De prijzen zijn gewoon omhoog gegaan dit jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef justmattie het volgende:
Hadden ze daar maar eens bier voor een euro
Op noord mag het wel, gewoon 6 halen en mee naar boven sjouwenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef neen het volgende:
[..]
De prijzen zijn gewoon omhoog gegaan dit jaarniet dat ik nog vaak haal
je mag het toch niet meer meenemen
Eastside, liwwadden-oostquote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op noord mag het wel, gewoon 6 halen en mee naar boven sjouwen
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:55 schreef justmattie het volgende:
Dan noem je ook weer een tribune
Sneak Preview?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef neen het volgende:
Ik ga de laatste tijd ook echt nooit meer, voorheen vaak nog wel op de dinsdagavond naar dat gedoe van 5 euro... hoe heet het ook alweer
Ben er wel eens geweest met een kamaraad.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op noord mag het wel, gewoon 6 halen en mee naar boven sjouwen
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:00 schreef neen het volgende:
[..]
Ja dat ja en dan een zak van de Mc Donalds meenemen
Juist, en als je 2 bekers leeg hebt zijn de andere 4 doodquote:Op donderdag 24 december 2009 15:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest met een kamaraad.
Twee traytjes voor de eerste helft, en twee voor de tweede. Dan ben je meer kwijt aan bier dan aan de kaartjes en ben je nog nergens omdat er maar 2% in zit.
5 euro toch? Ik heb dat ding ook nog gehad toen ik een blauwe maandag op de NHL zatquote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n NHL Filmpas, kon je voor 7.50 naar de bios.
Ach, bij een voetbalwedstrijd stel ik niet al te hoge eisen aan de versnaperingen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Juist, en als je 2 bekers leeg hebt zijn de andere 4 dood
Oh kan ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef neen het volgende:
[..]
5 euro toch? Ik heb dat ding ook nog gehad toen ik een blauwe maandag op de NHL zat
Nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ach, bij een voetbalwedstrijd stel ik niet al te hoge eisen aan de versnaperingen.
Nou, behalve laatst.quote:
Of patat die half gaar isquote:Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nou, behalve laatst.
Ik daar een hamburger bestellen, bleek dat deze medium was in plaats van rare!
En daarnaast vond ik de sla wat te grof gesneden.
Dus toen ging ik wel even terug.
Ik miste er een doelpunt door!
Zelfde hier, maar ik vergeet altijd op te letten als de cijfers bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef neen het volgende:
Ik koop altijd een programmaboekje om tot de conclusie te komen dat ik weer niets heb gewonnen.
Het staat op zo'n bord altijd, daar check ik het ffquote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar ik vergeet altijd op te letten als de cijfers bekend worden gemaakt.
Ah! Welk bord dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef neen het volgende:
[..]
Het staat op zo'n bord altijd, daar check ik het ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |