Huh, het is toch nog geen zomer?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Jahoor file in Zeeland. Op het moment dat ik bijna naar huis ga, hoe verzinnen ze het.
Ik zeg soms gewoon goedeMIDDAGquote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga GAD VER DAMME nog heel vaak roepen denk ik
Net als GOEDEMIDDAG! zeker.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga GAD VER DAMME nog heel vaak roepen denk ik
Ja precies. Ongeluk bij Arnemuiden.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
VeiligTV
[..]
Huh, het is toch nog geen zomer?
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 17:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zo'n blik bij het mooiste dorp uit Nederland![]()
Hij was wel echt heftig
Vorig jaar stond ik ook 1 uur de rij, maar niet in deze kou. Respect voor diegene die daar zolang wachtenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:54 schreef jde_kok het volgende:
Pfff het is echt megadruk zeg daar. Vorig jaar in Breda op slotdag geweest en toen was ook al zo druk.
Heerenveen-PSV afgelast dus het spontane bezoekje groningen zit er niet in.
Dat Rigby is trouwens ook een goede band zeg. Gister nog ff Human Nature via de i-tunes punten binnengehaald.
Valt best mee hoor, de kou. De sfeer is sowieso hartverwarmend,quote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar stond ik ook 1 uur de rij, maar niet in deze kou. Respect voor diegene die daar zolang wachten
Nooit geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kan alleen heen als ik daar blijf overnachten: Simplon Jongerenhotel is dat wat? Zijn er nog betere opties?
Hij is wel al geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 18:00 schreef venomsnake het volgende:
Zie ik daar de Burgermeester bij de brievenbus?
Dammit, er is gewoon geen avond/dag geweest waarbij ik niet kon kijken:quote:Op woensdag 23 december 2009 17:59 schreef jde_kok het volgende:
Giel neemt het over. Dat wordt een leuk avondje straks met Gerard richting 2 uur.
Idd, ik ben er weer tot 2 uurquote:Op woensdag 23 december 2009 17:59 schreef jde_kok het volgende:
Giel neemt het over. Dat wordt een leuk avondje straks met Gerard richting 2 uur.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, ik ben er weer tot 2 uur![]()
Dat kan toch helemaal niet Timur
Hij staat er gewoon weer..quote:
Besteld, you mean?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
De vuurwerkwinkels zijn weer geopend hoor![]()
Eerste vuurpijlenreeks al gehoord
Gisteren waren ze bij mij in de buurt ook al aan het testen, mooi spulquote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
huh, nee, ik zag net een vuurpijlenreeksquote:Op woensdag 23 december 2009 18:06 schreef cheese. het volgende:
[..]
Besteld, you mean?
En waar haal jij het ?
Haastrecht of Reeuwijk.
Welluke dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Noortje. het volgende:
ik weet eindelijk welk nummer ik ga aanvragen maar die hebben ze vast niet id database.
Ben je 16?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huh, nee, ik zag net een vuurpijlenreeksmaar ik haal het altijd bij die fietswinkel
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Gisteren waren ze bij mij in de buurt ook al aan het testen, mooi spul
musquito song van queens of the stone age, hoorde hem net voor het eerst en hij's supermooi! En m'n iPod doet niet lief.quote:
Vorig jaar het geld wat ik en mn ouders verknallen met oud&nieuw (25 euro) gegeven aan SR. Misschien een goed idee..?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jongen bij mij in de klas had samen met ons *groepje vrienden* al wat rotjes afgestoken zo'n 4 weken voor de vakantie
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar het geld wat ik en mn ouders verknallen met oud&nieuw (25 euro) gegeven aan SR. Misschien een goed idee..?
whaha, ik had vroeger 100 a 150 gulden aan vuurwerk...... 3dagen nodig om alles aan te steken (heeeeeeeeeeleboel rotjes en vuurpijlenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar het geld wat ik en mn ouders verknallen met oud&nieuw (25 euro) gegeven aan SR. Misschien een goed idee..?
zal wel druk worden op de streamquote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef Remsjo het volgende:
Waarom moet de stream op 3FM om de minuut bufferen?
Vuurwerkquote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
Mn ouders vinden het leuk om te kijken, meer niet. En ik hoef geen pakketten van 100 euro's ofzo. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef gateway het volgende:
[..]
whaha, ik had vroeger 100 a 150 gulden aan vuurwerk...... 3dagen nodig om alles aan te steken (heeeeeeeeeeleboel rotjes en vuurpijlen)
Bij mij is hij rond half 5 vast gaan staan en dat heb ik toen niet gemerkt en nu heb ik de tussenstand weer niet op videoquote:
Ik doe het bij een nieuwe camera. Vuurwerk is een halfuurtje lol, en dan HELEMAAL NIKS meer.. Doe me dan maar een camera waar ik nog járen plezier van hebquote:Op woensdag 23 december 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
hier komen alleen maar vuurpijlenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef gateway het volgende:
[..]
whaha, ik had vroeger 100 a 150 gulden aan vuurwerk...... 3dagen nodig om alles aan te steken (heeeeeeeeeeleboel rotjes en vuurpijlen)
Zijn er ook nog andere streams?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef gateway het volgende:
[..]
zal wel druk worden op de stream
Misschien moet je eens een andere player proberen. met WMP is het hier ook bufferen, met VLC player nergens last van.quote:
Ow wat leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef jmac het volgende:
ADJE komt zo: http://twitter.com/ikbenadje
Ligt het niet gewoon aan jouw verbinding dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef Remsjo het volgende:
En ook 101.tv moet heel de tijd bufferen
D'r moet alleen nog 2000 euro extra voor gelapt wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef TAV74 het volgende:
Living Doll![]()
Die ga ik dus maar even aanvragen
Dat ga ik alleen niet redden vrees ikquote:Op woensdag 23 december 2009 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r moet alleen nog 2000 euro extra voor gelapt worden
Doen we ffquote:Op woensdag 23 december 2009 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r moet alleen nog 2000 euro extra voor gelapt worden
Alleen 1 en 3 zijn goedquote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef Marissaatje het volgende:
De top 5 van aangevraagde platen:
5. Kyteman - Sorry
4. Owl City - Fireflies
3. Cliff Richard & The Young Ones - Living Doll
2. Ryan Shaw - It Gets Better
1. Pearl Jam - Just Breathe
Zou wel tof zijn!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Kleine fokactie: Gerard aan de Living Doll krijgen?
zeker welquote:Op woensdag 23 december 2009 18:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geloof mij dat is 99,9% over 5 jaar echt vergeten.
Ik doe mee voor 40 pleuro.quote:
Hebben ze die nog helemaal niet gespeeld?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze die nog helemaal niet gespeeld?
Nope...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
20 hier!quote:
Ehhh, nee!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En daarnaast ga jij naakt natuurlijk
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Remsjo het volgende:
Dat nummer van Cliff RIchard is dat dat nummer wat Ekdom in 2007 helemaal playbackend vertolkte? Zoja, ik zeg doen
Yes:quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Remsjo het volgende:
Dat nummer van Cliff RIchard is dat dat nummer wat Ekdom in 2007 helemaal playbackend vertolkte? Zoja, ik zeg doen
Dat filmpje is echt geweldig!quote:
Dan alleen als gerard achter de tafel staat.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Remsjo het volgende:
Wanneer moet ie weer? Na 22en?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan alleen als gerard achter de tafel staat.
Uiteraard, die moet hem ook gaan draaien, maar dat weten zij ook welquote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan alleen als gerard achter de tafel staat.
Moi !quote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Moi!
dat was 8uur vanochtend!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef jmac het volgende:
ADJE komt zo: http://twitter.com/ikbenadje
De toppers verkopen de ArenA uit en jij bent verbaasd?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik stel me nogal teleur aan de muzieksmaak van Nederland
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi !
Terug van de GM. was leuk en druk!
amen.quote:
Nja, als we dan gewoon met z'n allen wat flappen bij elkaar leggen en één van ons belt naar dat callcenter... Kan toch ook?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
jammer dat fok dit jaar geen reet doet aan sr. maarja
Je bedoelt het land waar deze nummers op nr 1 hebben gestaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik stel me nogal teleur aan de muzieksmaak van Nederland
Had je mijn smsje gehad of heb je nieuw nr?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nja, als we dan gewoon met z'n allen wat flappen bij elkaar leggen en één van ons belt naar dat callcenter... Kan toch ook?
Ik hoor eerst Broodje 'ikhebmijnschoolnietafgemaaktdusikkangeenNederlandsschrijven' Bakpou en dan die verkrachte versie van Use Somebody...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De toppers verkopen de ArenA uit en jij bent verbaasd?
Doet ie morgen als er veel voor betaald wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
dan doe je toch mee aan Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1861 binnen! ?? ook een goed doel!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
zit in het buitenland dus ik sms niet mits het dringend is.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Had je mijn smsje gehad of heb je nieuw nr?
Rot op met Madaliefquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
dan doe je toch mee aan Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1861 binnen! ?? ook een goed doel!
Dat is gewoon de prijs opkrikkenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doet ie morgen als er veel voor betaald wordt.
madelief weiger ik helemaal te steunen. Krijg je nog zn afschuwelijk roze tagje ook met de bragrights erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
dan doe je toch mee aan Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1861 binnen! ?? ook een goed doel!
Rot op joh met dat.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
Ah.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit in het buitenland dus ik sms niet mits het dringend is.
maar had mn kaartje aan een fokster verkocht en die meegenomen toen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de prijs opkrikken![]()
Volgens mij was het de bedoeling dat de luisteraars in controll zijn en dat de hoogte van het bedrag niet uitmaakt.
waarom eigenlijk ?quote:
Nivoquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef gateway het volgende:
hmmzz, een goed doel dat door 3fm gesteund wordt is ok, maar een actie van een aantal fokkers is dan te min??? En dan als reden het roze tagje noemen??? Zegt weer genoeg over het nivo van sommige fokkers
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Ga je nu weer wegquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef gateway het volgende:
hmmzz, een goed doel dat door 3fm gesteund wordt is ok, maar een actie van een aantal fokkers is dan te min??? En dan als reden het roze tagje noemen??? Zegt weer genoeg over het nivo van sommige fokkers
het isquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef gateway het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:25 schreef TAV74 het volgende:
en f) proberen geld weg te halen bij een andere actie is wel ergquote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is
a) een kut actie
b) een fok actie, en fok is een hyppocriet kut forum (oeh nu kan je zeggen dan blijf je weg hier bla bla bla , ach het helpt tegen de verveling zullen we maar zeggen)
c) geen actie waar ik zelf achter sta
d) de roze tag dragers voelen zich wereld verbeteraars die zogenaamd superieur zijn aan de andere users
e) dat tagjegast
spamquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
Je bent wel beter gewendquote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Noortje. het volgende:
Wat een huilies ineens in dit topic. Bovendien is het niveau met eau.
naja, laten we het erop houden dan iedereen moet doneren waar ie wilquote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is
a) een kut actie
b) een fok actie, en fok is een hyppocriet kut forum (oeh nu kan je zeggen dan blijf je weg hier bla bla bla , ach het helpt tegen de verveling zullen we maar zeggen)
c) geen actie waar ik zelf achter sta
d) de roze tag dragers voelen zich wereld verbeteraars die zogenaamd superieur zijn aan de andere users
e) dat tagjegast
g) de enige reden waarom fok niets met 3fm doet dit jaar is omdat ze uitgekotst zijn volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
en f) proberen geld weg te halen bij een andere actie is wel erg![]()
ik zei al: ik doneer aan beidequote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
en f) proberen geld weg te halen bij een andere actie is wel erg![]()
Nee, het is de bedoeling omquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de prijs opkrikken![]()
Volgens mij was het de bedoeling dat de luisteraars in controll zijn en dat de hoogte van het bedrag niet uitmaakt.
nog zo'n taalfreak......quote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Noortje. het volgende:
Wat een huilies ineens in dit topic. Bovendien is het niveau met eau.
in ieder lopend forumonderdeel wordt er gespamt , je krijgt twitterberichten , je krijgt mails. De Jehova's zijn minder opdringendquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef gateway het volgende:
Daar stopte ik met lezenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef gateway het volgende:
[..]
. Omdat 3fm me favoriete station is,
ik zeg, laat zn negertje uit afrika hierheen komen, ik geef hem werk en mag ie zn geld zelf doneren aan afrikaquote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef gateway het volgende:
[..]
naja, laten we het erop houden dan iedereen moet doneren waar ie wil
Ik doneer aan SR en aan madelief. Omdat 3fm me favoriete station is, en de actie leuk is om te volgen. En omdat ik ook veel op fok lees en post, doe ik mee aan de kerstactie van een aantal fokkers.
Niks mis mee toch?
Denk dat er ook mensen zat zijn die SR kijken en hier misschien wel meeposten die nieteens doneren?
Ik volg je niet helemaalquote:Op woensdag 23 december 2009 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent wel beter gewenden ja, dat heb ik ook wel eens een keer geiler gezegd
Maar dan wel het origineel van Klaus Doldinger (ook maker van het theme van Tatort, ein fall fuer zwei etc.) he, niet die van U96 (al is die ook lekker hoorquote:
Oh ja, die Dakar-dingesquote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef Jimbo het volgende:
zo zou dr ook nog een auto meegaan naar dakarneee dat ging goed ism fok joh
maarja als ik nu iets negatiefs zeg over fok ben ik verzuurd en word ik gebanned voor kritiek leveren.
Goeie actie!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef TAV74 het volgende:
we proberen het gewoon:
SR, nog geen plaat aangevraagd??? We gaan voor Living Doll
Jij denkt zeker dat je de josti bandquote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik vertelde George een grap, maar hij snapte de Clooney
nee 3fm dan met elke 3 minuten 09091336... niet opdrignend zeker? en het rode kruis dat zegt je gegevens niet te gebruiken die dan bellen door het jaar heen, en net voor de SR je post sturen met de vraag te storten?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in ieder lopend forumonderdeel wordt er gespamt , je krijgt twitterberichten , je krijgt mails. De Jehova's zijn minder opdringend
Hé, er zit een knop op je tvquote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef gateway het volgende:
[..]
nee 3fm dan met elke 3 minuten 09091336... niet opdrignend zeker? en het rode kruis dat zegt je gegevens niet te gebruiken die dan bellen door het jaar heen, en net voor de SR je post sturen met de vraag te storten?
hmmzz, geen last van. heb het topic gezien, mailtje gedaan, gestort, klaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik ook , maar vind de actie voerders vervelend worden
Heel irritant inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in ieder lopend forumonderdeel wordt er gespamt , je krijgt twitterberichten , je krijgt mails. De Jehova's zijn minder opdringend
Your point is clear. Ga nu maar weer weg danquote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef gateway het volgende:
[..]
nee 3fm dan met elke 3 minuten 09091336... niet opdrignend zeker? en het rode kruis dat zegt je gegevens niet te gebruiken die dan bellen door het jaar heen, en net voor de SR je post sturen met de vraag te storten?
mwah dat was een kutactie... naja de actie was wel goed maar de afloop sucks..... hoop dat ze ervan geleerd hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het idee dat Madalief door fok zwaar gesteund wordt omdat vorig jaar de SR actie met SHE zo waaaanzinnig goed is gegaan
En da's op zich begrijpelijk maar om dan in dit topic te gaan zeggen dat we ook wel Madalief kunnen steuen is enigszins
Hier wel meerderequote:
oh ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, die Dakar-dinges
Om maar eens een quote te gebruiken: Nooit meer wat van gehoord...
quote:
je pakt alles wat je kan krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Jimbo het volgende:
hihihi ik herinner me net dat vorig jaar rond deze periode ik noortje leerde kennenen toen ging ik naar spanje en smsde we heel veel
![]()
Godverdomme, dit jaar weer t zelfde alleen sms ik nu noortje niet maar een andere chick, wat een kut tijd die kerst
als het zo moet blijf ik lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Your point is clear. Ga nu maar weer weg dan
Open er een topic over!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef gateway het volgende:
[..]
ach voor SR zou ik ook wel een naakt shoot doenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het idee dat Madalief door fok zwaar gesteund wordt omdat vorig jaar de SR actie met SHE zo waaaanzinnig goed is gegaan
En da's op zich begrijpelijk maar om dan in dit topic te gaan zeggen dat we ook wel Madalief kunnen steuen is enigszins
Je moest eens weten.quote:
Je bent de kloon van potrsche1quote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef gateway het volgende:
[..]
als het zo moet blijf ik lekkeral was het alleen om jouw te pesten
![]()
soms is het net een kindercreche hier
Lol als je me denkt te kunnen pakken zo dan doe je dat maarquote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef gateway het volgende:
[..]
als het zo moet blijf ik lekkeral was het alleen om jouw te pesten
![]()
soms is het net een kindercreche hier
was dat maar zoquote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je pakt alles wat je kan krijgen
Hebben we hier een aanbod??quote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach voor SR zou ik ook wel een naakt shoot doenaandacht
![]()
trouwen met Ilsequote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Een stel kennissen dat is getrouwd had Miracle als liedje
en op A Miracle gingen w knuffelen op e 3fmawards 8)quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Jimbo het volgende:
hihihi ik herinner me net dat vorig jaar rond deze periode ik noortje leerde kennenen toen ging ik naar spanje en smsde we heel veel
![]()
Godverdomme, dit jaar weer t zelfde alleen sms ik nu noortje niet maar een andere chick, wat een kut tijd die kerst
Ik wist niet dat dat er wasquote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef Tourniquet het volgende:
Glazen Huis in Kenia weggespoeld??
wat kan je op de proppen krijgen?quote:
Je gaat er helemaal van stotteren!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
en op A Miracle gingen w knuffelen op e 3fmawards 8)
ja dat was wel lief toenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
en op A Miracle gingen w knuffelen op e 3fmawards 8)
Haha, echt hequote:
Te veel regen gehad, en het stond in Keniaquote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat was er nou gebeurd met dat huis? En waar stond het?
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Te veel regen gehad, en het stond in Kenia
Samenvattingquote:
dat doe ik ook niet, maar een beetje stoken is wel leukquote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lol als je me denkt te kunnen pakken zo dan doe je dat maarRegel 1 van internet: trek het je niet zo aan
En dan noem je mensen hier kinderachtigquote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef gateway het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, maar een beetje stoken is wel leuk
Jaaaaa goeie capquote:
Dat is tegenwoordig anders best knap voor Ajax.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Tegen? FC Lutjebroek in de KNVBbeker zeker?
Ik typ te snel voor mijn mobielquote:Op woensdag 23 december 2009 18:49 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal van stotteren!![]()
Zijn we daar nou NOG mee bezig?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan noem je mensen hier kinderachtig
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig anders best knap voor Ajax.
Dat zag ik op de twitter alquote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn donatie voor SR is ook de deur uit, namelijk 10 euro voor Ryan Shaw- It Gets Better, en 15 euro voor The Killers - Mr. Brightside.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn donatie voor SR is ook de deur uit, namelijk 10 euro voor Ryan Shaw- It Gets Better, en 15 euro voor The Killers - Mr. Brightside.
WHC maar dat is het zelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Tegen? FC Lutjebroek in de KNVBbeker zeker?
Dolletjesquote:
Het klinkt nu wel heel erg ruimtelijk idd...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef henkde_j het volgende:
GAAT WEER LEKKER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |