Die is er geboren en heeft er gewoont, dat valt weer een klasse hoger.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Maharbal het volgende:
Ik zie trouwens "beroemde mensen die in Leeuwarden zijn geweest" maar waar is de internationaal beroemde Leeuwarderse Matahari?!
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Faceoff het volgende:
precies de reden dus dat ik nooit bij du Nord kom, de doelesteeg.
Te veel strontvervelende straalbezopen braljongeren om in rust van je broodje te kunnen genieten
hoewel ik in de "Tel Aviv" ook altijd even "Hoi" tegen Omar zeg.
Wat me daar niet alleen sneller eten, maar ook een biertje erbij oplevert. Probeer dat in du Nord(of waar dan ook in de doel(loz)esteeg) maar eens
Daarom zeg ik Leeuwarderse!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die is er geboren en heeft er gewoont, dat valt weer een klasse hoger.
Volgens mij is uit dat plaatje alleen Ricky in Leeuwarden geboren.
Paal?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Sniwwadden!
en waarom staat paal niet in de OP?
Ik denk die bij de Kleine Leeuwarder voorquote:
Dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk die bij de Kleine Leeuwarder voor
Die had geen plaatje bij z'n naamquote:
Ik moest er eerst een account voor aanmaken.quote:
Ik heb die wiki laatst nog aangepast zonder dat ik in hoefde te loggenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik moest er eerst een account voor aanmaken.
Hophop open fotosoep of een ander bewerkingsprogramma, open je E30 plaatje en druk op resize to : ''insert forum formaat'' en uploaden maarquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Maharbal het volgende:
Als iemand nou 's een plaatje van m'n E30 maakt, kan ik er ook tussen.
Wat is het formaat?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hophop open fotosoep of een ander bewerkingsprogramma, open je E30 plaatje en druk op resize to : ''insert forum formaat'' en uploaden maar
quote:
quote:Nieuw usericon uploaden
Let erop dat je nieuwe usericon aan de volgende eisen voldoet. Dit is belangrijk, je krijgt een foutmelding als je je hier niet aan houdt:
Je mag in je huidige abonnement () maximaal 10 icons uploaden
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 10240 bytes (10 kB).
Het formaat moet 60 bij 60 pixels zijn (kleiner mag, groter niet)
De bestandsnaam, inclusief extensie, mag niet langer zijn dan 20 tekens
De volgende bestandsformaten zijn toegestaan: .jpg .gif .png
Een record zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
TVP! voor de tweede pagina...jaja
Hardstikkene mooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Maharbal het volgende:
Nou, een usericon! Misschien moet ik ooit maar eens iets moois maken.
En die is ook wel zeer tof.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef -Jay-20- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi achtergrondje van Sniwadden voor de liefhebbers...
Ziet er mooi uit ! Die van mij is ongeveer hetzelfde maar het was grijs weer, misschien post ik die straks nogquote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef -Jay-20- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik wil de linkjes wel bij elkaar zoeken, zodat Ensaf ze in de wikiOP gooit. Hij heeft daar een accountquote:
Doen we!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil de linkjes wel bij elkaar zoeken, zodat Ensaf ze in de wikiOP gooit. Hij heeft daar een account
1 |
Bedankt!quote:
Die van jou is lekker rustgevend.quote:
Ik weet dat die van mij druk isquote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die van jou is lekker rustgevend.
Dat compenseert een beetje voor Justmattie.
Hehequote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb het over snackjes, dus patat en die bende
Ik ken die mensen daar ook en vind t wel leuk om altijd een praatje te maken. Ook 's middags als ze eens werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef justmattie het volgende:
Bij Du Nord werkt een turkse gast die bij mij op de opleiding zit, altijd wel mooi om daar even te ouwehoeren dan s'nachts
Was een keer met een vriend erheen en die riep gewoon 'Hey Boulahrouz!'quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Iedereen denkt na het stappen dat ze die lui daar kennen. "HEY (insert random turkse naam), HOE IS HET KEREL?!" in de hoop dat ze opvallen en eerder een broodje krijgen.
Is hij dezelfde Omar van Big Ben? Geweldige tent en geweldige mensenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Faceoff het volgende:
precies de reden dus dat ik nooit bij du Nord kom, de doelesteeg.
Te veel strontvervelende straalbezopen braljongeren om in rust van je broodje te kunnen genieten
hoewel ik in de "Tel Aviv" ook altijd even "Hoi" tegen Omar zeg.
Wat me daar niet alleen sneller eten, maar ook een biertje erbij oplevert. Probeer dat in du Nord(of waar dan ook in de doel(loz)esteeg) maar eens
Heldquote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef -Jay-20- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is dat sun hele grote vent?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is hij dezelfde Omar van Big Ben? Geweldige tent en geweldige mensen
Waarom heeft iedereen over 'shoarma/döner na het uitgaan'? Ik eet t ook gewoon 's middagsHeerlijk!!
Ik zou niet weten hoe Dönder smaakt als ik nuchter ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen over 'shoarma/döner na het uitgaan'? Ik eet t ook gewoon 's middagsHeerlijk!!
Wij gingen vroeger na het stappen altijd naar die shoarmatent aan het einde (begin?) van de Nieuwestad, Jeruzalem ofzo... Ultiem lekkere shoarma/donner... Met een lekker glas melk... Om 04:30... Heerlijk!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
We moeten Groningen inhalen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Held
Jullie gaan echt snel!
En die talen in de OP![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Dönder smaakt als ik nuchter ben.
Da's nou nog eens iets om te proberen voor ik dood ga!
Bedoel je die die een stuk om de hoek ligt daar bij de Harmonie?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger na het stappen altijd naar die shoarmatent aan het einde (begin?) van de Nieuwestad, Jeruzalem ofzo... Ultiem lekkere shoarma/donner... Met een lekker glas melk... Om 04:30... Heerlijk!![]()
Maar die tent is nu opgedoekt geloof ik...
Die ja! op de hoek, in de buurt van die ijzerhandel.... Rouwerda ofzo...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Bedoel je die die een stuk om de hoek ligt daar bij de Harmonie?
Bij die afgebrande Chinees in de buurt?
Dat is Toetanchamon, als je kebab besteld krijg je stukken vlees, bestel je shoarma krijg je geschaafd vleesquote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Bedoel je die die een stuk om de hoek ligt daar bij de Harmonie?
Bij die afgebrande Chinees in de buurt?
Ze zijn alle 3 aardig grootquote:
Dacht dat Toetanchamon die griek was... tegenover de Harmonie..quote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is Toetanchamon, als je kebab besteld krijg je stukken vlees, bestel je shoarma krijg je geschaafd vlees
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Dönder smaakt als ik nuchter ben.
Da's nou nog eens iets om te proberen voor ik dood ga!
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef justmattie het volgende:
Doner smaakt altijd lekker, dronken of niet
Oh ja, da's waar ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is Toetanchamon, als je kebab besteld krijg je stukken vlees, bestel je shoarma krijg je geschaafd vlees
Nee dat is Rhodos Palacequote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Dacht dat Toetanchamon die griek was... tegenover de Harmonie..
Hoe heeft hij dat gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook.
Kameraad van mij heeft daar een toegangsverbod gekregen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Trouwens, jouw Friese topic in het Elfstedentocht-rubriek![]()
Weet niet heel veel van die avond meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee dat is Rhodos Palace![]()
[..]
Hoe heeft hij dat gedaan?
Ja!quote:
Ook best goed hoor. Döner(meerdere vleessoorten), Falafel, allerlei andere producten daar vandaan, patat...quote:
JustMattie heeft even iets uit te leggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom is mijn usericon weg uit de OP? Ik stond er wel in.
Bij dezen benoemen we jou maar als Wiki updater voor Leeuwardenquote:
Zal goed staan op mijn CV!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij dezen benoemen we jou maar als Wiki updater voor Leeuwarden
Neeej, tegenover olympus is tel aviv, jeruzalem is die aan t einde van de weaze (die van de smaakpolitie).quote:
Dat is toch Shalom?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Neeej, tegenover olympus is tel aviv, jeruzalem is die aan t einde van de weaze (die van de smaakpolitie).
Oh da's dus bij Bartelhiem (Betlehem) in de buurt.quote:
Welterusten weest wel!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, kansloze rukker.
Ik ga maar 's slapen, morgen weer werken. Oant moarn enzo.
Ik heb een vriendin, dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 24 december 2009 00:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, kansloze rukker.
Ik ga maar 's slapen, morgen weer werken. Oant moarn enzo.
Nooit geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:55 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik bedoelde deze trouwens, met die ultiem goede shoarma/donner:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=nieuwestad,+leeuwarden&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.891082,113.818359&ie=UTF8&hq=&hnear=Nieuwestad,+Leeuwarden,+Friesland,+The+Netherlands&ll=53.201868,5.789645&spn=0,359.972212&z=16&layer=c&cbll=53.201728,5.789653&panoid=RCV24un8nzqCgwyI9kTSow&cbp=12,311.97,,1,-0.63
Maar die is nu helaas weg dus...![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:25 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Las ik gister in de krant, wel jammer weer
Ach, zolang Hout van Bob niet stopt is er nog hoop.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Kvack het volgende:
Jammer, er blijven steeds minder kleine ondernemers over in Leeuwarden
Hoorde ook al vaag iets over Bob de Jong die ermee stopt. Dat zou echt minder zijn.
Wie weet begin ik ooit met mijn plan om een eet en muziek-cafe/ 2dehands platen en boeken winkel met cult/ horror film avonden in 1 pand te beginnen
Het liefst in de Waag
Dat moet ook weer eens georganiseerd worden trouwens, die horror avonden die de bioscoop vroeger had.
Had er nooit van gehoord, maar wat er op google over te vinden is klinkt dat wel vrij tof.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef neen het volgende:
Al eens van Ciname Ascona gehoord? Met van die obscure shit.
Waar zit dat dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef neen het volgende:
Al eens van Ciname Ascona gehoord? Met van die obscure shit.
Niet echt ergens maar soms hebben ze een soort thema avond, laatst nazi avond in het Filmhuis en een tijdje terug Girls with Guns in de oude Philips fabriek.quote:
Niet echt mijn genre films zeg maarquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef neen het volgende:
[..]
Niet echt ergens maar soms hebben ze een soort thema avond, laatst nazi avond in het Filmhuis en een tijdje terug Girls with Guns in de oude Philips fabriek.
Hun twitter in de gaten houden helpt wel wat
Als hoofdfilm in de Philips fabriek was het een of andere vage Belgische film met Herman van Veen erin. Een ware kutfilmquote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet echt mijn genre films zeg maar
QFTquote:Op donderdag 24 december 2009 14:29 schreef justmattie het volgende:
Sowieso is naar de film gaan tegenwoordig al niks meer aan, je betaald je blauw aan een bak popcorn en 2 bier
Jawel, maar dan heb je van die C-filmsquote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef neen het volgende:
O, de entree was 2,50 ofzo geloof ik en het bier 1 euro ofzo
[ afbeelding ]
Inderdaad, geniaal!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb je van die C-films
De prijzen zijn gewoon omhoog gegaan dit jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef justmattie het volgende:
Hadden ze daar maar eens bier voor een euro
Op noord mag het wel, gewoon 6 halen en mee naar boven sjouwenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
De prijzen zijn gewoon omhoog gegaan dit jaarniet dat ik nog vaak haal
je mag het toch niet meer meenemen
Eastside, liwwadden-oostquote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op noord mag het wel, gewoon 6 halen en mee naar boven sjouwen
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:55 schreef justmattie het volgende:
Dan noem je ook weer een tribune
Sneak Preview?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef neen het volgende:
Ik ga de laatste tijd ook echt nooit meer, voorheen vaak nog wel op de dinsdagavond naar dat gedoe van 5 euro... hoe heet het ook alweer
Ben er wel eens geweest met een kamaraad.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op noord mag het wel, gewoon 6 halen en mee naar boven sjouwen
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:00 schreef neen het volgende:
[..]
Ja dat ja en dan een zak van de Mc Donalds meenemen
Juist, en als je 2 bekers leeg hebt zijn de andere 4 doodquote:Op donderdag 24 december 2009 15:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest met een kamaraad.
Twee traytjes voor de eerste helft, en twee voor de tweede. Dan ben je meer kwijt aan bier dan aan de kaartjes en ben je nog nergens omdat er maar 2% in zit.
5 euro toch? Ik heb dat ding ook nog gehad toen ik een blauwe maandag op de NHL zatquote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n NHL Filmpas, kon je voor 7.50 naar de bios.
Ach, bij een voetbalwedstrijd stel ik niet al te hoge eisen aan de versnaperingen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Juist, en als je 2 bekers leeg hebt zijn de andere 4 dood
Oh kan ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef neen het volgende:
[..]
5 euro toch? Ik heb dat ding ook nog gehad toen ik een blauwe maandag op de NHL zat
Nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ach, bij een voetbalwedstrijd stel ik niet al te hoge eisen aan de versnaperingen.
Nou, behalve laatst.quote:
Of patat die half gaar isquote:Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nou, behalve laatst.
Ik daar een hamburger bestellen, bleek dat deze medium was in plaats van rare!
En daarnaast vond ik de sla wat te grof gesneden.
Dus toen ging ik wel even terug.
Ik miste er een doelpunt door!
Zelfde hier, maar ik vergeet altijd op te letten als de cijfers bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef neen het volgende:
Ik koop altijd een programmaboekje om tot de conclusie te komen dat ik weer niets heb gewonnen.
Het staat op zo'n bord altijd, daar check ik het ffquote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar ik vergeet altijd op te letten als de cijfers bekend worden gemaakt.
Ah! Welk bord dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef neen het volgende:
[..]
Het staat op zo'n bord altijd, daar check ik het ff
Ah die ene, die van dinges!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Ensaf het volgende:
De Surprisegast in die Colatruck bij de Oldehove was niemand minder dan.......
Fred Butter!
Ik denk eerder dat hij een nieuwsbericht heeft gelezenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat je die man kent.. dat je dit weet.. niet te geloven
Hoorde zijn naam op de TV, Google deed de rest.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat je die man kent.. dat je dit weet.. niet te geloven
Misschien dat 'ie wat voicemails heeft ingesproken.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:36 schreef neen het volgende:
En voor 10 euro mocht je het toch zelf inspreken?
Ik las ergens dat je voor 10 euro zelf brilsmurf in mocht spreken.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Misschien dat 'ie wat voicemails heeft ingesproken.
Spreken of inspreken?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef neen het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je voor 10 euro zelf brilsmurf in mocht spreken.
Voor die 10 euro kon je weer 5 bier halenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef neen het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je voor 10 euro zelf brilsmurf in mocht spreken.
Als je het zo bekijkt had ik het wel geweten.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voor die 10 euro kon je weer 5 bier halen
Of een traytje schultenbrau en dan daar bij dat gedoe zitten tussen de schrans en het LC gebouwquote:Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voor die 10 euro kon je weer 5 bier halen
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef neen het volgende:
[..]
Of een traytje schultenbrau en dan daar bij dat gedoe zitten tussen de schrans en het LC gebouw
Mn moeder zat zonet er even naar te kijken, ik dacht dat is wel iets voor in de OP, en verrek die Ensaf heeft het hier alweer staanquote:Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef Ensaf het volgende:
Trouwens, voor wie niets te doen heeft met de feestdagen: Hier een webcam van het oldehoofsterkerkhof!
http://www.leeuwardercourant.nl/webcam/
1 |
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef Ensaf het volgende:
Jammer dat het nu allemaal weer wegsmelt.
Mar heb net wel even een sneeuwpop voor de auto van een kameraad gebouwd zodat 'ie straks niet weg kan rijden.
Ga ik doen! Wordt het ook geupdatequote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef Ensaf het volgende:
Zag net iemand vallen op de Oldehovecam
Justmattie: Als je
[ code verwijderd ]
in de openingspost zet, ziet iedereen hoe de Oldehove er bij staat op het moment dat de OP wordt geladen
Tuurlijk, we moeten toch geen saaie dingen in de op van ons geliefde topic.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef justmattie het volgende:
[..]mooie streken
![]()
![]()
![]()
[..]
Ga ik doen! Wordt het ook geupdate?
Waarvan aktequote:Op vrijdag 25 december 2009 13:30 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Tuurlijk, we moeten toch geen saaie dingen in de op van ons geliefde topic.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:37 schreef justmattie het volgende:
Fix je daar ook even een live linkje van :7 ?
1 2 | [img]http://srv03.sittyweb.nl/~sitecam202/modules/FTPRefresh/image.php?cid=MjA1&seq=10[/img] |
Doe ook maar bij mij, ram er dwars doorheenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef Ensaf het volgende:
Jammer dat het nu allemaal weer wegsmelt.
Mar heb net wel even een sneeuwpop voor de auto van een kameraad gebouwd zodat 'ie straks niet weg kan rijden.
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:49 schreef neen het volgende:
Voorpagina foto's van Heerenveen en Cambuur supporters gisteren in de krant was trouwens wel leuk
Met dit weer is die meuk toch keihard en ijs geworden? Daar ga ik niet doorheen rammen, zonde van het plaatwerk/je onderkant (dan kun je nog een Niva hebben, stuk gaat er vaak wel ietsquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe ook maar bij mij, ram er dwars doorheen
Zou 't niet een paar deukjes opleveren?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe ook maar bij mij, ram er dwars doorheen
memo aan mezelf: bodemplaatbeschermer kopenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zou 't niet een paar deukjes opleveren?
Die smeltende sneeuw werd makkelijk ijs.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
memo aan mezelf: bodemplaatbeschermer kopen
Hier he: http://lc.x-cago.com/today.vmquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
[ afbeelding ]
't zelfde!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:16 schreef BluesRebel het volgende:
Oh en fijne feestdagen voor degene die het vieren. Anderen; fijn weekend
Dankjequote:
Vind ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Goutum hoort ook bij Leeuwarden toch?
Goed genoeg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Goutum hoort ook bij Leeuwarden toch?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:37 schreef justmattie het volgende:
Gezellig aftellen bij de Oldehove met ene Ferd C._!
Wat gezelliiiigggquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:37 schreef justmattie het volgende:
Gezellig aftellen bij de Oldehove met ene Ferd C._!
Je bent terugquote:
quote:
quote:
Je klinkt als een wijf.quote:
quote:
Je kent me niet eensquote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
WEET JIJ WEL...
DAT JIJ ERG OP IEMAND LIJKT?
Van mij zullen ze het niet horen!quote:
Wat toevallig!quote:Die man was trouwens vroeger een goede vriend van mijn pa. Die gingen samen wel eens vissen enzo
Leuk man. Waar?quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Van mij zullen ze het niet horen!
[..]
Wat toevallig!
Vroeger ging ik ook wel eens vissen.
quote:
Wie ken jij die ik ken die fotos heeft laten zien?quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
_!!
EDWINUSSSSSS ik zag laatst dat je wel vaak bij Opgezwolle bent geweest
Ik was het niet.quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wie ken jij die ik ken die fotos heeft laten zien?
Nee. Maar dan weet je het even.quote:
Nou dankje voor het melden.quote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Maar dan weet je het even.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wie ken jij die ik ken die fotos heeft laten zien?
quote:
Ik mag ook niks hier.quote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jonge. Je hebt toch al gepost? Waarom zou je hier dan een TVP plaatsen
Helemaal niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Morgen weer in je ijstopic posten he, het gaat weer vriezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |