worden door de woorduitzoeker een voor 1 opgelezen, alsof het de echte betekenis is. De groep moet kiezen welke betekenis het meest plausibel is.
Je krijgt punten voor elke keer dat je het goed raadt, maar ook punten voor elke keer dat jouw betekenis gekozen wordt door een ander.
Echt hilarisch! Zo grappig wat voor betekenissen er om de hoek komen kijken en hoe wonderbaarlijk creatief iedereen kan zijn!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76069273
Woordenboekspel is geniaal
En bij ons in de familie houdt je er hoe dan ook gevleugelde woorden aan over
pi_76069319
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:16 schreef freecell het volgende:
Woordenboekspel is geniaal
En bij ons in de familie houdt je er hoe dan ook gevleugelde woorden aan over
Ik vond het echt heel leuk! Zelfs mijn dochter van zeven deed mee. Ze vond het prachtig dat wij ook allemaal geen idee hadden wat het woord betekende, dus ze zocht echt naar creatieve betekenissen. Het vergde wel wat aanpassingsvermogen van de voorlezer, want de woorden die mijn dochter opschreef waren natuurlijk niet correct gespeld en geen samenhangend geheel, maar er stond wel iets zinnigs, hihihi....
pi_76069441
klinkt als een heerlijke dag tezz! hier verloopt alles vlotter dan gepland. huiskamer nog een paar dingen opruimen en dan stofzuigen en dweilen. keuken, wc en gang ook nog even meenemen en dan klaar. dan even boodschappen doen en dan heb ik zelfs nog tijd om leuke kleding aan te doen en make-up op en te beginnen aan de lunch. dan mag ik na de lunch even chill op de bank terwijl ex zich voor t diner mag uitleven
pi_76069598
herstel....eerst maar weer even douchen, zweet me te pletter lolz. zit nu ingesloten op de bank, grootste deel huiskamer gedweild
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2009 @ 10:15:45 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76069804
Mogge

Woordenboekspel is leuk . Doen ze ook altijd in die show van Linda, Jeroen v Koningingsbrugge en Peter Heerschop(vroeger met Beau). SOL je doet wel rustig aan als je ziek bent
pi_76070040
op de één of andere manier voel ik me een stuk beter. wat is dat toch als er druk op staat alles een stuk vlotter gaat maargoed ben er nog niet Boodschappen net even snel gedaan dus ik hoef niet meer naar buiten. nu even snel gang, wc en keuken dweilen en dan klaar met het huishoudelijje gedeelte. ben gelukkig niet misselijk meer dus ga heerlijk genieten van al het lekkers. zo rookpauze voorbij.
pi_76070687
stupid me: zit hier te foeteren op mijn broek die niet over mijn laarzen heenging, ohja skinnyjeans gaan dus in je laarzen
pi_76071719
we krijgen visite straks hoor ik net. Gezellig! Even wat hapjes bedenken volgens het nix-in-the-fridge principe. Gaat vast lukken!
pi_76071805
beterschap sollie

kersteten gister was gezellig. de soep viel goed in de smaak. En meteen nog twee setjes ski's kunnen lenen voor de wintersport. Zelfs een setje was nog eigenlijk niet op de markt is
pi_76071884
Heerlijk uitgeslapen

Tezz, is het alweer bijna een jaar geleden dan dat je schmoeder is overleden, wat gaat het hard
pi_76071901
Ik blijf toch maar bij mijn originele plan qua hapjesvoedsel: kebabjes met knoflookyoghurt dip, roomkaas met zalm en wraps. Misschien nog wat fancy spul erbij verzinnen, maar mijn gasten zijn van het type 'wat-de-boer-niet-kent...'. Ach ja, als het maar gezellig is!!!!!!
pi_76071950
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk uitgeslapen

Tezz, is het alweer bijna een jaar geleden dan dat je schmoeder is overleden, wat gaat het hard
Yep, dat was in maart. Vorig jaar met kerst wilde ze perse zelf koken (nou ja, vleesfondue). Wij vonden dat toen eigenlijk onverantwoord, omdat ze toen al heel ziek bleek te zijn en eigenlijk niet de kracht had om negen mensen te entertainen, maar achteraf snap ik heel goed dat ze dat zelf wilde doen.
Met oud/nieuw is toen haar zus uit Italie gekomen. Die heeft dat achteraf ook heel goed aangevoeld dat dit 'de laatste kans' was. Raar idee hoor, dat ze er vorig jaar nog gewoon was!!!
Schoonvader en manlief doen het bijzonder goed trouwens. Intens verdriet, maar zeker ook doorgaan met je leven en genieten van de kleine dingen om je heen.
pi_76071993
Hoe oud was ze?
pi_76072429
wat heftig allemaal he tezz ik ben helemaal klaar hier, lunch staat al geserveerd op een mooi gedekte tafel, alle kaarsjes en lampjes gezellig aan. laat milou en cnk nu maar komen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:19:27 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76074249
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:06 schreef Tezz het volgende:
. Raar idee hoor, dat ze er vorig jaar nog gewoon was!!!

Dat is altijd het eerste jaar een raar gevoel dat iemand er niet meer (bij) is.
Ik heb het ook zo gevoeld toen mijn eigen moeder (heel lang geleden) overleed. De eerste keer mijn verjaardag zonder haar te vieren voelde bijvoorbeeld heel raar aan.
Het slijt in de loop der jaren wel, dat gevoel, maar zelfs nu nog denk ik wel eens: "had ze dit nog maar mee kunnen maken".
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:39:51 #126
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76075032
Tezz,wat klinkt het toch altijd oergezellig bij jou. En mooi dat er ook een plek is voor emotie, maar jullie daarna ook weer kunnen genieten. Dat is misschien wel het mooiste eerbetoon aan haar.

Bluezz, wat kut van je computer! En wat een geluk bij ongeluk dat je foto's op een stick had gezet!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_76075289
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is altijd het eerste jaar een raar gevoel dat iemand er niet meer (bij) is.
Ik heb het ook zo gevoeld toen mijn eigen moeder (heel lang geleden) overleed. De eerste keer mijn verjaardag zonder haar te vieren voelde bijvoorbeeld heel raar aan.
Het slijt in de loop der jaren wel, dat gevoel, maar zelfs nu nog denk ik wel eens: "had ze dit nog maar mee kunnen maken".
Het is inderdaad een heel raar gevoel dat ze er gewoon niet is! Vorig jaar met kerst had ze op ieder bordje een ingepakt cadeautje liggen, dat bleek een kaars te zijn. Deze kaarsen hebben wij toen op haar kist tijdens de dienst gebrand en gister had ik ze heel subtiel in een hoekje van de kamer aangedaan. Dat was een heel heftig gezicht, die kaarsen zo te zien branden... Wat dan wel weer fijn was, dat het toch het 'idee' gaf dat ze erbij was... (stom he, dat je van zoiets symbolisch kan gaan janken...)....

Ze was trouwens 59 toen ze stierf.

Maar, een herrinnering is een fantastisch bezit..........
pi_76075355
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, wat kut van je computer! En wat een geluk bij ongeluk dat je foto's op een stick had gezet!
Mijn computertje is ook fan van het gevreesde 'blauwe scherm'. Dat heb ik echt heeeeeeeel vaak. En de laatste tijd loopt mijn computer ook steevast vast als ik uitzending gemist kijk op groot beeld. Stom he? Geen idee wat dat kan zijn...
Heb voor de zekerheid ook maar even al mijn foto's op dvd gebrand en ga binnenkort maar langzaamaan eens zoeken naar een nieuw computerbeestje!
pi_76075948
Hij draait hier weer als een zonnetje, maar toch rot. Ook al mijn post van het koor bijv. ben ik kwijt, want dat zat allemaal in de mail.
Nou ja, het is allemaal niet zo heel erg, gewoon relativeertje doen
pi_76076085
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Hij draait hier weer als een zonnetje, maar toch rot. Ook al mijn post van het koor bijv. ben ik kwijt, want dat zat allemaal in de mail.
Nou ja, het is allemaal niet zo heel erg, gewoon relativeertje doen
Doe een yoga-oefening, kijk naar buiten, tover een glimlach op je gezicht en begin opnieuw met je koor-dingetjes (zucht)....
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:13:51 #131
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76076260
Nou dat is vast een grap, over de yoga, maar dat helpt bij mij dus wel enorm, met relativeren en weer even terug gaan naar waar het om draait.

Yoga is toch zo fantastisch.
pi_76076706
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Duderella het volgende:
Nou dat is vast een grap, over de yoga, maar dat helpt bij mij dus wel enorm, met relativeren en weer even terug gaan naar waar het om draait.

Yoga is toch zo fantastisch.
Het was bedoeld als grapje, maar ik snap helemaal dat het iemand tot rust kan brengen hoor! Maar dan vermoed ik dat het vooral gaat om de ademhaling ...
pi_76076777
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:08 schreef Tezz het volgende:

Doe een yoga-oefening, kijk naar buiten, tover een glimlach op je gezicht en begin opnieuw met je koor-dingetjes (zucht)....
Kind, ik ben dag en nacht het zonnetje in huis hier
pi_76076810
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Kind, ik ben dag en nacht het zonnetje in huis hier
Kijk, that's the spirit!
pi_76076841
Visite komt zo, ik zal maar eens mijn haar gaan fohnen, de kaarsjes aan gaan steken, de openhaard aan gaan doen, ijsklontjes maken, zalmrolletjes rollen, appelflappen de oven in schuiven en mijn kerstgezicht op gaan zetten!!!!! (zozo ik heb het nog druk de komende 20 minuten, hihi....)
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:39:03 #136
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76077149
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:24 schreef Tezz het volgende:

[..]

Het was bedoeld als grapje, maar ik snap helemaal dat het iemand tot rust kan brengen hoor! Maar dan vermoed ik dat het vooral gaat om de ademhaling ...
Aan de ademhaling doet mijn juf eigenlijk niets. Dat verschilt erg per leraar, heb ik begrepen.
En ik weet niet precies wat ze wel doet, maar het werkt wel!

Veel plezier met de visite Tezz!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2009 @ 14:50:31 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76077451
Net op de radio een groot *slik* moment. Een stukje uit de laatste Nachtdienst van Wim Rigter.
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:51:51 #138
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76077486
O dat is wel slikken ja. Was het een terugblik of zo?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2009 @ 14:53:34 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76077544
Ja op radio 1 blikken ze terug op dit decennium. Vandaag is 2004 aan de beurt. Geen bal op de tv, maar op de radio des ter meer. Ik zap tussen 1, 2 en 3FM .
pi_76077657
Radio is sowieso fijn vind ik.

Mijn eerste muziekje ook alweer binnen
  Moderator / Miss SHO zaterdag 26 december 2009 @ 15:05:41 #141
22592 crew  Ole
pi_76077852
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef borisz het volgende:
Ja op radio 1 blikken ze terug op dit decennium. Vandaag is 2004 aan de beurt. Geen bal op de tv, maar op de radio des ter meer. Ik zap tussen 1, 2 en 3FM .
Leuk is dat! 's Nachts aan de hand van cabaretfragmenten bijvoorbeeld
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_76081591
avond

Gister nog Best of Top 2000 a gogo gekeken. Zaten er mooie ontroerende fragmenten in. Vooral grappig met Sammy van Ramses
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2009 @ 18:56:35 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76083003

Eend in portsaus , haricots verts met een spekje er om heen en gegratineerde aardappelen . Niet op de foto de stoofpeertjes
pi_76083169

straks broccoli-soepje en daarna rollade. zelfde als christmas-eve
pi_76083250
mp3 cd's klaar, adressen ingesteld. helemaal klaar voor vertrek
* Den_Haag zegt ie vanuit de auto met de laptop
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2009 @ 19:12:25 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76083264
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:11 schreef Den_Haag het volgende:
mp3 cd's klaar, adressen ingesteld. helemaal klaar voor vertrek
* Den_Haag zegt ie vanuit de auto met de laptop

Have fun
pi_76083714
thanx
pi_76083978
hier een heel erg gelukkig vrouwke. ben nu bezig met de ene helft van het hoofdgerecht. de andere helft eten we morgenmiddag op. Milou en cnk liggen nu samen languit op de bank 'babe' te kijken. eerder waren ze druk bezig met lego en boksen met van die hiejhee kreten het is gewoon helemaal relaxed vandaag en met te veel eten dus
pi_76085871
The Queen kijken
pi_76086711
ons menu was een heerlijke lunch. daarna gerookte eendenborst op een bedje van ijsbergslaai en framboos. toen gerookte kipfilet met koriander en nog meer.toen voor milou granaatappelijs. wij hadden een soort van granaatappelspoom. daarna haas met sinaasappellikeur, pompoen-aardappelpuree, stoofpeer en eend met granaatappel. haasje ligt nu dus lekker te zwemmen in de saus voor morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')