Doe ook maar bij mij, ram er dwars doorheenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef Ensaf het volgende:
Jammer dat het nu allemaal weer wegsmelt.
Mar heb net wel even een sneeuwpop voor de auto van een kameraad gebouwd zodat 'ie straks niet weg kan rijden.
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:49 schreef neen het volgende:
Voorpagina foto's van Heerenveen en Cambuur supporters gisteren in de krant was trouwens wel leuk
Met dit weer is die meuk toch keihard en ijs geworden? Daar ga ik niet doorheen rammen, zonde van het plaatwerk/je onderkant (dan kun je nog een Niva hebben, stuk gaat er vaak wel ietsquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe ook maar bij mij, ram er dwars doorheen
Zou 't niet een paar deukjes opleveren?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe ook maar bij mij, ram er dwars doorheen
memo aan mezelf: bodemplaatbeschermer kopenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zou 't niet een paar deukjes opleveren?
Die smeltende sneeuw werd makkelijk ijs.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
memo aan mezelf: bodemplaatbeschermer kopen
Hier he: http://lc.x-cago.com/today.vmquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
[ afbeelding ]
't zelfde!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:16 schreef BluesRebel het volgende:
Oh en fijne feestdagen voor degene die het vieren. Anderen; fijn weekend
Dankjequote:
Vind ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Goutum hoort ook bij Leeuwarden toch?
Goed genoeg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Goutum hoort ook bij Leeuwarden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |