quote:Op donderdag 24 december 2009 11:25 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Las ik gister in de krant, wel jammer weer
Ach, zolang Hout van Bob niet stopt is er nog hoop.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:39 schreef Kvack het volgende:
Jammer, er blijven steeds minder kleine ondernemers over in Leeuwarden
Hoorde ook al vaag iets over Bob de Jong die ermee stopt. Dat zou echt minder zijn.
Wie weet begin ik ooit met mijn plan om een eet en muziek-cafe/ 2dehands platen en boeken winkel met cult/ horror film avonden in 1 pand te beginnen
Het liefst in de Waag
Dat moet ook weer eens georganiseerd worden trouwens, die horror avonden die de bioscoop vroeger had.
Had er nooit van gehoord, maar wat er op google over te vinden is klinkt dat wel vrij tof.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef neen het volgende:
Al eens van Ciname Ascona gehoord? Met van die obscure shit.
Waar zit dat dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef neen het volgende:
Al eens van Ciname Ascona gehoord? Met van die obscure shit.
Niet echt ergens maar soms hebben ze een soort thema avond, laatst nazi avond in het Filmhuis en een tijdje terug Girls with Guns in de oude Philips fabriek.quote:
Niet echt mijn genre films zeg maarquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef neen het volgende:
[..]
Niet echt ergens maar soms hebben ze een soort thema avond, laatst nazi avond in het Filmhuis en een tijdje terug Girls with Guns in de oude Philips fabriek.
Hun twitter in de gaten houden helpt wel wat
Als hoofdfilm in de Philips fabriek was het een of andere vage Belgische film met Herman van Veen erin. Een ware kutfilmquote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet echt mijn genre films zeg maar
QFTquote:Op donderdag 24 december 2009 14:29 schreef justmattie het volgende:
Sowieso is naar de film gaan tegenwoordig al niks meer aan, je betaald je blauw aan een bak popcorn en 2 bier
Jawel, maar dan heb je van die C-filmsquote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef neen het volgende:
O, de entree was 2,50 ofzo geloof ik en het bier 1 euro ofzo
[ afbeelding ]
Inderdaad, geniaal!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb je van die C-films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |